berengun 2.255 Geplaatst: 14 april 2022 Delen Geplaatst: 14 april 2022 aan de buitenkant is het zeker een verbetering, met de binnenkant heb ik een beetje t zelfde gevoel als met de I4, nl dat het groot scherm er wat bovenop gezet wordt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.779 Geplaatst: 14 april 2022 Delen Geplaatst: 14 april 2022 4 uren geleden, berengun zei: aan de buitenkant is het zeker een verbetering, met de binnenkant heb ik een beetje t zelfde gevoel als met de I4, nl dat het groot scherm er wat bovenop gezet wordt? Da's ook de indruk die ik heb, nl dat dat scherm er erna werd ingegooid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.940 Geplaatst: 14 april 2022 Delen Geplaatst: 14 april 2022 7 minutes ago, The Swede said: Da's ook de indruk die ik heb, nl dat dat scherm er erna werd ingegooid. Dat is nu bij alle modellen van BMW zo. De LCI van de 3 zal dat ook hebben. Vraag me niet waarom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.619 Geplaatst: 14 april 2022 Delen Geplaatst: 14 april 2022 1 uur geleden, ir_fuel zei: Dat is nu bij alle modellen van BMW zo. De LCI van de 3 zal dat ook hebben. Vraag me niet waarom. Omdat "klanten" naar grotere schermen vragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.940 Geplaatst: 14 april 2022 Delen Geplaatst: 14 april 2022 25 minutes ago, Audi S8 said: Omdat "klanten" naar grotere schermen vragen. Het gaat niet over de grootte, het gaat over de integratie. Mijn 3 heeft 2 grote schermen, die zitten mooi geïntegreerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.004 Geplaatst: 15 april 2022 Delen Geplaatst: 15 april 2022 Omdat ze zien dat klanten bij Tesla er zich niet aan storen, en het goedkoper is? Nu kunnen ze gewoon een recht scherm erop kwakken. Als ze dat mooi willen integreren zitten ze genre schermen zoals bij de mercedes eqs ( ben ik correct van naam?) En dat lijkt me sowieso kostelijker en moeilijker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maaher 1.999 Geplaatst: 15 april 2022 Delen Geplaatst: 15 april 2022 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maaher 1.999 Geplaatst: 15 april 2022 Delen Geplaatst: 15 april 2022 Dit dus: het is goedkoper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.779 Geplaatst: 15 april 2022 Delen Geplaatst: 15 april 2022 1 uur terug, Maaher zei: Zalige vent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fredoo 6 Geplaatst: 18 april 2022 Delen Geplaatst: 18 april 2022 Mooie upgrade! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.779 Geplaatst: 21 maart 2023 Delen Geplaatst: 21 maart 2023 Ben efkes niet mee bij BMW: het topmodel van de nieuwe X7 heet M60i ipv M50i. Maar als ik er de cijfers op naga is er nul verschil… What’s the point? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.779 Geplaatst: 21 maart 2023 Delen Geplaatst: 21 maart 2023 Op 15/4/2022 om 09:43, tuscani zei: Omdat ze zien dat klanten bij Tesla er zich niet aan storen, en het goedkoper is? Nu kunnen ze gewoon een recht scherm erop kwakken. Als ze dat mooi willen integreren zitten ze genre schermen zoals bij de mercedes eqs ( ben ik correct van naam?) En dat lijkt me sowieso kostelijker en moeilijker. De klanten van Tesla zijn nu niet meteen de referentie. Die kennen niks van autos. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.779 Geplaatst: 21 oktober 2023 Delen Geplaatst: 21 oktober 2023 Zat de X7 M50i es te vergelijken met de Mercedes GLS580. Die motor is echt tunebaar als je de cijfers ziet die men opgeeft. Bij de GLS zie je bescheiden winsten (van 470pk naar een goei 500), terwijl men voor de BMW steevast cijfers tussen 650 en 700pk opgeeft Nochtans beiden V8 turbo van rond de 4.0L. Iemand met kennis waarom? @gTa, @RRD, @Carlito? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.369 Geplaatst: 21 oktober 2023 Delen Geplaatst: 21 oktober 2023 Kleine van mijnen buurman werd altijd mottig, te zachte (US?) ophanging Ze hebben erug een Cayenne gekocht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fr79 194 Geplaatst: 21 oktober 2023 Delen Geplaatst: 21 oktober 2023 Die kleinen ziet liever ne Cayenne wss. en telkens hij mee moest met de X7 propte hij zich vol met snoep tot hij onpasselijk werd en stak het dan op de auto. Althans zo ging ik het gedaan hebben... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.779 Geplaatst: dinsdag om 10:26 Delen Geplaatst: dinsdag om 10:26 Meningen gevraagd van degenen die zich af en toe nog voor BMW interesseren. ( @gTa, @Tommie, @Thebiemerke, @RRD,... ) (de rest zit bij Marie op de sofa) Maat van mij hier wil zijn zijn zoveelste Range een X7 (hij zei vaagweg iets over betrouwbaarheid ). Eveneens een economist, dus geen zin om het eerste waardeverlies te incasseren en dus kijkt hij naar jonge tweedehands uit het BMW netwerk. Zijn "dilemma" is: een recente "prefacelift" M50i of M50d nemen of voor hetzelfde geld een facelift 40d? Thoughts? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.922 Geplaatst: dinsdag om 11:26 Delen Geplaatst: dinsdag om 11:26 Persoonlijk zou ik in zoiets altijd een diesel nemen en zou ik in dit geval opteren voor een LCI 40d Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.779 Geplaatst: dinsdag om 11:45 Delen Geplaatst: dinsdag om 11:45 18 minuten geleden, Thebiemerke zei: Persoonlijk zou ik in zoiets altijd een diesel nemen en zou ik in dit geval opteren voor een LCI 40d Wat is je redenering? (waarom altijd diesel en waarom 40d ipv 50d?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.208 Geplaatst: dinsdag om 11:52 Delen Geplaatst: dinsdag om 11:52 Maar de helft van de turbo's die het kunnen begeven? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.779 Geplaatst: dinsdag om 12:00 Delen Geplaatst: dinsdag om 12:00 5 minuten geleden, JanC zei: Maar de helft van de turbo's die het kunnen begeven? Dat klopt. Nu, den Olivier houdt zijn auto nooit erg lang (al was zelfs dat voor de RR's vaak te veel). Bij 100'000km gaan die er doorgaans uit. Gaan die dat zo rap begeven? Heb ooit de X7 in 30d een tijd gereden, en daar mistte je toch wat power. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.