Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

Zalig, M340 bestellen, tuner inschakelen om dat spel RWD te maken en die uitlaten eventueel aan te pakken, en dan een grille steken van een 314i :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn bij BMW toch een beetje de weg kwijt op designvlak, precies. Zo overstyled :( Veel te veel lijnen, chroomdetails, plooien. Net die dingen die ze bij Mercedes nu gelukkig enigszins aan het afzwakken zijn. Het ziet er allemaal zo "modieus" uit en zo weinig smaakvol en tijdloos. 

En op die witte lijkt de flank naar achteren toe wel heel erg Lexus IS (inclusief achterlichtmotief) met die omhooglopende lijn.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

wat zijn Laser lights?

Op een '7:

"BMW Laserlight schijnt in de laser-grootlichtstand met maximaal 600 meter bijna tweemaal verder dan gewone koplampen. Met deze nieuwe koplamptechnologie verhoogt BMW Laserlight de veiligheid door een betere vooruitblik tijdens nachtelijke ritten. De uitrusting bestaat uit LED-dimlichten en LED-grootlicht met lasermodule. In tegenstelling tot gebruikelijke lichtbronnen haalt het zeer heldere en intense BMW Laserlight een aanzienlijk hogere lichtintensiteit. Voor een visueel onderscheid zijn de koplampen met BMW Laserlight voorzien van blauwe designaccenten in de buizen en het opschrift “BMW Laserlight”. Het BMW Laserlight omvat bovendien LED-standlichten, LED-dagrijlichten, LED-richtingaanwijzers, LED-hoekverlichting, Adaptive Headlights en BMW Selective Beam (niet-verblindende High Beam Assist)."

https://www.bmw.be/nl/all-models/7-series/sedan/2015/in-een-oogopslag.html 

aangepast door Framfy
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zitten op de M-Sport versie in de filmpjes hierboven, standaard blijkbaar LED dat is mooi meegenomen.

De iDrive in de 3 is dat nu een 6.0 of nieuwer? Ik vind de "Hi BMW" functie wel een nice to have, zou dat softwarematig ook naar de 5 komen? @Phil @Tommie

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Framfy said:

bmw-serie-3.jpg

 

7 minutes ago, Framfy said:

2019-BMW-3er-G20-Luxury-Line-Live-Paris-2018-Mineral-Grau-04.jpg

 

Kan je de 340i er ook op deze manier laten uitzien? Spreekt mij veel meer aan dan die trapezium uitlaten.

Het interieur vind ik trouwens een grote verbetering, het spreekt mij echt aan. En hoe de wagen in bovenstaande foto's staat vind ik het ook best goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

ok, ok, ik begin er aan te wennen!

Als (dan? :unsure: :D) je nog moeite hebt met de 'ijskrabbers'

aUshnK0.jpg

 

beeld je dan in dat het een ode is aan de NACA duc's, die we sinds de jaren 80/90 nog maar veel te weinig te zien krijgen.  Dat helpt (bij mij).

Afbeeldingsresultaat voor ferrari f40 naca duct

 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, William Blake zei:

geen fan van dit detail

 

 

Ik vind het design van de grille wel geslaagd eigenlijk! Maar de kleur van het kader (dito voor de zijspiegelbehuizingen) vind ik gek - niet mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn bij BMW toch een beetje de weg kwijt op designvlak, precies. Zo overstyled [emoji20] Veel te veel lijnen, chroomdetails, plooien. Net die dingen die ze bij Mercedes nu gelukkig enigszins aan het afzwakken zijn. Het ziet er allemaal zo "modieus" uit en zo weinig smaakvol en tijdloos. 
En op die witte lijkt de flank naar achteren toe wel heel erg Lexus IS (inclusief achterlichtmotief) met die omhooglopende lijn.

Hela! Er mag hier alleen maar met lof over BMW's nieuwste gesproken worden!

(Voor de rest wel volledig akkoord)
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Phil zei:

Leder en metaalkleur stock? :ninja:

Los van het metaalkleur. Bug in configurator neem ik aan, gezien ik niets had aangeklikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet voor mij heel erg 'lexus' aan qua styling. Achterkant is precies een IS, en voorkant in sport trim doet me zwaar denken aan een RC. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er een Luxury ook? De ‘ijskrabbers’ zoals ze hier al werden genoemd, vind ik op het eerste zicht ook niet zo top.

Zijn kont en interieur vind ik wel heel knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid