Ga naar inhoud

2019 Audi e-Tron


Audi S8

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Rabbit zei:

Hiermee zou ik wel goed kunnen leven denk ik:

Kom uit op 76.000 euro. Nog de velgen zwart en we zijn klaar.

image.png.159d6f684aa46301ed8ba9e23c79125c.png

Ik kon je helemaal volgen, tot ik je laatste zin las. :cry:  WHY?!?
Best knap zo, idd (had wel zonder zwart glas gemogen), maar toch geen zwarte wielen? :cry: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou daar ook geen zwarte velgen op leggen. Is perfect zo. 

Ik wil nog altijd dolgraag een E-tron sportback, de Edition one met s-line in het plasma blauw en dat blauwe interieur :inlove:

Zooooooo zot van. 

 

audione.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge daarmee langs den dijk rijdt aan de kust komen alle kindjes naar u toe gelopen, omdat ze denken dat die wapperende vlaggeskes in die (vréselijke!!!!) velgen het teken is dat ze moeten verzamelen.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

:noparty:

Ja, zo zien ze er uit als de auto stil staat.

En zo als ge rijdt: :party: 

:D 

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef gta gelijk. Een knappe wagen  maar hoe ze hem voorstelden was afgrijselijk. BleekBlauw met grijze  onderkant,  gele remklauwen en dan die waaiervelgen. 

Een evolutie van mijn velgen, in  mijn ogen, qua design. En ik wil ze ook weg. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, gTa zei:

Ik kon je helemaal volgen, tot ik je laatste zin las. :cry:  WHY?!?
Best knap zo, idd (had wel zonder zwart glas gemogen), maar toch geen zwarte wielen? :cry: 

Ik peis, maar kan t niet zien, dat dat nog goed zou matchen gelijk 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/3/2020 om 22:22, Rabbit zei:

Een kennis van me heeft een nieuwe besteld voor 70k na korting. Dan is die aan 95k toch serieus loaded ?

Inderdaad. Nieuwprijs 115k en 55 Advanced.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

vandaag met een eigenaar staan babbelen. Die verschoot toen hij vroeg hoever ik elektrisch kon rijden. (30km) *hij dacht enkel starten en wat wegrijden*.

Was wel wat teleurgesteld precies, want hij moest nu telkens een hotel zoeken met een laadpaal, en waar we stonden moest hij 7u aan de lader. Trage lader dus, want het viel mij al op dat toevalig een andere etron ook steeds opnieuw aan de laadpaal hing nadat hij terug was . 

Kan er niet aan doen maar zijn vrouw gaf mij meer gelijk toen ik sprak dat wij in de week alles elektrisch deden, en voor verdere uitstappen steeds op de diesel konden terugvallen. Ze heeft nog een paar complimenten gegeven dat hij mooi uitgerust was en proper stond. Kwam voor mij over dat ze bij wijze van spreken gerust zou ruilen mocht ik het vragen, wegens niet echt overtuigd van hun koop.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De S is ook uit.

De nieuwe Audi e-tron S en de nieuwe e-tron S Sportback bieden een nieuwe dimensie in dynamiek. De standaardsprint van 0-100 km/u legt u af in een luttele 4,5 seconden, bij 210 km/u is de acceleratie begrensd. En in S-modus ontwikkelen deze atleten 8 seconden lang hun volledige boostvermogen van 370 kW en 973 Nm aan koppel.

De nieuwe S-versies hebben twee elektromotoren in de achteras en een in de vooras. De lay-out van hun aandrijflijn is gebaseerd op het modulaire bouwprincipe: een nieuwe versie van de elektromotor uit de achteras van de reguliere e-tron werd op de vooras geplaatst. De voorste elektromotor van de e-tron 55 werkt in de S-versies achteraan samen met een identieke kopie. Met één batterijlading halen de Audi e‑tron S en de Audi e‑tron S Sportback een rijbereik van respectievelijk tot 360 en 365 kilometer (voorlopige waarden) volgens de WLTP-cyclus.

Knap met die verbrede wielkasten. 

 

spacer.png

spacer.png

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Die camera's zijn vreemd. Als je in je spiegels wilt kijken, merk je op dat je steeds verkeerd kijkt. ( naar buiten ipv naar de deurlijst)

En als er vocht achter het glas zit, zie je daar dus geen steek op. Allemaal vervormd. ( zal wel niet normaal zijn, maar je kan er dus ook niet aan, om af te kuisen) 

Qua looks is dat tof, maar gebruiks gemak, dat moet je toch een paar dagen testen denk ik, of het zijn meerprijs waard is.  Aangezien ik hem waarschijnlijk een week heb  tijd genoeg dus.

Volle batterij (dacht ik) geeft 309km aan. Niet overdreven dus, ben benieuwd hoeveel ik hem in het stopcontact ga moeten steken. Ook de reactie van de gaspedaal was niet direct wow. Ofwel moet ik wat harder duwen, ofwel ben ik te voorzichtig. Want voorlopig vond ik de walvis precies vlotter vertrekken?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, tuscani said:

Die camera's zijn vreemd. Als je in je spiegels wilt kijken, merk je op dat je steeds verkeerd kijkt. ( naar buiten ipv naar de deurlijst)

Ik vind dat ronduit lelijk.

Je kan zeggen dat kleinere spiegels mooier zijn dan grote, maar:

- grote spiegels hebben mij nooit gestoord op een SUV

- Als je dat IRL tegen komt en niet op goed gemikte persfoto's ziet het er uit alsof de auto misvormd is

237porta2-1.jpg

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/2/2020 at 11:19 AM, ir_fuel said:

Ik vind dat ronduit lelijk.

Je kan zeggen dat kleinere spiegels mooier zijn dan grote, maar:

- grote spiegels hebben mij nooit gestoord op een SUV

- Als je dat IRL tegen komt en niet op goed gemikte persfoto's ziet het er uit alsof de auto misvormd is

237porta2-1.jpg

 

Je ziet dat nu ook meer en meer op vrachtwagens, denk dat de nieuwste Scania's en Mercedessen dat vaker hebben. Dat is echt iets raars, zo een trekker zonder spiegels :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

had het filmpje nog niet gezien, maar ik kan er mij wel in vinden. heb vlug wat doorgespoeld, maar bv....

-de frunk had ik hetzelfde gedacht over, openen via de klassieke hendel aan het portier, dan nog eens de hendel aan de motorkap zelf en dan zo'n goedkoop plastieken deksel openen.

-oplaadkant, idd de rechterkant werkt niet, wegens niet in optie genomen.

-spiegels, ik zag er de **** mee wegens te lage plaatsing en mijn rechter spiegel zat dus ook vol met condens gedurende een hele week. (kheb er zelfs een haardroger op gezet, maar dat werkte nog niet goed)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die filmpjes bekeken, ondertussen al een tijdje geleden.

Sommige dingen, zoals het insijpelen van water, kunnen echt niet. Heeft hij zeker een punt.

Maar dan denk ik, waterdichtingen of dergelijke, lijken me toch door een dealer opgelost te kunnen worden. Da's toch geen elektrische module die bijvoorbeeld ergens rateert.

Dienst na verkoop mankeert daar toch blijkbaar ferm.

Jammere zaak, voor die man.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En aangezien ik er elke dag tussen zit, kan ik echt wel zeggen, dat de kwaliteit van de E-tron echt wel dik in orde is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, binnenmuisarchitekt said:

En aangezien ik er elke dag tussen zit, kan ik echt wel zeggen, dat de kwaliteit van de E-tron echt wel dik in orde is.

 

 

Zeg dat aan mijne maat die ene heeft.

Het ene probleem na het andere. Precies een Engelse auto van de jaren 90.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

En aangezien ik er elke dag tussen zit, kan ik echt wel zeggen, dat de kwaliteit van de E-tron echt wel dik in orde is.

 

 

ik wil niets verkeerd zeggen, maar jij kan niet zien dat de kwaliteit in orde is. je ziet gewoon de materialen en dergelijke, en die zullen idd wel in orde zijn. Maar als je de kwaliteit wilt controleren moet je in de garage's zitten en niet in de productiehal. Want ik denk niet dat kapotte etrons telkens naar de productieband gebracht worden. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid