Ga naar inhoud

IOM TT


Lefty

Aanbevolen berichten

16 minutes ago, Germinal said:

Kan je naar isle of man gaan tijdens de TT zonder daar op voorhand iets te boeken ? Dag-uitstap bedoel ik dan

ik veronderstel dat de ferry al maanden op voorhand is volgeboekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je er nog wel geraakt hoor. Hier en daar zijn er nog tickets over. Ik had vorig jaar in mei de tickets besteld voor dit jaar vanuit Heysham ... die voor 2020 zijn sinds beschikbaar sinds gisteren [emoji39] (tempting)

Ik weet dat Porker en Lefty (of Leftlane) vorig jaar met het vliegtuig gegaan zijn voor de senior TT en volgens mij wel last minute geboekt :)

Ik ben nu aan het zien voor 2020 met de moto te gaan gezien de [emoji1405] eraan zit te komen ... en eventueel ‘glamping’ of home stay.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Germinal said:

Kan je naar isle of man gaan tijdens de TT zonder daar op voorhand iets te boeken ? Dag-uitstap bedoel ik dan

Met de moto niet. Op andere manieren moet nog wel lukken als je zoekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er geraakt is het geen probleem, bvb. glamping vlakbij Douglas.

Vlucht is evtl nog beschikbaar maar wel duur. Wij hebben 10 maanden op voorhand tickets gekocht voor ca 538 eur per persoon met BA.

Gaat via London City dus vanaf Rotterdam boeken, anders mag je zelf van Heathrow naar London City...en da's een eindje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er geraakt is het geen probleem, bvb. glamping vlakbij Douglas.
Vlucht is evtl nog beschikbaar maar wel duur. Wij hebben 10 maanden op voorhand tickets gekocht voor ca 538 eur per persoon met BA.
Gaat via London City dus vanaf Rotterdam boeken, anders mag je zelf van Heathrow naar London City...en da's een eindje.

Is daar geen ferry ? Ma vermoedelijk dus ook op voorhand boeken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd hoe de nieuwe s1000rr het zal doen op Man :) op de North West hebben ze al bewezen dat ze snel zijn maar Man lijkt me net wat anders.

Michael Dunlop exit Kirk Michael

40e2350555cf2efab8641ec29ffbb59b.jpg

En Hickman met de Smits racing S1000rr. Net overgevlogen van bsb in Donington

47de3235b80166bbec4dbcc39442a4a8.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

The teams are allowed to enhance their bike’s performance by modifying the road gear (lights, horn, side stand etc.), replacing the standard bodywork with pattern race items and changing small items like the foot rests and handlebars to meet the rider’s preference. The rear shock and front fork internals may be changed for aftermarket items, but otherwise the chassis must remain standard. 

 Engine tuning is limited to changing the exhaust for a race item. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste racedag wordt uitgesteld van zaterdag naar zondag 2 juni door het slechte weer en gebrek aan kwalificatie tijd.

b5d1255b7bd5668cd66fbadb18f9d092.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer alles uitgesteld. Dat wordt schuiven voor volgende week.


Inderdaad vermoedelijk hele week races als het weer wat beter wordt.

Planning voor vandaag

126e3a8e216604b78b3839fb62a26f74.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Superbike race werd gewonnen door Peter Hickman ... helaas het eerste dodelijke ongeval tijdens de race :(

3444bf1f1d554d9983c4eee942bd181a.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid