Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

basisversie zal er weer een pak anders uit zien, typisch dat de voorgestelde auto's altijd idd dik in de opties zitten, M - pack of 18-19" velgen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

BMW breidt het programma in de loop van 2019 verder uit met een extreem sportief BMW M Performance-model en een BMW iPerformance-model met plug-in hybride aandrijving met 59 kilometer elektrische actieradius

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Thebiemerke said:

 

Waarom klinkt dat hok als een V10 als er bij lancering enkel sprake is van 2l benzines (met uitzondering van de diesels en de M340i). 🤔

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, vince522 zei:

Waarom klinkt dat hok als een V10 als er bij lancering enkel sprake is van 2l benzines (met uitzondering van de diesels en de M340i). 🤔

 

Als er bij dezelfde beelden een vioolmuziekje te horen zou zijn, denk je dan ook dat de motor als een viool klinkt? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Framfy said:

 

Als er bij dezelfde beelden een vioolmuziekje te horen zou zijn, denk je dan ook dat de motor als een viool klinkt? :D 

Neen, maar je verwacht toch wel een iets accurater geluid bij een officieel BMW filmpje. Precies of ze bij VAG een V10 sample ontleend hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben toch wel fan, kan een mooie kar worden als de keuzevrijheid buik het configureren groot is. Die M340i zegt me wel echt niks, had ik meer van verwacht wat betreft speciale details. Mottige uitlaten ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VROAAAAAAAAR

*klonk het uit de luidsprekers binnenin, na het aanpassen van de settings, naar V10 sound*

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, ik vind dienen donkerblauwen in luxury versie bij dienen hollander hierboven, wel verdomd ok.

In hybride uitvoering en 280 PK. Ik zeg maar iets.

Mag besteld worden.

Dank!

*De velgen zullen wel maar 17" zijn, wegens budget en zo*

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid