Ga naar inhoud

Ferrari F355 - 456


Salokin

F355 - 456  

72 leden hebben gestemd

  1. 1. F355 - 456

    • F355
      45
    • 456
      27


Aanbevolen berichten

Ik vind van wel, enorm zelfs. :oops:  Er is maar één ding dat je een 355 kan verwijten, vind ik, en dat is dat "bijeengesmeten Italiaans brokkelinterieur". :oops:  (Nog ne keer: als ge met die kar rijdt en van zodra ge dat interieur gewoon zijt, let ge daar niet meer op. Mag dus eigenlijk geen issue zijn.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je gewoon moet kijken naar wat je zoekt:
- Sportief karretje
- Cruiser

wagens zijn imo niet te vergelijken.

En dat gezeik over die interieurs: who needs an interior anyway B)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die laatste kan ik wel smaken. Zelfs in die kleur.  Deze velgen maken hem meteen een stuk stylischer.

Is zo typisch een auto die op foto nooit echt "pakt", vind ik, maar in't echt toch wel een head turner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ontzettend geil ik ook wordt van een Ferrari V12, toch kies ik in dit geval voor de 355. De 355 heeft voor mij echt iets speciaals en geeft volgens mij zoooveel belevenis, nog een echte typische oude, pure Ferrari zonder te archaïsch te zijn, de 360 lijkt me bijvoorbeeld al te modern rijden. Zelf heb ik een beetje ervaring met een 412 dus ik weet hoe verslavend zo een Ferrari V12 is, zelfs aan lage snelheden is dat puur genot waarmee ik niet wil zeggen dat de 355 niet te genieten is aan lage snelheden, maar dat zal toch nooit zo een groot cruise-gehalte hebben als de 456. Ik zou me bij de 456 wel storen aan de grootte en het gewicht van de auto als weekendkar denk ik, indien je die extra ruimte niet nodig hebt is de 550 in mijn ogen op alle vlakken beter. Het is hier dus eigenlijk kiezen tussen cruisen met een echte GT vs. de pure sensaties van de 355 waarin zoals hier al geopperd de 550 het ideale compromis is.

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, tuscani zei:

direct de 456.

Zoveel meer klasse, en je kan je kinderen eens meenemen.

2-zit sportwagens zijn de beste opvoedingstools. Het kind die braafst is mag vanavond meerijden!

Je hoort ze de hele dag niet.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, tuscani zei:

direct de 456.

Zoveel meer klasse, en je kan je kinderen eens meenemen.

Dat is de enige reden om voor de 456 te kiezen.

Dat is dus een enorm voordeel aan de 356 dat je daar de zondag op het gemak met het gezin mee kan rondrijden. Een etentje of een feestje in de buurt en je kan een koppel meenemen. Op voorwaarde natuurlijk dat de madam max 60kg weegt en geen 2m is :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verrassende vaststelling bij mezelf: ben altijd - vanaf dag 1 - gek geweest van de 550 Maranello.

Maar zoals ie nu dikwijls geopperd wordt als alternatief voor de 456, stel ik vast dat ik persoonlijk niet zou twijfelen tussen de twee en resoluut voor de 456 zou gaan... Best opmerkelijk en 'confronterend' voor mezelf :lol:

De 355 vind ik voor geen van beide een substituut, vandaar blijf ik bij m'n mening om ze allebei in huis te halen. (Dat moet niet in 1 keer hé, @Salokin)

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Naish zei:

Dat is de enige reden om voor de 456 te kiezen.

Dat is dus een enorm voordeel aan de 356 dat je daar de zondag op het gemak met het gezin mee kan rondrijden. Een etentje of een feestje in de buurt en je kan een koppel meenemen. Op voorwaarde natuurlijk dat de madam max 60kg weegt en geen 2m is :D

 

Tis da, of als ge eens naar het containerpark moet, heb je beter wat kofferruimte. 

De F voor mij, anders kun je evenwel een Aston Martin kopen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Waky zei:

De F voor mij, anders kun je evenwel een Aston Martin kopen. 

 

Alééé zeg... Dat is hier nu eens altijd hetzelfde zeg.

Die mens start een topic om te kiezen tussen een Fiat 500 of een Fiat Panda en na 3 pagina's zitten we bij Aston Martin...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je eens met de Lusso wil rijden, geen probleem. Ben vrijdag namiddag in Oostende.

Een stuk inzetbaarder dan een F355 natuurlijk, maar hangt er natuurlijk vanaf waarvoor je hem wenst te gebruiken.

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Lefty zei:

Als je eens met de Lusso wil rijden, geen probleem. Ben vrijdag namiddag in Oostende.

Een stuk inzetbaarder dan een F355 natuurlijk, maar hangt er natuurlijk vanaf waarvoor je hem wenst te gebruiken.

 

Bon, ik twijfel dus tussen een 355 en een 456MGT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid