Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

Just now, stradge said:

Inderdaad, als je zoveel legt voor een kleur wil ik wel iets origineel :D

Hoe ga je iets origineel willen als je uit de standaard lijst kiest :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, stradge zei:

Doe maar Pure Metal Silver ineens dan, opgelost :D

 

Malachite Dark bitte :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat eigenlijk gek hoe zwak het aanbod velgen en kleuren is bij de huidige 3 reeks.

De f30 had nog prachtige 19 inchers maar nu heb ik bij elke velg wel een “meh” gevoel.

En dan die kleuren ... dat is echt gewoon lachen he. Wit, zwart, donkergrijs, een paar blauwtinten, lichtgrijs en we zijn er zo een beetje. Je waant je bijna bij tesla, met dat verschil dat die hun kleuren nog divers zijn.

Als je dan ziet dat men 3k (??) neertelt voor zilver 😂 dat is toch te zot voor woorden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Rabbit said:

Ik vind dat eigenlijk gek hoe zwak het aanbod velgen en kleuren is bij bmw

Zo :D 

2 hours ago, Rabbit said:

En dan die kleuren ... dat is echt gewoon lachen he. Wit, zwart, donkergrijs, een paar blauwtinten, lichtgrijs en we zijn er zo een beetje. Je waant je bijna bij tesla, met dat verschil dat die hun kleuren nog divers zijn.

Om dat geen kat een andere kleur pakt. 95% is zwart en grijs. Waarom zou je dan een productieketen opzetten met meer kleuren. Die moeten dan maar "individual" pakken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ir_fuel zei:

Zo :D 

Om dat geen kat een andere kleur pakt. 95% is zwart en grijs. Waarom zou je dan een productieketen opzetten met meer kleuren. Die moeten dan maar "individual" pakken.

 

Helemaal afgestemd op de lease, bij ons is het ook verplicht om een neutrale kleur te nemen. Saaier kan een parking er niet uitzien.

Die enkele particulier die een andere kleur wenst moet maar bijdokken.

@fuel: heb jij al een vervanger op het oog voor de M140i?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Heb een G21 bouwjaar 2021

Iemand een idee of het mogelijk is de Adaptive suspention standaard te selecteren en die instelling te koppelen aan een sleutel?

Nu is de comfort mode automatisch geactiveerd maar vind niet onmiddellijk hoe ik dit kan aanpassen.

Thx! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat een @Stancke of @Tommie dit wel zouden moeten weten. 

Op 14/5/2021 om 12:46, Oli44 zei:

Hi,

Heb een G21 bouwjaar 2021

Iemand een idee of het mogelijk is de Adaptive suspention standaard te selecteren en die instelling te koppelen aan een sleutel?

Nu is de comfort mode automatisch geactiveerd maar vind niet onmiddellijk hoe ik dit kan aanpassen.

Thx! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/5/2021 om 12:46, Oli44 zei:

Hi,

Heb een G21 bouwjaar 2021

Iemand een idee of het mogelijk is de Adaptive suspention standaard te selecteren en die instelling te koppelen aan een sleutel?

Nu is de comfort mode automatisch geactiveerd maar vind niet onmiddellijk hoe ik dit kan aanpassen.

Thx! :)

AFAIK kan je enkel starten in Comfort of EcoPro. Dat laatste mogelijks zelfs maar na 't coderen.
Naar wat ik me herinner van 't coderen van de auto-software (bij de '3 en '5 van vorige generatie, wel) is starten in Sport of Sport+ niet mogelijk.

Maar da's maar de helft van 't antwoord op jouw vraag. Driving Mode koppelen aan de sleutel: geen idee.
Op basis van 't voorgaande zou ik denken dat je daar dan ook vast hangt aan Comfort (of EcoPro na coding).

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, gTa zei:

AFAIK kan je enkel starten in Comfort of EcoPro. Dat laatste mogelijks zelfs maar na 't coderen.
Naar wat ik me herinner van 't coderen van de auto-software (bij de '3 en '5 van vorige generatie, wel) is starten in Sport of Sport+ niet mogelijk.

Maar da's maar de helft van 't antwoord op jouw vraag. Driving Mode koppelen aan de sleutel: geen idee.
Op basis van 't voorgaande zou ik denken dat je daar dan ook vast hangt aan Comfort (of EcoPro na coding).

Voor de demping vind ik het eerder bijzonder dat hij het niet onthoudt, die wil ik standaard op adaptief hebben staan. Lijkt mij een stuk logischer... dan standaard op comfort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, msxx zei:

Voor de demping vind ik het eerder bijzonder dat hij het niet onthoudt, die wil ik standaard op adaptief hebben staan. Lijkt mij een stuk logischer... dan standaard op comfort.

Zou wel moeten kunnen, idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/5/2021 om 12:46, Oli44 zei:

Hi,

Heb een G21 bouwjaar 2021

Iemand een idee of het mogelijk is de Adaptive suspention standaard te selecteren en die instelling te koppelen aan een sleutel?

Nu is de comfort mode automatisch geactiveerd maar vind niet onmiddellijk hoe ik dit kan aanpassen.

Thx! :)

Nope, niet mogelijk. Altijd standaard comfort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

AFAIK kan je enkel starten in Comfort of EcoPro. Dat laatste mogelijks zelfs maar na 't coderen.
Naar wat ik me herinner van 't coderen van de auto-software (bij de '3 en '5 van vorige generatie, wel) is starten in Sport of Sport+ niet mogelijk.

Maar da's maar de helft van 't antwoord op jouw vraag. Driving Mode koppelen aan de sleutel: geen idee.
Op basis van 't voorgaande zou ik denken dat je daar dan ook vast hangt aan Comfort (of EcoPro na coding).

 

10 uren geleden, msxx zei:

Voor de demping vind ik het eerder bijzonder dat hij het niet onthoudt, die wil ik standaard op adaptief hebben staan. Lijkt mij een stuk logischer... dan standaard op comfort.

 

9 uren geleden, Tommie zei:

Nope, niet mogelijk. Altijd standaard comfort.

Thx voor de info.

Toch een domper dat dergelijke setting telkens opnieuw geselecteerd moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Oli44 said:

Toch een domper dat dergelijke setting telkens opnieuw geselecteerd moet worden.

Een ziekte bij alle merken zo lijkt wel. Bij mijn vrouw haar Volvo hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Driewerf hoera!

Nu nog hopen dat ze versneld een facelift van de '4 en M3 doorvoeren om die monsterlijk lelijke nieren eruit te zwieren.
Want los daarvan zijn dat eigenlijk verdomd knappe bakken, de i4 eigenlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, gTa said:

Driewerf hoera!

Nu nog hopen dat ze versneld een facelift van de '4 en M3 doorvoeren om die monsterlijk lelijke nieren eruit te zwieren.

Ain't gonna happen. Dat is "bruut" en "gewaagd".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet er trouwens iemand hier hoe je de kopsteunen achteraan verwijdert? Ik heb dat geprobeerd daarnet maar die schuiven er dus niet gewoon uit zoals op mijn 1.

Heb hier een kinderzitje dat tegen een kopsteun duwt en dat kraakt en piept dat het geen naam heeft als er iemand in zit. Is om zot van te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ain't gonna happen. Dat is "bruut" en "gewaagd".

Ik vrees er ook voor, maar we kunnen enkel maar hopen.

Stond een week geleden bij de dealer in Lochristi (top ervaring, trouwens ... extreem goed geholpen), er stond een maf mooie '4 coupé (denk 420d...) op yum 20" ... überdikke auto ... tot je dat front ziet. Renske zei "precies nen uitgezakte Maserati die z'n neus optrekt en met een hanglip vooraan" ... de verkoper (die z'n verlof al half was ingestapt) hoort dat woord Maserati en komt in een drafje dat platform op: "En, wat vinden jullie van de nieuwe '4 coupé?"
We waren even sprakeloos ... for the wrong reasons ... mijn madam was eerst nog tactvol door het wat te verbloemen, hij begreep het niet helemaal en dacht dat ze voorzichtig wierook strooide. Ik heb voorzichtig toegevoegd: "Als daar ooit de neus van de '3 op komt in plaats van dit ... euh ... ding, dan overweeg ik 'm zeker. Nu? Not a chance." Hij keek ons maar raar aan, alsof we geen smaak hadden ofzo. :D  We didn't get the email with the hypno spell, dude!

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid