Ga naar inhoud

BMW G07 X7


Phil

Aanbevolen berichten

Algemeen vind ik het een knappe wagen, zeker voor zo'n groot voertuig. De nieren zijn inderdaad ruim uitgevallen, maar dat lijkt momenteel  een beetje de tendens bij BMW. Misschien om te benadrukken dat dit nog een echte motor heeft :) ?

Maar ben ik verkeerd als ik zeg dat een M-sportpakket niet samen gaat met zo'n statige wagen ? Deze wagen is één en al luxe waarbij de chroom van de Excellence veel beter past om de wagen de juiste uitstraling te geven. Lijkt een beetje op een smoking met Nikes eronder (alhoewel Italiaanse merkschoenen nu ook al plaats ruimden voor sportschoenen onder een mooi pak  :) ).

Ik weet niet of je deze kan vergelijken qua grootte met een Rolls, maar qua uiterlijk wint deze alvast met ruime voorsprong. Tov de Mercedes is het een no brainer uiteraard.

Wat hem ook siert is dat hij geen franjes zoals grote digitale schermen en eindeloze touchbedieningen nodig heeft om sfeer te maken in het interieur.

Te hoge categorie voor mij om zelf te kopen, maar wel een wagen die ik met ontzag zal bekijken bij de dealer. Geslaagd zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem best ok eigenlijk, BMW goes Mercedes GLS.. Ze kijken toch goed naar elkaar hoor (sfeerverl, speakers, kleur hout, alu knopjes, etc..)

(zoals in 2015 Mercedes goes BMW X6)

Komt hier een PHEV van?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, blijkbaar kan je een BMW tegenwoordig enkel nog herkennen aan de waanzinnig grote nieren en de overdreven styling met allerlei plooien, lijnen en stukken chroom. In profiel moet ik spontaan denken aan een soort in de hoogte uitgerokken VW Passat.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, William Blake zei:

Ik vind hem best ok eigenlijk, BMW goes Mercedes GLS.. Ze kijken toch goed naar elkaar hoor (sfeerverl, speakers, kleur hout, alu knopjes, etc..)

(zoals in 2015 Mercedes goes BMW X6)

Komt hier een PHEV van?

 

Momenteel geen PHEV gepland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achteraan iets tussen een XF estate en een Passat. Can't unsee!
De XF niet zo zeer naar mijn mening maar dat van die Passat is echt wel opvallend.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 'm nu 2 keer IRL gezien. De eerste keer vond ik hem 'yuk', de tweede keer vond ik hem 'yum'. UItvoering doet veel.

M50d met wat goodies en ik teken er voor als daily.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Achteraan iets tussen een XF estate en een Passat. Can't unsee!

Kijk eens naar het profiel vanaf midden voorwiel tot de voorkant. XC90 much?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een afgrijselijk ding

en een M-aërodynamisch pakket? Say what?

Op een camion?

:lolz:

Ja kijk, ik zeg mijn mening

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid