Ga naar inhoud

Renault Arkana


Rabbit

Aanbevolen berichten

Wat een geslaagde lijn, zeker tov de X4 of de GLC coupé vind ik.

Helaas enkel voor Rusland voorlopig :( 

Bron: autoblog.nl

Quote

Met hoofdletters.

 

Vergeet de BMW X4 en de Mercedes GLC Coupé. De Fransen hebben ook het blik van de coupé-crossoveropengetrokken in vorm van de Renault ARKANA. Het segment is nooit mooi geweest en daar weet de ARKANA zeker geen verandering in te brengen. Dít is echter wat de markt wil. U wenst, wij draaien, aldus de autofabrikanten.

Renault heeft de coupé-crossover gepresenteerd op de autoshow van Moskou. Dit is geen toeval. De Renault Groep had in 2017 in Rusland bijna een derde van de verkochte voertuigen in handen. Het is de één na grootste markt voor het Franse autoconcern. De nieuwe ARKANA zal dan ook begin 2019 in Rusland op de markt verschijnen. In een later stadium komt het model ook naar de rest van Azië en andere regio’s. Of Renault met “andere regio’s” ook onze markt bedoeld is niet duidelijk. Hoewel het een maf ding is, ben je een absolute baas om deze auto te kiezen voor de Gumball 3000.

 

Het gepresenteerde model in Rusland is een showcar. Dit betekent dat Renault in een later stadium met meer informatie komt over de coupé-crossover.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ver is dat een Renault of een rebadged Mercedes?
Op sommige foto's schuin vanachter heeft die veel weg van de glc coupé. [emoji4]

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Alexanderr zei:

Niet lelijk! Onbegrijpelijk dat dit niet naar BE komt, zou volgens mij goed kunnen scoren.

Ik denk het ook eerlijk gezegd. Maar wie weet met tijd, dat ze hem toch naar hier brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid