Ga naar inhoud

Welke kleur voor velgen Peugeot 106 XSI?


TomT

Speedline SL434, welke kleur?  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Speedline SL434, welke kleur?



Aanbevolen berichten

Zeker geen wit in ieder geval.

Ik heb antraciet gestemd omdat dat toch wat meer dynamiek geeft. 'More going on'.
Maar zilver is ook altijd mooi!

Maar zeker geen wit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Zalig Phil, los van 't feit dat de zon onder de horizon zit voor de achterste velg :D  (foto zij-aanzicht)  Maar ik zaag niet, als ik 't beter kan (not) moet ik 't maar zelf doen!

Eigenlijk is de std velg toch ook echt vet. :inlove:  Maar op deze foto via PhotoShop een maatje groter gemaakt? Of is dat een velg van een ander model?

Vind ik ook. Standaard laten :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lotuzzz zei:

Vind ik ook. Standaard laten :oops:

Velgskes is ok, vind ik. Da's zo weer standaard gezet, die wieletjes zijn niet verloren. En die velgskes die TomT wil zijn toch echt wel moddervet :inlove: 

Maar kistje staat stock inderdaad ook al behoorlijk guitig op z'n pootjes, yep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, TomT said:

 

8AA7331C-7716-4A5B-B6C3-D36629AB6A78.jpeg

 

Kan zijn omdat het gewoon een dikke foto is tout court, maar heerlijke combo toch.. Dat rood met die witte velgen :inlove: 

Zoals gezegd gaat het design hier een tikje verloren, en heb je sowieso ook een bijpassende verlaging nodig. 
Ik vind de standaard velgen eerlijk gezegd ook erg guitig om niet te zeggen knap. Mocht het mijn geld zijn, ik zou eerst die ophanging 100% fris zetten met verse rubberts, en lekkere semislicks rond de originele velgen trekken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Alexis zei:

Kan zijn omdat het gewoon een dikke foto is tout court, maar heerlijke combo toch.. Dat rood met die witte velgen :inlove: 

Zoals gezegd gaat het design hier een tikje verloren, en heb je sowieso ook een bijpassende verlaging nodig. 
Ik vind de standaard velgen eerlijk gezegd ook erg guitig om niet te zeggen knap. Mocht het mijn geld zijn, ik zou eerst die ophanging 100% fris zetten met verse rubberts, en lekkere semislicks rond de originele velgen trekken! 

D'accord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het zien van Phil's photoshopjes moet ik m'n voorkeur toch gaan aanpassen... Ik zou perso opteren voor wit of zilver @TomT. Ben in principe ook geen fan van witte zjanten onder een rode kist maar volgens mij komt je gebakje daar vrij moeiteloos mee weg. Kleine peutjes met rallylook :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Stephane zei:

goud!

 

En dan wat andere details, zoals t leeuwke in de grill vanvoor ook in t goud. 

We hebben bij Peugeot Club Belgium zo ne 607 met goude accenten. 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ik wil dat eerst geshopt zien en dan verander ik probably ook.

@Phil aan de kassa van Janssens Farmaceutica gevraagd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilver.

De eenvoud daarvan maakt het totaal net mooier.

En een ander kleur laat de rode kleur van de wagen minder tot z'n recht komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, gTa zei:

Ik wil m'n stem graag aanpassen naar zilver. Kan dat iemand regelen? Dankestijf!

 

17 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ik wil dat eerst geshopt zien en dan verander ik probably ook.

 

11 minuten geleden, gTa zei:

@Phil aan de kassa van Janssens Farmaceutica gevraagd!

 

Zelf even een snelle poging gedaan. Helaas was de hoek waarin de auto op de (donor)foto staat, niet helemaal correct voor de foto van tomt zijn gebakje. Maar 't geeft toch al een idee.

tomt_1.jpg

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de wielen (allez, één) van een andere donorfoto, nu antraciet velgskes (maar niet donker genoeg waarschijnlijk):

 

tomt_2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid