Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Dawud zei:

Buell werkt samen met Harley Davidson. Is dus Amerikaans, maar bestaat al een paar jaar niet meer dacht. Ze hebben wel eens opnieuw willen starten, maar dat was maar met een beperkte oplage. Mijn schoonbroer rijdt met zo eentje: 

Afbeeldingsresultaat voor harley davidson buell

Een blauwe? :D 

Ik zie er aan de ingang van ons gebouw altijd eentje staan. Ik vind dat een knap ding. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Polygoon zei:

Een blauwe? :D 

Ik zie er aan de ingang van ons gebouw altijd eentje staan. Ik vind dat een knap ding. 

Neen, zo een rode als hierboven. Ik vind het heerlijk hoe "gedrongen" die moto eruit ziet en ook effectief is. Geeft echt een maf gevoel als ik van mijn toenmalige comfortabele hoogpoter op die kroop. Wel heerlijk speelgoed. 

 

Vogezen tripje :inlove: 

DSC04570.JPG.d1ae10a282e040584179a75ab414be09.JPG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het waren specialekes door hun grote schijfrem vooraan, en hun olietank zat in het frame dacht ik.

een hd streetfighter. :inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aantal jaar op een X1 gereden. Het blijft een Harley Sportster motorblok in een sportief frame dus dat maakt het nog altijd geen sportmoto. Als die in ralenti stond te draaien op zijn zijpikkel en je gaf wat gas, dan reed die gewoon vooruit van het gedaver 😄

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon, heb dus zaterdagvoormiddag met een RS gereden. Viel me heel goed mee, heel stil rond mijn helm, geen turbulentie zoals op de KTM. Zitpositie lichtjes voorover was ook ok, maar ik voelde het toch wel in mijn armen. 
s' Namiddags dan de GS, was wel een LC en geen luchtgekoelde dus niet helemaal vergelijkbaar met het model dat ik eventueel zou kopen. Rijdt zeer gemakkelijk, makkelijker dan de RS doos het grote stuur en de rechtop zithouding bevalt me toch een heel pak beter. Iets meer turbulentie dan de RS maar toch goed te doen.

Conclusie: het zal denk ik een 2013 GS worden, wel bij een officiële BMW-dealer met een jaar garantie om de kost van eventuele problemen te beperken. 
Allemaal bedankt voor jullie meningen en als hij in mijn garage staat zal ik hem wel eens voorstellen.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tjeu zei:

2013 is al een LC zeker?

Ja, ik had liever een late 2014 (modeljaar 2015) gehad maar dat budget wou ik er niet aan geven. Die zijn toch al vlug een stuk duurder en heb toch een jaar garantie bij een officiële dealer (en budget over voor reparaties :ninja:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Joske zei:
1 uur geleden, Greg zei:
Iemand interesse in mijn VFR1200? Ik ga overschakelen op enduro.

Meer info?

 

https://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/mooie-honda-vfr1200f-492961725.html

Met spijt in het hart wel. De meest degelijke en betrouwbare moto die ik al gehad heb. Maar ik rij er nog veel te weinig mee, enkel één week in het jaar met @bmwm-optic op reis :D Een beetje te zot imo, een enduro ga ik veel meer gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Greg zei:

 

https://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/mooie-honda-vfr1200f-492961725.html

Met spijt in het hart wel. De meest degelijke en betrouwbare moto die ik al gehad heb. Maar ik rij er nog veel te weinig mee, enkel één week in het jaar met @bmwm-optic op reis :D Een beetje te zot imo, een enduro ga ik veel meer gebruiken.

Wat een absurd lekker kot blijft dat toch. :inlove: 

Af en toe staat er ene bij mij aan 't werk. Ik kan me blijven vergapen aan de superknappe velgen, de zuivere eenvoudige lijnen van 't kuipwerk, ... en dat rood ... you gotte love it maar 't is toch verdikke een superzalige tint.

Dat lijkt erg hard op (een verkuipte versie van) mijn bike, ik denk dat ik daar ook dolgelukkig mee zou zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/2/2019 om 09:16, Polygoon zei:

Wat voor merk is Buell eigenlijk? Ik kende het qua naam maar weet er eigenlijk niets over. 

http://bfy.tw/MGgb

😉

 

 

 

The Buell Motorcycle Company was an American motorcycle manufacturer based in East Troy, Wisconsin, and was founded in 1983 by ex-Harley-Davidson engineer Erik Buell.

Harley-Davidson acquired 49% of Buell in 1993, and Buell became a wholly owned subsidiary of Harley-Davidson by 2003.

On October 15, 2009, Harley-Davidson announced the discontinuation of the Buell product line as part of its strategy to focus on the Harley-Davidson brand.
The last Buell motorcycle was produced on October 30, 2009, bringing the number manufactured to 136,923.

In November 2009, Erik Buell announced the launch of Erik Buell Racing, an independent company run by Erik Buell which initially produced race-only versions of the 1125R model, then subsequently offered an updated 1190RS model for the street or the track, and is currently producing a further improved 1190RX model which is also intended for street or track use.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vond ik ook al @gTa :). Ik bedoelde meer connotatie die dat had. Is dat iets kwalitatief of sta je daar om de 5 botten mee in panne. Heeft dat wat een sportief karakter? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Polygoon zei:

Dat vond ik ook al @gTa :). Ik bedoelde meer connotatie die dat had. Is dat iets kwalitatief of sta je daar om de 5 botten mee in panne. Heeft dat wat een sportief karakter? 

Aha, that way. :D Sorry.

Buell was vooral ... euhm ... speciaal/eigenwijs/opvallend. Je koos daar zeer gericht voor, nogal vaak op basis van z'n speciale looks. In mindere mate om wille van de spetterende capaciteiten van de motoren of het rijwielgedeelte, zeg maar.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Greg zei:

 

https://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/mooie-honda-vfr1200f-492961725.html

Met spijt in het hart wel. De meest degelijke en betrouwbare moto die ik al gehad heb. Maar ik rij er nog veel te weinig mee, enkel één week in het jaar met @bmwm-optic op reis :D Een beetje te zot imo, een enduro ga ik veel meer gebruiken.

Blijf het een mooi machien vinden!!

AT??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid