Ga naar inhoud

[GZ] Vagcom voor Audi


Naish

Aanbevolen berichten

Om toch even een suggestie te doen: http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=106700&st=0&p=1756919&hl=zenec&fromsearch=1entry1756919

Super easy in te bouwen, kleuren kloppen, kan meer dan een standaard rns5xx ....

En het is een pak goedkoper dan het originele ;):P

Thx ziet er inderdaad niet slecht uit eigenlijk. Kan inderdaad wel eens een optie zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan moet je met zo'n opvulstuk werken voor rond de radio en dat is niet zo mooi, hier kan je gewoon het OEM stuk rondzetten wat normaal rond een navigatie zit.

De kwaliteit van een Zenec is trouwens super, zeker van zo'n mc2010!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagske:

Bij de SuperB gaan de lichten automatisch aan als je meer dan boven de 140 rijdt. Ze gaan weer uit als je meer dan 2 min onder de 65 rijdt.

Ik rij dus altijd met mijn lichten aan :D

Kan je dat met VAGCOM uitzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagske:

Bij de SuperB gaan de lichten automatisch aan als je meer dan boven de 140 rijdt. Ze gaan weer uit als je meer dan 2 min onder de 65 rijdt.

Ik rij dus altijd met mijn lichten aan :D

Kan je dat met VAGCOM uitzetten?

Naish heeft ook zoiets met zijn spoiler op de A7.

Zie! Je hebt toch meer gemeen dan je dacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naish heeft ook zoiets met zijn spoiler op de A7.

Zie! Je hebt toch meer gemeen dan je dacht!

Dat zie je verkeerd vriend :D

Dat spoiler geval bij Naish is om meer op te vallen (uiteraard), bij mij andersom om minder op te vallen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zie je verkeerd vriend :D

Dat spoiler geval bij Naish is om meer op te vallen (uiteraard), bij mij andersom om minder op te vallen :D

:roll:

Die aanpassing is op vraag van mijn rijbewijs hoor... Ik wil vermijden dat ik telkens zit op te trekken tot 140 op alle banen om dat ding naar omhoog te doen gaan :D

En knoppeke dat hij constant opstaat vind ik erover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zie je verkeerd vriend :D

Dat spoiler geval bij Naish is om meer op te vallen (uiteraard), bij mij andersom om minder op te vallen :D

Juist, irl val je echt niet op. :rolleyes:

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagske:

Bij de SuperB gaan de lichten automatisch aan als je meer dan boven de 140 rijdt. Ze gaan weer uit als je meer dan 2 min onder de 65 rijdt.

Ik rij dus altijd met mijn lichten aan :D

Kan je dat met VAGCOM uitzetten?

Ja dat kan hoor :) je kan zelfs kiezen dat ze bv pas aan 160 opspringen.

Bij de eerste modellen die dat hadden kon je dat omzeilen door je lichten uit de automatische positie te zetten (was toen enkel icm lichtsensor), geen idee of dat nu ook nog is ...

Edit: ff gekeken op octaviaforum.de en daar zeggen ze dat het niet kan, is wel een topic van 2010 ... en ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat het wel kon. Nu ja, vraag eens aan je dealer. :)

aangepast door Glenn
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid