Ga naar inhoud

BMW G29 Z4


Audi S8

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, ICM zei:

Heb je het over de M-DKG uit de F8x? In stand drie is die te belachelijk voor woorden. Dat ding klopt zodanig dat de wagen zich soms een meter verzet.

Dan heb je nog niet met de SMG van een E60 M5 gereden :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, gTa zei:

Vermits deze vraag, gezien het gebruikte substantief erin, niet kan slaan op het onderwerp van dit topic:

  • Tommie naar schatting ergens rond de 70 kg, tenzij op zijn gespierdere dagen waar hij daar wat boven gaat
  • tsmetjen naar schatting een 95 kg, en dat is nog geen rekening houdend met zijn coiffure

Geen dank.

Je zit er alvast boenk op. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/8/2018 om 20:16, dragonfly zei:

 

Sorry maar kan je echt niet vergelijken, DCT is veel beter dan ZF8.

Ja en nee, imo.

Ik vind de ZF beter als in: Smoother, snel, niet uit zijn lood te slaan, maar bijna te goed.

DCT voelt mechaniser aan, tussengas bij downshifts zijn echt heerlijk op de M2 (echt hard :lolz: ) maar soms “hapert” hij wel eens. Heb al paar keer gehad dat hij even in neutral revt als je snel van 1 naar 2 schakelt en terug downshift. Al mijne andere maten ook... alsof hij niet kan volgen. Gelukkig nog maar paar keer voorgevallen en vind ik deze automaat veel beter bij de M2 passen dan een ZF. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Alexx said:

Heb al paar keer gehad dat hij even in neutral revt als je snel van 1 naar 2 schakelt en terug downshift. Al mijne andere maten ook... alsof hij niet kan volgen. Gelukkig nog maar paar keer voorgevallen en vind ik deze automaat veel beter bij de M2 passen dan een ZF. 

 

Dus van 1 naar 2 en quasi onmiddellijk terug naar 1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, vince522 zei:

Dus van 1 naar 2 en quasi onmiddellijk terug naar 1?

Ja. Maat van mij heeft het zelfs gehad op de autobahn aan hoge snelheden. (Nee, niet in 1ste of 2de) Paar vrienden hebben vrij kort op elkaar ook M2 gekocht, kunnen dus goed vergelijken en ze hebben het allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZF8 is te soft, te comfy imho voor een M (was ook mijn opmerking bij de nieuwe M5, zo'n bak past beter in een Alpina)

wel een steengoede automaat, en schakelt (vooral opschakelen) erg snel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Alexx zei:

DCT voelt mechaniser aan, tussengas bij downshifts zijn echt heerlijk op de M2 (echt hard :lolz: ) maar soms “hapert” hij wel eens. Heb al paar keer gehad dat hij even in neutral revt als je snel van 1 naar 2 schakelt en terug downshift. Al mijne andere maten ook... alsof hij niet kan volgen. Gelukkig nog maar paar keer voorgevallen en vind ik deze automaat veel beter bij de M2 passen dan een ZF. 

Heeft de M4 geen last van en zou ik niet als normaal beschouwen.

Al eens gemeld aan de dealer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, dragonfly zei:

Al eens gemeld aan de dealer?

Bij deze wel. :D

Maar aangezien alle M2's 't hebben... Is wel het eerste wat ik er over hoor, maar Alex is een van de weinige klanten die ik heb die doet met z'n M2 waar die voor gemaakt is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Tommie zei:

Bij deze wel. :D

Maar aangezien alle M2's 't hebben... Is wel het eerste wat ik er over hoor, maar Alex is een van de weinige klanten die ik heb die doet met z'n M2 waar die voor gemaakt is...

Kenneth en Jelle hebben het ook allebei. En ik doe eigenlijk minder zot met deze dan met de M135i. :D Zelfs nog geen trackday gedaan :( Is maar paar keer voorgevallen hoor. Blijft een heerlijk ding. Zelfs na het rijden van Porsches of wat dan ook voelt dit absoluut niet aan als een stap terug. Anders, maar zeker zo leuk! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit er alvast boenk op. [emoji3] 

Bij mij zit gTa er 8 kg naast, maar vooral dat hij gelooft dat er iemand naar mij zou verwijzen als ‘deze schoonheid’ doet mijn wenkbrauwen fronsen.[emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tommie zei:

Lijkt me iets Frozen te zijn.

Check dat interieur. :inlove: 

Interieur vind ik echt prachtig en geeft een goede preview voor dat van de G20 me dunkt :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het valt nog mee, komt dat met optionele zijkoffers voor de achterbumper?

Stoffen kap is wel een dikke plus optisch, dat had ik blijkbaar gemist. Dat kleur is wel schraal, lijkt al een jaar of 10 buiten te hebben gestaan. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid