Ga naar inhoud

Aankoop Porsche 911 991.2 4s


Germinal

Aanbevolen berichten

Ik weet dat er op dit forum een (groot) aantal leden aanwezig is die kennis van zaken hebben, vandaar mijn post ;)

 

Mijn vraag is eigenlijk simpel: is dit een goede prijs ? En zouden jullie het aandurven ?

 

Ik weet dat in 2019 het nieuwe model uitkomt, wat doen de prijzen dan? Krijg je een serieuze hit?

 

Hieronder de link naar de ad

 

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/porsche-911-3-0i-coupe-pdk-benzine-rood-819a6e72-fe91-b96b-e053-e350040a090d

 

Hij lijkt mij in elk geval wel de juiste (performance) opties te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Germinal said:

 

Ik weet dat er op dit forum een (groot) aantal leden aanwezig is die kennis van zaken hebben, vandaar mijn post ;)

 

Mijn vraag is eigenlijk simpel: is dit een goede prijs ? En zouden jullie het aandurven ?

 

Ik weet dat in 2019 het nieuwe model uitkomt, wat doen de prijzen dan? Krijg je een serieuze hit?

 

Hieronder de link naar de ad

 

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/porsche-911-3-0i-coupe-pdk-benzine-rood-819a6e72-fe91-b96b-e053-e350040a090d

 

Hij lijkt mij in elk geval wel de juiste (performance) opties te hebben.

 

Zie deze wagen regelmatig rijden, ik woon vlak in de buurt van de eigenaar.  Was enkele maanden geleden anders bestickerd.  Staat vaak mooi te pronken.  Geluid is wel wat minder.  Mocht ik overstag gaan naar Porsche, zou het idd zeker een GTS moeten zijn voor redenen hierboven aangehaald.  Verschil in CO2 en taksen wordt zonder enige twijfel gecompenseerd door de waarde vastheid van de GTS tav de 3 liter turbo's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

130-140k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid