Ga naar inhoud

2019 MINI JCW GP


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

6 hours ago, Le Capri Mauve said:

Is dat zoiemand als Schmee die rijk geworden is met vloggen?

Schmee is niet rijk geworden met vloggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Liegen kan hem alvast zeer goed.
Zat blijkbaar niet achter het stuur ook al zei hij van wel. Die YouTubers toch emoji2371.png04d484a0b6702508b2ae2b0fcf7a42b8.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 

Ik herhaal, reclamestunt voor Mini 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Iemand die software maakte voor de pharma me dunkt, en die dan zijn bedrijf verkocht heeft. François Dequidt.

Als ik die naam Google lees ik over software voor video fx. En zijne papa importeerde koffiebonen uit den afriek 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Asserti zei:

Als ik die naam Google lees ik over software voor video fx. En zijne papa importeerde koffiebonen uit den afriek 

Dat van die koffie klopt zeker. Dat van die software lijkt iedereen zijn versie van te hebben 😕 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Tommie zei:

Nope. @dragonfly

Integendeel, MINI BeLux is betrekkelijk razend...

Oei, en waarom dan wel? Is toch extra reclame voor de GP?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, dragonfly zei:

Oei, en waarom dan wel? Is toch extra reclame voor de GP?

Auto op z'n dak leggen is toch geen reclame :lol:

Je kan zeggen dat negatieve publiciteit ook publiciteit is, maar een auto die het van zijn dynamische eigenschappen moet hebben omkantelen komt niet goed over. Zelfs niet in die specifieke omstandigheden van droog gras.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lotuzzz zei:

Auto op z'n dak leggen is toch geen reclame :lol:

Je kan zeggen dat negatieve publiciteit ook publiciteit is, maar een auto die het van zijn dynamische eigenschappen moet hebben omkantelen komt niet goed over. Zelfs niet in die specifieke omstandigheden van droog gras.

Ik was inderdaad de simpelheid van onze maatschappij vergeten :lolz: 

Dat heeft niets met Mini te maken maar met die chauffeur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, dragonfly zei:

Oei, en waarom dan wel? Is toch extra reclame voor de GP?

POG is aangesproken vorig jaar door BMW BeLux om Ambassador te worden voor MINI. Hij heeft 'peanuts' betaald voor die GP3 in return. Die kist nu afbrakken is niet wat ze in gedachten hadden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, dragonfly zei:

Ik was inderdaad de simpelheid van onze maatschappij vergeten :lolz: 

Dat heeft niets met Mini te maken maar met die chauffeur...

Als het een stunt is, is het voordelig voor zichzelf en niet zozeer voor Mini in elk geval ;)

Net nog eens gekeken en die kar rolt inderdaad niet echt door. Op z'n dak gewisseld van chauffeur, en rechtgeduwd.

Ik vind het idee wel goed dat je met dat ding tijdens de lockdown fun kon hebben in je (grote) tuin, maar of ie nu met opzet of per ongeluk op z'n dak is beland; da's allerminst een meerwaarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Tommie zei:

POG is aangesproken vorig jaar door BMW BeLux om Ambassador te worden voor MINI. Hij heeft 'peanuts' betaald voor die GP3 in return. Die kist nu afbrakken is niet wat ze in gedachten hadden...

Ah ok maar dat hadden ze nu wel kunnen verwachten dat die het niet serieus ging nemen 😄  Versta dan wel dat ze niet happy zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Als het een stunt is, is het voordelig voor zichzelf en niet zozeer voor Mini in elk geval ;)

Net nog eens gekeken en die kar rolt inderdaad niet echt door. Op z'n dak gewisseld van chauffeur, en rechtgeduwd.

Ik vind het idee wel goed dat je met dat ding tijdens de lockdown fun kon hebben in je (grote) tuin, maar of ie nu met opzet of per ongeluk op z'n dak is beland; da's allerminst een meerwaarde.

Sowieso een stunt maar dan idd voor zichzelf en niet voor Mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Nope. @dragonfly

Integendeel, MINI BeLux is betrekkelijk razend...

Tjien, wie had dat nu kunnen voorspellen @Mayonaise .

 

Beetje eigen schuld dikke bult ook om met die aap in zee te gaan natuurlijk 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf me verbazen dat zo een debiel

1) zoveel aandacht krijgt

2) zoveel geld kan hebben

3) zo een legertje slaafjes achter zich heeft.

Ik kan een 15 jarig manneke en POG is een van zijn goden 🤔 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Asserti said:

Tjien, wie had dat nu kunnen voorspellen @Mayonaise .

 

Beetje eigen schuld dikke bult ook om met die aap in zee te gaan natuurlijk 

Dit idd. Hadden ze 10 minuten zijn video's bekeken wisten ze toch genoeg :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Rabbit said:

Ik blijf me verbazen dat zo een debiel

1) zoveel aandacht krijgt

2) zoveel geld kan hebben

Het eerste komt door het tweede, en dat tweede zal wel van de papa gekomen zijn. No way dat iemand die door hard werken zelf zo een kapitaal vergaart/vergaard heeft zich zo zou gedragen. 

5 hours ago, Rabbit said:

3) zo een legertje slaafjes achter zich heeft.

Ik kan een 15 jarig manneke en POG is een van zijn goden 🤔 

Is toch niet onlogisch? Die kerel koopt de ene supercar na de andere, en hij laat iedereen er mee van "genieten" door zijn stoten en door zijn "fans" veel dingen van dichtbij mee te laten maken. Voor de rest toont hij puberaal gedrag, wat logischerwijze door pubers de max gevonden wordt.

Uiteindelijk doet iedereen met zijn geld wat ze willen he. Schmee doet minder debiel maar die is ook niet rijk worden door zijn vlogs, maar heeft populaire vlogs omwille van zijn geld (je begint niet als beginnende vlogger met te "investeren" in een supercar in de hoop een kanaal te maken dat groeit, als je al geen gigantische hoop geld hebt).

 

Die mens heeft gewoon schijt aan alles, en dat laat hij duidelijk zien. Nu, ik denk ook niet dat die rollover gepland was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Tommie said:

POG is aangesproken vorig jaar door BMW BeLux om Ambassador te worden voor MINI. 

l

o

l

Is het zo moeilijk om de juiste mensen te vinden dat je dan bij zo iemand terecht komt? Een youtuber... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jules_W said:

Ik lees net op facebook dat er nog geen 100km’s op de teller stonden. Wat een lul

Die gast kan en mag toch doen waar hij zin in heeft? 100 km of 100k km. Who cares? 

Enige wat mij stoort is die youtube flauwekul. Gescript, alles voor views, viral, ... etc.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Timo zei:

Die gast kan en mag toch doen waar hij zin in heeft? 100 km of 100k km. Who cares? 

Enige wat mij stoort is die youtube flauwekul. Gescript, alles voor views, viral, ... etc.

Zeker weten. Ik zal er mijn slaap niet voor laten. Neemt niet weg dat ik het een lul blijf vinden. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zeggen ze wel "normaal niet maar aangezien hij zo ridderlijk de schuld op zich nam terwijl een ander aan het stuur zat maken we een uitzondering."

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid