Ga naar inhoud

Ferrari F355 - 456


Salokin

F355 - 456  

72 leden hebben gestemd

  1. 1. F355 - 456

    • F355
      45
    • 456
      27


Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Lefty zei:

Als je eens met de Lusso wil rijden, geen probleem. Ben vrijdag namiddag in Oostende.

Een stuk inzetbaarder dan een F355 natuurlijk, maar hangt er natuurlijk vanaf waarvoor je hem wenst te gebruiken.

 

Graag, je mag me altijd PM'n hoe we kunnen afspreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een 599 een heel andere prijsklasse? Geen idee van, maar kennis van mij heeft een 599 te koop. Zilver, met donkerbruin interieur, kuipjes... echt prachtig. Prijs viel goed mee meen ik mij te herinneren. Is van zijn pa. Altijd rustig mee gereden. Eerder als “hebbeding”

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, luigi zei:

@Salokin, Is er een reden waarom je de 550 niet vermeld in de pol?

Die is hier al een paar keer aangehaald, is uit dezelfde periode, zelfde prijsklasse,....

Misschien best of both worlds?

Knappe kist, ongetwijfeld maar altijd de F355 mooier gevonden.  456 is me met de jaren gaan groeien, hoe meer ik hem bekijk, hoe mooier ik hem ga vinden.  Koppel dat aan een sublieme manuele V12 en je wordt spontaan opgewonden.  Dus ik vind beiden knapper, 456 zijn grootste pluspunt is de V12 een F355 zijn agiliteit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 
Een F1 boite van die tijd zal toch niet zo aangenaam rijden denk ik [emoji38] 
"Voorzien van het optionele (en gemodificeerde) F1 schakelsysteem. Het schakelen doet de Ferrari uitstekend en is niet te vergelijken met het elastische effect bij het schakelen in een 360 Modena"


Zal wel meevallen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid