Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, gTa zei:

Die Ducs Scrambler zijn er net gekomen om zeer toegankelijk te zijn (en ze zijn dat ook), ze zijn b.v. minder sporty of "puur" dan de Monsters (die een minder comfy rijhouding hebben, for starters, maar ook veel vinniger/sportiever sturen). Dat is zeer zeker wél een "Golfke", 't was net de bedoeling van Ducati om daar echt grote hopen van te verkopen. Last time I checked zijn dat ook de verkoopstoppers van 't merk (de lagere prijs helpt, natuurlijk).

Ooit als vervangmoto de Scrambler Sled meegekregen, man dat was toch aanpassen. Leuk genoeg, best wat karakter maar niet overtuigend genoeg voor mij. Was blij terug op de Multi te zitten toen hem (again..) weer gemaakt was 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Polygoon said:

Ik denk dat @gTa het meest heeft "begrepen" wat de insteek van mijn vraag was.

Ik ben als leek wat research aan het doen naar een moto waar ik mee kan leren rijden, eentje die me de liefde voor tweewielers kan doen ontdekken. Buiten de occasionele 70cc scooter heb ik nagenoeg geen ervaringen op tweewielers, ergo: "de golf waar je je eerste rijervaringen mee hebt". Ik ben dus inderdaad op zoek naar de (spreekwoordelijke) golf. Een moto, die mij kan doen verliefd worden op het tweewiel rijden, maar die me ook kan bij staan in de eerste onervaren km's alsook bij het behalen van het "volledige" rijbewijs.

 

Denk dat je voor jezelf vooral moet gaan uitmaken wat je budget is. Starten met motorrijden is prijzig. Verplichte rijlessen, uitrusting, verzekering, dat alleen gaat al richting 2k. Dan nog een aankoop van een motorfiets en je spreekt al over een aardig bedrag.

Maar dit is en blijft AM, zakgeld dus! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, msxx said:

Ooit als vervangmoto de Scrambler Sled meegekregen, man dat was toch aanpassen. Leuk genoeg, best wat karakter maar niet overtuigend genoeg voor mij. Was blij terug op de Multi te zitten toen hem (again..) weer gemaakt was 🙂 

Ik heb met de café racer gereden, triestige zaak. Sloom en een rare zithouding, zware tegenvaller want qua looks echt geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Denk dat je voor jezelf vooral moet gaan uitmaken wat je budget is. Starten met motorrijden is prijzig. Verplichte rijlessen, uitrusting, verzekering, dat alleen gaat al richting 2k. Dan nog een aankoop van een motorfiets en je spreekt al over een aardig bedrag.

Maar dit is en blijft AM, zakgeld dus! :D

Dat dacht ik ook, maar ben er pas op leeggelopen toen ik als 22jarige meende er 1.200km per week mee te moeten rijden.

Elke 5(!!) weken een onderhoudsbeurt

Elke 8 weken een nieuwe set banden

6x per week tanken

Elke 2 maand een staandehouding... 

En onbegrijpelijk dat ik het overleefd heb

Maar... :inlove: motorrijden :inlove:

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, msxx zei:

Ooit als vervangmoto de Scrambler Sled meegekregen, man dat was toch aanpassen. Leuk genoeg, best wat karakter maar niet overtuigend genoeg voor mij. Was blij terug op de Multi te zitten toen hem (again..) weer gemaakt was 🙂 

Ik had dat met de R Nine-T Urban G/S, die stond op een soort van cross-over terreinbanden die een continu hoogfrequent getril/gezoem gaven doorheen de handlebars, samen met een nogal zwalperige voorophanging (en dat motorkarakter) was dat ook helemaal mijn ding niet. Erna voelde mijn eigen moto wel aan als een freightliner :D maar 'k was dat snel weer gewoon, zeker eens ik de gaaaz keer weer open had gedraaid.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, msxx said:

Dat dacht ik ook, maar ben er pas op leeggelopen toen ik als 22jarige meende er 1.200km per week mee te moeten rijden.

Elke 5(!!) weken een onderhoudsbeurt

Elke 8 weken een nieuwe set banden

6x per week tanken

Elke 2 maand een staandehouding... 

En onbegrijpelijk dat ik het overleefd heb

Maar... :inlove: motorrijden :inlove:

Zelfs als je het minder extreem doet, komt wel wat bij kijken. 

Maar zoals je aangeeft :inlove: rijden :inlove: 

Zelfs al doe ik maar 2000km op een jaar, allemaal met smile van oor tot oor en de kosten neem ik er met plezier bij. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

That said: ik zie net dat BMW Motorrad een serieuze update-beweging aan 't doorvoeren is doorheen hun ganse gamma: in september de update van S1000XR aangekondigd, begin oktober de vernieuwde R1250GS-modellen, een paar dagen terug de vernieuwde R1250RT, en nu is de ganse R Nine-T lijn van wat updates voorzien.

  • EU5 compliant
  • nieuwe cilinderkoppen
  • 1 kW minder maar gelijkblijvend koppel (109 pk en 116 Nm)
  • andere flow voor mengsel zou meer grunt tussen 4k en 6k moeten opleveren
  • ABS Pro incl. Dynamic Brake Control (fancy naam voor nieuwste generatie bochten-ABS)
  • riding modes
  • vernieuwde klokjes
  • updated verlichting
  • veeeel nieuwe kleurtjes :party: 

 

gewone R Nine-T, behoud van klassiek zwart, full alu versie nu als basiskeuze, 719-versie opnieuw en een (vind ik) maffe wit metallic / alu met aurum striping versie :inlove: 

P90403329_lowRes_bmw-r-ninet-standard.thumb.jpg.2be9c83c046fcccb2cbbc0a9e3910b3f.jpg

P90403326_lowRes_bmw-r-ninet-option-7.thumb.jpg.f89e40759fcff784218454858273152c.jpg

P90403328_lowRes_bmw-r-ninet-option-7.thumb.jpg.f2ff5c3e2c0709043487043d9777798e.jpg

P90403327_lowRes_bmw-r-ninet-option-7.thumb.jpg.33ab20cbf3c31333f4803b24d37e4fc2.jpg

 

De goedkopere (instapper) "Pure" in de gekende matgrijze uivoering en 2 nieuwe kleuren:

P90403344_lowRes_bmw-r-ninet-pure-sta.thumb.jpg.09404fb52634e26bd7003bff8b91f8c0.jpg

P90403343_lowRes_bmw-r-ninet-pure-opt.thumb.jpg.7b271095a5a6a0c15ce45dde01a759db.jpg

P90403342_lowRes_bmw-r-ninet-pure-opt.thumb.jpg.9c009fcfb77d18035d9682dd5103ef56.jpg

P90403345_lowRes_bmw-r-ninet-pure-tea.thumb.jpg.b9027e518088a5a0f1bdf9ab0c0bad05.jpg

De Scrambler in de gekende mat grijze versie met bruin zadel, dezelfde duotones als de Pure, en een Scrambler specific versie in bruin:

P90403360_lowRes_bmw-r-ninet-scramble.thumb.jpg.0221375d965f502dadfc6ab58eb09e3e.jpg

P90403359_lowRes_bmw-r-ninet-scramble.thumb.jpg.b87b194768c87a72b19bfd3843640b66.jpg

P90403358_lowRes_bmw-r-ninet-scramble.thumb.jpg.ca51ca0eb09395f9d95c95df909cbfbb.jpg

P90403361_lowRes_bmw-r-ninet-scramble.thumb.jpg.8ecd3412ee0f42e33a77c0c128fbab6e.jpg

En tenslotte de Urban GS in de gekende witte kleur met striping en het oranje zadel, aangevuld met de rood/zwarte duotone en een 40 years Special Edition (zwart met geel) zoals alle GS'en te krijgen zijn momenteel:

P90403371_lowRes_bmw-r-ninet-urban-g-.thumb.jpg.0d950f27c62c04decd99f6bcce718de1.jpg

P90403370_lowRes_bmw-r-ninet-urban-g-.thumb.jpg.af6641eeb816b27cd277f6303c555ba9.jpg

P90403376_lowRes_bmw-r-ninet-urban-g-.thumb.jpg.aec2df528656352aa4bc756103f4a162.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie line-up!

1003542544_2020-10-2223_22_27-Fotos.thumb.jpg.6b048355dce98b4161064ea8641c1383.jpg

Die zwart-rode en blauw-witte duotones doen me (zeker met de optionele spaakwielen en terreinbanden) denken aan de Moto Guzzi V85 TT :inlove: 

Voor mij liefst de wit metallic / zilver versie met aurum biesjes. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

That said: ik zie net dat BMW Motorrad een serieuze update-beweging aan 't doorvoeren is doorheen hun ganse gamma: in september de update van S1000XR aangekondigd, begin oktober de vernieuwde R1250GS-modellen, een paar dagen terug de vernieuwde R1250RT, en nu is de ganse R Nine-T lijn van wat updates voorzien.

  • EU5 compliant
  • nieuwe cilinderkoppen
  • 1 kW minder maar gelijkblijvend koppel (109 pk en 116 Nm)
  • andere flow voor mengsel zou meer grunt tussen 4k en 6k moeten opleveren
  • ABS Pro incl. Dynamic Brake Control (fancy naam voor nieuwste generatie bochten-ABS)
  • riding modes
  • vernieuwde klokjes
  • updated verlichting
  • veeeel nieuwe kleurtjes :party: 

 

gewone R Nine-T, behoud van klassiek zwart, full alu versie nu als basiskeuze, 719-versie opnieuw en een (vind ik) maffe wit metallic / alu met aurum striping versie :inlove: 

P90403329_lowRes_bmw-r-ninet-standard.thumb.jpg.2be9c83c046fcccb2cbbc0a9e3910b3f.jpg

P90403326_lowRes_bmw-r-ninet-option-7.thumb.jpg.f89e40759fcff784218454858273152c.jpg

P90403328_lowRes_bmw-r-ninet-option-7.thumb.jpg.f2ff5c3e2c0709043487043d9777798e.jpg

 

 

 

Ben toch eigenlijk wel heel benieuwd hoe dat rijdt.

Heb jij er al mee gereden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kameraad gaat zich een R1250GS bestellen maar niet in de 40y-kleuren. Er stonden bij zijn dealer een 750 en 850 in die kleuren en dat viel wat tegen. Ook waren de handkappen een andere tint geel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gTa zei:

Respectful disagreement :inlove: 

Je hebt oerbasic VW Golfjes met 1-liter 3-cilindermotortjes met 90 pk ook, hé. (Nu al, en straks komen nog de 75pk modelletjes als ze 't motorenpalet vervolledigen.) Het zijn sowieso lastige vergelijkingen (auto-moto) maar een 400cc motorfiets met een 35-45 pk mag je daar zéker mee vergelijken, imo. Als je de moto-pendant van de 50-65pk stadsmusjes wilt, dan kom je bij de 125'ers uit (e.a.) met max. 15 pk die je met rijbewijs A1 kan rijden in Duistland, vind ik.

Belangrijker, echter, dan te focussen op dat "Golf of geen Golf" is de werkelijke vraag. Dan is die "Golf" helemaal niet zo belangrijk als de criteria die met het voorbeeld Golf worden gepoogd te duiden:

  • toegankelijk (in contrast met 'niet voor beginners' zoals een KTM SRM of een Dorsoduro)
  • degelijke basiskwaliteit (in contrast met 'goedkope brol' zoals Sym of misschien ook 'overmatig duur voor beginner' zoals, euh, Horex b.v.)
  • doorsnee tot goede competenties (in contrast met "rijdt voor geen meter" b.v. een Harley*)
  • brede inzetbaarheid (in contrast met "nicheproduct met zeer specifiek, eng doel" zoals supermotards of trials of mx'en)
  • hogere veiligheidsstandaard (in contrast met "levensgevaarlijk ding")
  • breed gewild, ook nadien (in contrast met "krijg je later aan de straatstenen niet meer kwijt" owv welke reden dan ook)

Ik kan de bal ferm mis slaan, maar m.i. beantwoordt mijn uitgebreide lijst zeer zeker wél aan die verwachtingen of criteria. Als dat niet zo is, zal Polygoon dat dan wel (met recht en reden) komen melden.

Principieel gezien vind ik het ook veel waardevoller om iemand die nieuw is in een domein, een bredere kijk te geven (en nadien te begeleiden in het zoeken naar wat echt goed past), dan van in 't begin te hard op enkele specificiteiten van de vraag in te zoomen en daarop een minder wijde kijk op de zaak te bieden.

That said: respectfully disagreed.

 

* nuance: als je een Harley koopt owv de flair, het karakter, de pedigree, de authenticiteit, ... en om vooral rustige flaneerritjes rechtdoor te doen -> all fine!

Edit: toegegeven, ik voegde onderaan wat low budget merken toe, maar dat vooral omdat ik daar de laatste tijd eigenlijk verrassend positieve (as in: veel positiever dan de verwachte "you pay peanuts and get shit") tests van lees. Beetje parallel met meer en meer Chinese auto's die ook absoluut niet meer de abominabele standaard van Landwind (heette dat merk toch? een 10-tal jaar geleden hier gepoogd te landen maar zo onveilig dat ze verboden werden) hebben, maar beter en beter worden.

 

Je zegt het goed GTA, brede inzetbaarheid. Zoals je ongetwijfeld gelezen hebt kan ik uit eerste hand vertellen dat die 400cc's niet zo breed inzetbaar zijn als je op het eerste gezicht zou denken. Dus ik zou ze er zowieso afgooien. 

Ik vind het dan weer belangrijker om iemand in het begin op een fiets te zetten die hem gaat helpen een betere rijder worden. Iets dat makkelijk en meegaand is, en bij voorkeur ook vergevingsgezind. Eens de rijder het technisch aspect van rijden onder de knie heeft kan hij doorgroeien op iets dat hem meer aanspreekt. Er is een reden waarom rijschool moto's er6n of mt07 zijn en geen monsters, gs'en, scramblers,... Ja, voor het A2 rijbewijs kom je veel Duke 390's tegen, maar dat is dan ook wellicht de perfecte A2 moto. Maar zoals gezegd beperkt in gebruik voor iemand die iets polyvalent zoekt.

 

10 uren geleden, Polygoon zei:

Ik denk dat @gTa het meest heeft "begrepen" wat de insteek van mijn vraag was.

Ik ben als leek wat research aan het doen naar een moto waar ik mee kan leren rijden, eentje die me de liefde voor tweewielers kan doen ontdekken. Buiten de occasionele 70cc scooter heb ik nagenoeg geen ervaringen op tweewielers, ergo: "de golf waar je je eerste rijervaringen mee hebt". Ik ben dus inderdaad op zoek naar de (spreekwoordelijke) golf. Een moto, die mij kan doen verliefd worden op het tweewiel rijden, maar die me ook kan bij staan in de eerste onervaren km's alsook bij het behalen van het "volledige" rijbewijs.

 

Wees niet bang, de liefde voor de motor zal snel komen. In mijn ogen dus sneller op iets dat jou als gegoten zit, waar je u thuis op voelt en waar je veilig kan op evolueren.  

Street triple zou ik ook nog aan de lijst willen toevoegen. Dat straalt al wat meer emotie uit ook en is toch makkelijk te rijden. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, msxx zei:

Ben toch eigenlijk wel heel benieuwd hoe dat rijdt.

Heb jij er al mee gereden?

Ja, de eerste R Nine-T indertijd (is ondertussen best al een hele tijd geleden, ik had m'n K13R nog niet) en vorig jaar ergens de Urban GS.

De gewone is m.i. de beste. De "juiste" naked zithouding: nog voldoende comfy maar ook wel zo dat een dynamische rijstijl lukt. Ook de beste vering (upsd van hogere spec dan de gewone telescopen van de andere versies, die o.m. daarom goedkoper zijn). Dat rijdt echt als een fiets: da's klein, zeer opgeruimd en 'leeg' voor je, echt nimble door het zeer lage zwaartepunt. Heb daar niet zot mee gedaan maar het voelde aan dat die z'n sweet spot op kortere bochten lag (die die jij 't leukst vind en die ik ook wel verteer maar ik heb ze liever een radiuske of 2 wijder) en ik had nu niet de indruk dat die bike helemaal mee zou gaan in een rijstijl met het mes tussen de tanden (daar is hij eigenlijk niet voor gebouwd). De boxermotor vond ik in de EU3-spec eigenlijk echt leuk: dat klonk vol en diep en die ademde mooi in & uit via z'n uitlaat (met alle navenante geluid), al was het motorkarakter ... tsjah ... dat van een vierkleps BMW boxer twin, quoi. Je moet er voor zijn, maar ik vind het alvast niet bulken van karakter. (Maar als er één recente BMW boxer is met karakter, zijn het die eerste MY'n R9T wel.)  Voor mij kwam dat uiteindelijk niet aan bod (1) owv prijs, ze waren en bleven ook duur namelijk, (2) omdat de klik er onvoldoende was qua rijden (motorisch dan), en (3) omdat er toendertijd nul oplossingen waren om (voldoende) bagage mee te kunnen nemen (ondertussen wel, aftermarket). Achteraf bekeken was het contrast met het blok van de mijne (toen ik die dan had) erg groot.

De Urban GS staat hoger op z'n poten, heeft een softer ophanging van lesser spec, heeft een 19" voorwiel, kan optioneel op noppenbanden staan (allez, van die hybrids) en dat is het voor mij toch niet, dan. Zou wel een zeer goede city runabout zijn voor de minder veeleisende biker, denk ik, maar dynamisch rijden is dan toch minder zijn ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, gTa zei:

Ja, de eerste R Nine-T indertijd (is ondertussen best al een hele tijd geleden, ik had m'n K13R nog niet) en vorig jaar ergens de Urban GS.

De gewone is m.i. de beste. De "juiste" naked zithouding: nog voldoende comfy maar ook wel zo dat een dynamische rijstijl lukt. Ook de beste vering (upsd van hogere spec dan de gewone telescopen van de andere versies, die o.m. daarom goedkoper zijn). Dat rijdt echt als een fiets: da's klein, zeer opgeruimd en 'leeg' voor je, echt nimble door het zeer lage zwaartepunt. Heb daar niet zot mee gedaan maar het voelde aan dat die z'n sweet spot op kortere bochten lag (die die jij 't leukst vind en die ik ook wel verteer maar ik heb ze liever een radiuske of 2 wijder) en ik had nu niet de indruk dat die bike helemaal mee zou gaan in een rijstijl met het mes tussen de tanden (daar is hij eigenlijk niet voor gebouwd). De boxermotor vond ik in de EU3-spec eigenlijk echt leuk: dat klonk vol en diep en die ademde mooi in & uit via z'n uitlaat (met alle navenante geluid), al was het motorkarakter ... tsjah ... dat van een vierkleps BMW boxer twin, quoi. Je moet er voor zijn, maar ik vind het alvast niet bulken van karakter. (Maar als er één recente BMW boxer is met karakter, zijn het die eerste MY'n R9T wel.)  Voor mij kwam dat uiteindelijk niet aan bod (1) owv prijs, ze waren en bleven ook duur namelijk, (2) omdat de klik er onvoldoende was qua rijden (motorisch dan), en (3) omdat er toendertijd nul oplossingen waren om (voldoende) bagage mee te kunnen nemen (ondertussen wel, aftermarket). Achteraf bekeken was het contrast met het blok van de mijne (toen ik die dan had) erg groot.

De Urban GS staat hoger op z'n poten, heeft een softer ophanging van lesser spec, heeft een 19" voorwiel, kan optioneel op noppenbanden staan (allez, van die hybrids) en dat is het voor mij toch niet, dan. Zou wel een zeer goede city runabout zijn voor de minder veeleisende biker, denk ik, maar dynamisch rijden is dan toch minder zijn ding.

Zo'n Urban spreekt mij ook totaal niet aan. Is meer gimmick dan motor...

 

Maar de R9T zelf lijkt mij wel echt de moeite om op mooie zomeravonden een toer te doen in Vlaanderen. Nu ja, krijg ik hier thuis ook niet meer gezet. Garage zit helemaal vol 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Triumph heeft ook blijkbaar iets nieuws zag ik net. Geen idee als daar nood aan was met de 3 versies van de street triple.image.png.9ba8cbd889925cbaf3965f742741839b.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah toch wel, de Trident heeft een "klassieker" en tegelijk moderner uiterlijk. Blijkbaar zou een aanzienlijk deel van de kopersmarkt de looks van de Street Triple niet voldoende overtuigend vinden en verkoopt de Triple daardoor nog altijd een stuk minder dan verwacht. Met de looks hier, proberen ze helemaal aan te sluiten bij wat vandaag de dag op een naked "bon ton" is:

image.png.bc15effae4cca0d00b8ae345e64d31fc.png

Kort kontje dat niet wordt ontsierd door een staart met de nummerplaat (die zit op een zijdelingse bevestiging). Volumineuzere tank en een zo kort mogelijke koplamp (in tegenstelling tot de vooruit stekende bidsprinkhaankop van de Street Triple).

Ik kan me vergissen, maar ik denk dat 't uiterlijk van de Trident een veel groter publiek moet kunnen aanspreken. Zelfs de "retro-lovers" (die wel into R Nine-T of Thruxton zijn) moeten de Trident best wel kunnen smaken, denk ik.

Momenteel is-ie er enkel nog maar in "basic" uitvoering, waarmee hij sterk vergelijkbaar is met de gewone versie van de Street Triple S, met (naar keuze) de vermogensbeperking voor het A2-rijbewijs.

Los van de grotere 765cc triple van de R en RS en vooral de technisch zinvolle hop-ups die je bij de RS kan krijgen, zou mijn keuze op basis van looks ook in een oogwenk naar de Trident gaan. Heel mooie mid class naked, vind ik. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is indd geen lelijke brommer. Maar hij is amper 500€ goedkoper dan de street triple s. Wat ik las is dat ze kopers van de mt07 en z650 willen afsnoepen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, die onder andere. De Street Triple kon dat niet genoeg, zullen ze gedacht hebben?

Ja, qua prijs ... maar looks moet je betalen hé :D  (Allez, Triumph hoopt dat veel klanten dat gaan doen.)

 Zit naar mijn gevoel eigenlijk correct geprijsd, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/10/2020 om 23:23, gTa zei:

Mooie line-up!

1003542544_2020-10-2223_22_27-Fotos.thumb.jpg.6b048355dce98b4161064ea8641c1383.jpg

Die zwart-rode en blauw-witte duotones doen me (zeker met de optionele spaakwielen en terreinbanden) denken aan de Moto Guzzi V85 TT :inlove: 

Voor mij liefst de wit metallic / zilver versie met aurum biesjes. :D 

de 40 editie is echt geslaagd, want dacht direct aan vroegere modellen.

 maar voor mij de bruine urban, maar wel met de spaakwielen ipv die sterwielen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

Klopt, die onder andere. De Street Triple kon dat niet genoeg, zullen ze gedacht hebben?

Ja, qua prijs ... maar looks moet je betalen hé :D  (Allez, Triumph hoopt dat veel klanten dat gaan doen.)

 Zit naar mijn gevoel eigenlijk correct geprijsd, toch?

Geen idee, ik vind dat niet zot veel geld op het eerste zicht. Maar een mt07 en z650 is duust eurootjes goedkoper. Ik denk dat dat wel uitmaakt voor wie in die klasse shopt. Ik heb nog geen vergelijking gemaakt van de verschillende componenten maar dat zal mekaar ook niet veel ontlopen wellicht. Of staat de yen zwak waardoor de jappen zo goedkoop staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://motornieuws.be/de-kogel-is-door-de-kerk-technische-keuring-voor-motorfietsen-vanaf-1-januari-2022-6194/

Hoe die keuring er zal uitzien, is nog niet duidelijk. Ook bij de MAG, de Motorcycle Action Group die zich al jaren inzet voor, onder andere, veiligheid van motorrijders en het afwenden van de motorkeuring, weten ze nog niet wat de keuring precies zal inhouden.

maw: er is nog altijd niets geweten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt enorm triest...
Eerst zijn ze zo dwaas om geen dossier op te maken voor europa zoals NL dit heeft gedaan om motokeuring te vermijden.
En dan zullen allicht 5 min. voor het zover is verkondigen hoe/wat er allemaal gecontroleerd gaat worden. Dat wordt nog plezant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Multistrada V4 is zojuist van de shortlist afgevallen.

Geen crossover meer, maar heuse allroad met 19inch voorwiel, smalle achterband. Mooie lijnen en enkelzijdige achterbrug verdwenen. Nein danke

@dragonfly heeft de laatste mooie Multi gekocht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat klopt: ik volg volledig. Maar misschien is dat enkel nu (nog maar), omdat later nog verdere/andere versies komen?

En ja, de 1260 GT is echt een absurd mooie moto. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gTa zei:

Als dat klopt: ik volg volledig. Maar misschien is dat enkel nu (nog maar), omdat later nog verdere/andere versies komen?

En ja, de 1260 GT is echt een absurd mooie moto. :inlove: 

Check youtube, officiële presentatie was vanavond. 20minuten filmpje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid