Ga naar inhoud

Aankoop Porsche 911 991.2 4s


Germinal

Aanbevolen berichten

Dat mag ja, maar eerst nog 30k afschrijven niet (meer altijd) ...


Is gewoon een verhoogde eerste factuur ( zodat de maatschappij zich kan indekken tegen het eerste waardeverlies = de btw + 10% ongeveer )
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Germinal said:

 


Is gewoon een verhoogde eerste factuur ( zodat de maatschappij zich kan indekken tegen het eerste waardeverlies = de btw + 10% ongeveer )

 

Dat is de achterliggende argumentatie inderdaad, en ook de reden waarom de fiscus dat moet aanvaarden.

De aanbetaling is 'op vraag van de LM' in functie van het risico van het contract. Bvb 80k voor een Rolls Royce.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/8/2018 om 12:32, ir_fuel zei:

Moest ik vandaag een 911 kopen het zou een T zijn.

De enige waar je kuipen in kan krijgen, je kan die met de juiste opties speccen qua chassis, en hij zou nog iet of wat in mijn budget passen.

De rest kan mijne bruine helaas niet meer trekken. Stegen mijn inkomsten maar zoals de prijzen bij Porsche 😛 

Productie T is gedaan hoor broere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ook dat alles gestopt is...

Ik vrees wel voor de veel hogere CO2 door WLTP bij de nieuwe modellen [emoji17]

Anderzijds is een GT3 momenteel wel mijn droomauto en dan 140k aan een 4S/GTS geven omdat die 180 CO2 heeft en nog 70% aftrekbaar is lijkt me beetje wrang, vooral als ik hoor van@jokke_vlo dat een GTS niet alles is op circuit..

Een GT3 daarentegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik dat die laatste kuipen zou moeten hebben.

Die Sport Plus stoelen zitten perfect. Ik heb nu de carbon kuipstoelen, en die zitten zeker niet comfortabeler, en zijn kl@te om in uit te stappen. Enkel als je stevig op circuit wil rijden, bieden de kuipstoelen een meerwaarde.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid