Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

6 minutes ago, William Blake said:

Dat is al eventjes zo, maar de nieuwe formule moet nog ingeladen worden, dus klopt nog niet helemaal 

Een benzine-PHEV met 40 gram CO2 geeft volgens de simulatie 0 euro BIV en 88,50 euro VB. Dat was voorheen toch beide 0 euro?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Phil zei:

Een benzine-PHEV met 40 gram CO2 geeft volgens de simulatie 0 euro BIV en 88,50 euro VB. Dat was voorheen toch beide 0 euro?

Klopt vrijstelling valt weg maar nieuwe formule zal er binnen twee weken pas inzitten.

Er zal volgens mij ook nog BIV verschuldigd zijn.

  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Tommie zei:

Dat heeft niets te maken met fiscale aftrekbaarheid? 

Tiens, dat wordt boekhoudkundig wel gezien als een aftrekbare kost 😄 Als je dan toch de puntjes op de i wilt.

Maar ik begrijp waar je naartoe wilt. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn g21 330e besteld en ben nog in twijfel voor de kleur...

oxyd grau of petrol mica individual

hebbe jullie hier soms vb fotos van een g2* in petrol mica?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Tommie zei:

Ik heb ook Petrol Mica gekozen voor m'n X5, gewoon doen dus. :D 

Wanneer komt deze binnen? Heb deze kleur nog niet in het echt gezien, op foto ziet deze er zalig uit.

Ben juist een beetje bang voor het onderhoudsgemak... 

Stratus grau zou ook nog een optie zijn maar ben bang dat het zijn 3400€ niet waard is omdat het teveel naar oxyd grau gaat?

 

aangepast door davy
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, davy zei:

Wanneer komt deze binnen? Heb deze kleur nog niet in het echt gezien, op foto ziet deze er zalig uit.

Ben juist een beetje bang voor het onderhoudsgemak... 

Stratus grau zou ook nog een optie zijn maar ben bang dat het zijn 3400€ niet waard is omdat het teveel naar oxyd grau gaat?

 

Dan heb je volgens mij Stratus Grau nog nooit in het echt gezien :) 

Doe toch maar Petrol Mica :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, davy zei:

Wanneer komt deze binnen? Heb deze kleur nog niet in het echt gezien, op foto ziet deze er zalig uit.

Ben juist een beetje bang voor het onderhoudsgemak... 

Stratus grau zou ook nog een optie zijn maar ben bang dat het zijn 3400€ niet waard is omdat het teveel naar oxyd grau gaat?

 

Eind januari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
Op 15/12/2020 om 14:05, davy zei:

Zalig! Tevreden van de wagen en het kleur?

Zeker, wagen is van mijn ouders. Ik rijd nog steeds met m’n f80 m3. Maar om naar de bergen te rijden eens gewisseld. Oxidgrau is kleur met wat schakeringen tussen licht en donker. Er is natuurlijk niet heel veel keuze als je lichte kleur wilt op de nieuwe 3 reeks. Zilver kan je bvb al niet meer kiezen.

Wagen rijdt zeer comfortabel en stabiel op autostrade. Motor is top, aan hoge snelheden vind ik het verschil met mijn f80 toch groter dan verwacht qua acceleratievermogen. Maar goed, met xdrive is dit de ideale skivakantiewagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

320e gelekt

https://www.autoblog.nl/nieuws/bmw-320e-gelekt-op-de-nederlandse-bmw-site-549075

https://www.bmwblog.com/2020/12/27/2021-bmw-320e-phev-configurator/

Quote

 

Like the 330e, the 320e would use the B48 2.0 liter four-cylinder engine, in a throttled version. Paired with the electric motor, the total power output is not likely to go over 200 horsepower, since that will bring the 320e PHEV models into the 330e territory.

The pure-electric driving range is also unclear, but it shouldn’t be different than what the 330e offers: around 50 kilometers on electric power. The big news though would be the availability of a rear-wheel drive and all-wheel drive 320e Touring, which is likely the more popular model in Europe.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, davy said:

Ligt de productie stil door corona mss? Omdat mijn 330e een maand later gaat gemaakt worden dan voorzien...

Trekhaak besteld? Dan zal het vermoedelijk daar aan liggen. Maar ik ga ervan uit dat uw dealer deze info ook heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Phil zei:

Trekhaak besteld? Dan zal het vermoedelijk daar aan liggen. Maar ik ga ervan uit dat uw dealer deze info ook heeft...

Ja idd trekhaak...

Zijn er problemen mee toch? Mijn dealer gaf niets van uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid