Ga naar inhoud

BMW G2X 4 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, BMWMB zei:

Ik zal de rendering effe posten.

 

Zeer knap! 😍 Enkel zonde van de positie van de nummerplaat.

spacer.png

Afbeeldingsresultaat voor rage guy lol

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Tommie zei:

Komt nog een 'balk' tussen voor de nummerplaat.

Maar die nieren blijven zo of wa? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh ik vind het in die rendering best wel "ok", hij heeft tenminste présence ent is duidelijk een afschijding van de 3 reeks broer, wat nu een pak minder is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als je denkt het allemaal gezien te hebben, slagen ze er toch maar in om er telkens weer een schepje bovenop te doen. [emoji38]z: Well done, het Bangle-tijdperk is officieel niet meer het meeste cringy in de BMW-timeline.. default_facepalm%20(1).gif

 

Die Audi grille was in het begin ook ff wennen, maar was destijds nog geen 'trademark' zoals de BMW nieren en Benz kalender (intussen wel). En die Audi grille ziet er ook niet uit als de voortanden van één of ander knaagdier...

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ian zei:

Net als je denkt het allemaal gezien te hebben, slagen ze er toch maar in om er telkens weer een schepje bovenop te doen. emoji38.pngz: Well done, het Bangle-tijdperk is officieel niet meer het meeste cringy in de BMW-timeline.. default_facepalm%20(1).gif

 

Die Audi grille was in het begin ook ff wennen, maar was destijds nog geen 'trademark' zoals de BMW nieren en Benz kalender (intussen wel). En die Audi grille ziet er ook niet uit als de voortanden van één of ander knaagdier...

 

 

Eigenlijk bent gij toch een beetje ne zageman he.

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk bent gij toch een beetje ne zageman he.

Als zageman een ander woord is voor 'niet merkenblind persoon', dan wel ja. :D
  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie je anders toch bij geen enkel ander merk onophoudelijk kappen op de nieuwe modellen. En het is nu niet dat er in autoland de laatste tijd veel fraais te bespeuren valt.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie je anders toch bij geen enkel ander merk onophoudelijk kappen op de nieuwe modellen. En het is nu niet dat er in autoland de laatste tijd veel fraais te bespeuren valt.

Dat is omdat die andere merken (of hedendaagse auto's in het algemeen) me weinig/niet boeien en ik vroeger (toen ik 11 was - ten tijde van het gouden trio (E46/E39/E38)) wel eventjes een hevig BMW-fanaat was. Ook mijn huidige daily is een BMW (E39) en ik heb nog een BMW oldtimer (1602) staan (en heb nog enkele E30's gehad). Daarnaast heb ik ook verschillende Benzen gehad (waarvan ik er momenteel nog twee heb staan) en daarvoor enkele VW's (en eventjes ook zelfs een Honda Civic), dus het is niet dat ik 'merkenblind' ben. Maar omdat ik qua design (en de auto's die ik tot nu toe al gehad heb) nu eenmaal meer affiniteit voel met de 'traditionele' Duitse merken en niet of minder tot bvb Franse en andere merken (al kan ik een goeie ouwe vierkante Volvo, aparte Saab of zelfs een oude Amerikaan ook zeker smaken - maar ik ken er gewoon minder van) en de voorliefde voor 'dikke BMW's' vroeger, is het logisch dat ik het wel wat blijf volgen. Het is ook niet dat je erom heen kunt, met al die concepts en spy shots die je om de oren vliegen tegenwoordig.

Dat ik meest reageer in BMW topics is omdat gezien hetgeen ik hierboven net zei ik BMW (en sinds een jaar of 7 Mercedes ook) al veel langer 'volg' dan andere merken en omdat ik er een aantal gehad heb. Als je ziet welke prachtige dingen ze vroeger (nog niet zo heel lang geleden zelfs, getuige de nog steeds zeer knap ogende F10/11 bvb) maakten, en als je ziet dat ze nu het ene na andere gedrocht op de markt uitbraken. Ja sorry, dan kan ik niet anders dan eventjes m'n ongenoegen ventileren (ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt, maar ik ben wel in de minderheid hier, en ik post gewoon meer dan sommige anderen). Dat er sommigen blindelings het merk de hemel in blijven prijzen en alles met de mantel der liefde (of oogkleppen) bedekken, versterkt die drang alleen maar.

Net zoals degenen die het wel smaken het recht hebben om die mening te uiten, hebben degenen die het niet smaken ook het recht die mening te uiten. Of zie ik dat verkeerd? Dit is nog altijd een forum.
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Ian zei:


Dat is omdat die andere merken (of hedendaagse auto's in het algemeen) me weinig/niet boeien en ik vroeger (toen ik 11 was - ten tijde van het gouden trio (E46/E39/E38)) wel eventjes een hevig BMW-fanaat was. Ook mijn huidige daily is een BMW (E39) en ik heb nog een BMW oldtimer (1602) staan (en heb nog enkele E30's gehad). Daarnaast heb ik ook verschillende Benzen gehad (waarvan ik er momenteel nog twee heb staan) en daarvoor enkele VW's (en eventjes ook zelfs een Honda Civic), dus het is niet dat ik 'merkenblind' ben. Maar omdat ik qua design (en de auto's die ik tot nu toe al gehad heb) nu eenmaal meer affiniteit voel met de 'traditionele' Duitse merken en niet of minder tot bvb Franse en andere merken (al kan ik een goeie ouwe vierkante Volvo, aparte Saab of zelfs een oude Amerikaan ook zeker smaken - maar ik ken er gewoon minder van) en de voorliefde voor 'dikke BMW's' vroeger, is het logisch dat ik het wel wat blijf volgen. Het is ook niet dat je erom heen kunt, met al die concepts en spy shots die je om de oren vliegen tegenwoordig.

Dat ik meest reageer in BMW topics is omdat gezien hetgeen ik hierboven net zei ik BMW (en sinds een jaar of 7 Mercedes ook) al veel langer 'volg' dan andere merken en omdat ik er een aantal gehad heb. Als je ziet welke prachtige dingen ze vroeger (nog niet zo heel lang geleden zelfs, getuige de nog steeds zeer knap ogende F10/11 bvb) maakten, en als je ziet dat ze nu het ene na andere gedrocht op de markt uitbraken. Ja sorry, dan kan ik niet anders dan eventjes m'n ongenoegen ventileren (ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt, maar ik ben wel in de minderheid hier, en ik post gewoon meer dan sommige anderen). Dat er sommigen blindelings het merk de hemel in blijven prijzen en alles met de mantel der liefde (of oogkleppen) bedekken, versterkt die drang alleen maar.

Net zoals degenen die het wel smaken het recht hebben om die mening te uiten, hebben degenen die het niet smaken ook het recht die mening te uiten. Of zie ik dat verkeerd? Dit is nog altijd een forum.

Ik volg je hierin. En ik denk dat er meer zijn dan je denkt.

Voel me zelf nog altijd een BMW-man. Altijd een voorliefde voor het merk gehad en toen ze de in mijn ogen gouden generatie hadden met de E46/38/39/53 was ik een echte fanboy. Zo'n fan dat ik zelfs persé voor het merk wilde werken en 5 jaar BMW verkoper ben geweest. 
Maar met wat ze nu tegenwoordig afkomen... geen enkel nieuw model kan ik voor 100% smaken. Bepaalde modellen vind ik 'ca va', maar er zijn er toch enkele die ik echt mottig vind. Maar geen enkele waarvan ik onmiddellijk zeg: "bam, dat is hem".

Als je als BMW man uiteindelijk een Benz koopt, zegt dat genoeg :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/10/2019 om 12:04, BMWMB zei:

Ik zal de rendering effe posten.

 

Zeer knap! 😍 Enkel zonde van de positie van de nummerplaat.

spacer.png

 

Op 8/10/2019 om 12:33, Tommie zei:

Komt nog een 'balk' tussen voor de nummerplaat.

@PJH

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/9/2019 at 7:44 PM, brjefs said:

Eigenlijk bent gij toch een beetje ne zageman he.

Ik zie anders niet meer dan terechte opmerkingen die ik zeker met hem deel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze zien staan in de tent naar aanleiding van de zoute grand prix.

Zij- en achterkant zeer mooi, bij de vooorkant viel mijn mond open en ik kreeg hem niet meer dicht 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/10/2019 at 10:58 AM, Maxime S said:

Ik volg je hierin. En ik denk dat er meer zijn dan je denkt.

Voel me zelf nog altijd een BMW-man. Altijd een voorliefde voor het merk gehad en toen ze de in mijn ogen gouden generatie hadden met de E46/38/39/53 was ik een echte fanboy. Zo'n fan dat ik zelfs persé voor het merk wilde werken en 5 jaar BMW verkoper ben geweest. 
Maar met wat ze nu tegenwoordig afkomen... geen enkel nieuw model kan ik voor 100% smaken. Bepaalde modellen vind ik 'ca va', maar er zijn er toch enkele die ik echt mottig vind. Maar geen enkele waarvan ik onmiddellijk zeg: "bam, dat is hem".

Als je als BMW man uiteindelijk een Benz koopt, zegt dat genoeg :D 

Ik wist niet dat er BMW mannen moesten zijn die niet van gedachte dan veranderden en enkel BMW kochten.

Ik rij graag gelijk welke leuke auto. Merk doet er niet toe.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, thor zei:

Ik heb deze zien staan in de tent naar aanleiding van de zoute grand prix.

Zij- en achterkant zeer mooi, bij de vooorkant viel mijn mond open en ik kreeg hem niet meer dicht 😉

 

De concept, of het productiemodel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/8/2019 at 12:04 PM, BMWMB said:

Ik zal de rendering effe posten.

 

Zeer knap! 😍 Enkel zonde van de positie van de nummerplaat.

spacer.png

Heeft veel weg van de Mustang. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Framfy zei:

 

De concept, of het productiemodel? 

Ik vermoed de concept, ik denk dat het productiemodel nog niet klaar is doch de BMW mannen gaan dit beter weten.

In hetzelfde kersenrood als hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, The Swede zei:

Ik wist niet dat er BMW mannen moesten zijn die niet van gedachte dan veranderden en enkel BMW kochten.

Ik snap dit niet … ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid