Ga naar inhoud

[TK] Porsche Cayman S 987.2 4/2010 65.500kms


mrbbs

Aanbevolen berichten

Ik snap niet dat die nog niet weg is aan die prijs. Is echt een dikke kar. En ergens vallen VB en BIV ook nog wel mee als je ziet wat je terug krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, PJH zei:

Ik snap niet dat die nog niet weg is aan die prijs. Is echt een dikke kar. En ergens vallen VB en BIV ook nog wel mee als je ziet wat je terug krijgt

Uit interesse snel eens gekeken

BIV: 980 EURO
VB: 1.333 EURO
CO²: 230gr

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, binnenmuisarchitekt said:

Is deze kist in België reeds ingeschreven geweest? 

Nee nog niet. Ik heb de wagen een maand gereden op transit platen zodat ik ruim de tijd had om te zien of het iets voor mij zou zijn. Enkel spacers moeten eraf voor keuring, voor de rest moeten ze afgaan op de Deutsche FZB waar alle mods in zijn beschreven met alle nodige attesten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dat is het zeker. Sneller dan verwacht een serieuze reactie van een Duitser. Hij komt normaal zaterdag kijken wanneer hij de centen van de verzekering heeft uitbetaald gekregen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

ik weet niet of deze wagen al weg is maar een vraagje: hoe viel de B16 Bilstein kit mee op deze wagen???  Was dat nog een beetje comfortabel te noemen.  Als de wagen maximaal verlaagd was dan twijfel ik er wel een beetje aan maar ben van plan de minimale verlaging te nemen (V: -15mm/A: -10mm)

ik denk eraan om een B16 PSS10 op mijn Cayman 981 te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
On 8/2/2019 at 12:06 AM, Canonball said:

ik weet niet of deze wagen al weg is maar een vraagje: hoe viel de B16 Bilstein kit mee op deze wagen???  Was dat nog een beetje comfortabel te noemen.  Als de wagen maximaal verlaagd was dan twijfel ik er wel een beetje aan maar ben van plan de minimale verlaging te nemen (V: -15mm/A: -10mm)

ik denk eraan om een B16 PSS10 op mijn Cayman 981 te plaatsen.

B16 vond ik perfect op deze wagen, goed compromis tussen comfort en sportiviteit! Sorry voor de erg late respons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet nog wat filmpjes bekeken die ik gemaakt had van deze wagen. Verdorie, misschien moest ik deze wel wat langer gereden hebben. Krijg nog altijd kippevel als ik de sound hoor!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/29/2020 at 10:56 PM, lancer-evo said:

Daarnet nog wat filmpjes bekeken die ik gemaakt had van deze wagen. Verdorie, misschien moest ik deze wel wat langer gereden hebben. Krijg nog altijd kippevel als ik de sound hoor!

Sharing is caring :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
On 3/3/2020 at 1:36 PM, Alexis said:

Sharing is caring :D 

Die zijn niet internet geschikt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
On 5/3/2020 at 10:46 AM, mrbbs said:

Die zijn niet internet geschikt ;)

via PM mag ook hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid