Ga naar inhoud

2012 F11 525d X-drive 2 liter Twin Turbo


Greg

Aanbevolen berichten

Tip: Neem foto's op een deftige locatie. De eerste foto's zijn genomen op onafgewerkte ondergrond. Gevoel van derdehands auto durft dan al eens te ontstaan... 

 

Enneuh, mooi is dat. Op 2de hands ongecensureerde platen en hier wit gemaakte platen 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's op 2dehands zijn nog die met de platen van vorige eigenaar :D

Deze foto's heb ik overlaatst getrokken op onze halve bouwwerf thuis ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem van F10/F11 is overaanbod.

Als je er echt van af wil moet ie goedkoper zijn. Anders moet je geduld hebben :D. Kleurencombinatie is voor veel mensen een no-go door het lichte interieur. Verder mooi uitgevoerd met ACC, panodak en comfortzetels.

Ik wil je altijd een handelsbod doen als ie weg moet :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, RRD zei:

Het probleem van F10/F11 is overaanbod.

Als je er echt van af wil moet ie goedkoper zijn. Anders moet je geduld hebben :D. Kleurencombinatie is voor veel mensen een no-go door het lichte interieur. Verder mooi uitgevoerd met ACC, panodak en comfortzetels.

Ik wil je altijd een handelsbod doen als ie weg moet :).

Geduld zal de boodschap zijn.. Handelsbiedingen heb ik al genoeg gehad :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Dirk75 zei:

Ik vrees dat de verkoop in Belgie zal tegenvallen. In portugal verkoopt dit type auto veel beter... vandaar de opkopers..

Het is gewoon triestig tot en met tegenwoordig hier. Ben zelf geen fan van diesel, maar hoe ze nu de complete markt aan het verzieken zijn... Niemand durft nog zo'n ketel te kopen, nota bene "ocharme" een 2-literke. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit met het volgende dilemma. Er is een waal die mijn 525d wil hebben met inruil van zijn E36 M3 3.0 sedan. 

Specs:

1995

216000km

Nieuwe motor met 100.000km

Cosmos zwart maar moet herspoten worden, nu is hij mat zwart 🙄

Beige leder

Schuifdak

Hij wil nog 1500€ opleggen op de mijne.

Wat zouden jullie doen? Hij raakt me wel bij de gevoelige snaar natuurlijk met zo'n ketel, memories 😊

Maar langs de andere kant, dat mat zwart boezemt me al niet veel vertrouwen in. 9 van de 10 een afgetrapte kist. 1500€ taks per jaar, 2500€ BIV en hij wordt geen oldtimer tot 2025...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ene gaat nog meer waard worden met verouderen en diegene die je nu hebt gaat verminderen in waarde... :)

Er zal alleen eerst wat werk ik kruipen inderdaad.  

 

Plus dat ik dat een heel dikke kist vind zo’n sedan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Jonass zei:

De ene gaat nog meer waard worden met verouderen en diegene die je nu hebt gaat verminderen in waarde... :)

Er zal alleen eerst wat werk ik kruipen inderdaad.  

 

Plus dat ik dat een heel dikke kist vind zo’n sedan :D 

Klopt maar ze gaan nu al gemiddeld 15k, zelfs met +200k km. Gaat dat nog stijgen of barst de bubbel binnenkort...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Greg said:

Klopt maar ze gaan nu al gemiddeld 15k, zelfs met +200k km. Gaat dat nog stijgen of barst de bubbel binnenkort...

Vind je het model leuk? JA

Was je na de verkoop van je 525 anders op zoek gegaan naar een E36 M3 3.0 sedan? WAARSCHIJNLIJK NIET

Zou je mocht je op zoek gaan uitkomen op specifiek deze? NEE.

IMO: walk away.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 1500 opleg ook te weinig. Zoals jij hem beschrijft is die M3 inkoop 10k waard, dus dan krijg je feitelijk 11500 voor je F11.

Aangezien ik je 12k geef kan je dus beter aan mij verkopen B).

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, ICM zei:

Vind je het model leuk? JA

Was je na de verkoop van je 525 anders op zoek gegaan naar een E36 M3 3.0 sedan? WAARSCHIJNLIJK NIET

Zou je mocht je op zoek gaan uitkomen op specifiek deze? NEE.

IMO: walk away.

Ook waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ketel zal het zijn:

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-m3-m-3-benzine-zwart-c223c376-e834-3c3d-e053-e350040a8aa4?cldtidx=2

Heeft me nog wat facturen doorgestuurd van de nieuwe motor en riem. Korte bak zit er ook blijkbaar in nu als ik het zo kan lezen op de factuur. 

Heeft me ook een uitdraai van de bank gestuurd waar hij 290pk en 340Nm haalt, wat me wel in orde lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me op foto toch geen prijsbeest te zijn. Wat scheelt er met die motorkap? Precies zo’n gat tussen motorkap en grill. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gl3nn zei:

Lijkt me op foto toch geen prijsbeest te zijn. Wat scheelt er met die motorkap? Precies zo’n gat tussen motorkap en grill. 

Motorkap niet goed gesloten vermoed ik, omdat de volgende foto met de kap open is. Voor het spuiten ken ik iemand, vandaar dat ik het eventueel overweeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede respray kost pak geld [emoji54]
don't do it !
Trend is om de wagen op transport te zetten naar Polen, zitten stielmannen die dat voor 1500eur regelen.

Al een paar wagens gezien en das echt wel goed gedaan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid