Ga naar inhoud

Welke oldtimer?


bossie

Aanbevolen berichten

M’n ouwe 3.2 hier. Was een 86er met nukkige 915 bak.

Ik zie ze het liefst op deze manier. Zonder spoiler en met de dikke turbo-fuchsen in 16” zijn de wielkassen mooi vol.

IMG_1344.jpg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Titleist zei:

Een replica zou ik zelfs gratis niet moeten hebben.

Dat is overdrijven...

Die dingen zijn echt tof om mee te rijden en hebben enorm veel charme... Maar niet voor 45k. Toen dat aan 25k stond was dat perfect, maar nu worden ze gezien als verzamel/investeringsobject en dat is het niet.

12 uren geleden, bossie zei:

Nog eentje binnen het budget.

1280x960 (12).jpg

1280x960 (13).jpg

Binnen budget, dus een 4 met tiptronic zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

964 cabrio's die zo goedkoop zijn, zijn meestal in minder mooie staat, hebben niet de afdekhoes van de cabriokap erbij, en hebben veel kilometers.

De onze had 132k km, met volledige historiek (die natuurlijk vervalst kan zijn), was volledig en heel netjes herspoten, had een nieuwe bekleding van de stoelen, en heeft nog de originele cabriokap en afdekhoes. het grootste minpunt is dat de motor na elke rit een paar druppels olie lekt. Wij hebben 54k euro betaald, en dat is vandaag nog steeds een correcte prijs voor deze auto. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige 964's zijn soms echt afgeleefd. Vantweekend ook nog gezien. Al zit de prijs dan ook wel begin de 40K.

De grote vraag bij mij blijft. Beter ééntje met een blok dat nog nooit open geweest is, met een goede onderhoudshistoriek en die droog staat vanaf het begin, of gaan voor ééntje die recent compleet gereviseerd is?

Maar dan is de vraag, door wie is dat gedaan, hoe goed is het gedaan en wat is er allemaal aan gebeurd?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijven natuurlijk oldie's, dus kan of zal er altijd wel iets aan zijn of vernieuwd moeten worden.

Merk ik aan mijn M535i ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, bossie said:

Nog eentje binnen het budget.

1280x960 (12).jpg

1280x960 (13).jpg

Staat nog maar paar dagen te koop.

Zoiets kan je moeilijk op foto of advertentie beoordelen. Moet je echt IRL zien.

Idem facturen en OHB.

Persoonlijk vind ik de coupé het mooist, maar als weekendkar om af en toe eens een ritje in het mooi weer te doen, zou ik zelf ook voor een cabrio gaan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/18/2018 at 10:51 AM, BMWMB said:

Vriend van mij heeft deze te koop staan voor 47k euro. Een 3.2 targa van 1985 met 130k km op de teller.

 

f2163dab060359c20f4669e462babd62.jpg&key=35a141f756bfc60a9b002e4198fece31997caf557493c488aa4884dc70b6910d

 

eab38282c5bfd79925259210d6c78108.jpg

 

47c2a405abb138f057a518869e016f3d.jpg

 

16ad9ddc54a5826616403289d0739094.jpg

 

40b0a9e7cc751087e35ac98094578271.jpg

staat zo op het eerste zicht wel netjes!

Ik zou de targabeugel wel blank zetten/polijsten , veel knapper op een donkere

Rijdt wel heel plezant, ook al eens met mijne maat zijnen targa mogen rijden. Zalig eigenlijk. Geluid is ook super. Wel carbu's en da's toch nog geen sinecure als ik het allemaal zo hoor van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, BMWMB zei:

964 cabrio's die zo goedkoop zijn, zijn meestal in minder mooie staat, hebben niet de afdekhoes van de cabriokap erbij, en hebben veel kilometers.

De onze had 132k km, met volledige historiek (die natuurlijk vervalst kan zijn), was volledig en heel netjes herspoten, had een nieuwe bekleding van de stoelen, en heeft nog de originele cabriokap en afdekhoes. het grootste minpunt is dat de motor na elke rit een paar druppels olie lekt. Wij hebben 54k euro betaald, en dat is vandaag nog steeds een correcte prijs voor deze auto. 

 

Je hebt er nog geen spijt van of zou je iets anders kopen mocht je het herdoen @BMWMB ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er nog geen spijt van of zou je iets anders kopen mocht je het herdoen [mention=86]BMWMB[/mention] ?

Mijn vrouw en ik zijn verliefd op onze 964. [emoji7]
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Naish zei:

Dat is overdrijven...

Die dingen zijn echt tof om mee te rijden en hebben enorm veel charme... Maar niet voor 45k. Toen dat aan 25k stond was dat perfect, maar nu worden ze gezien als verzamel/investeringsobject en dat is het niet.

Binnen budget, dus een 4 met tiptronic zeker?

Het gaat dan over de 356 neem ik aan? :D

Ok ja als je dat echt wil qua looks, en er zullen er inderdaad wel zijn die goed rijden dan moet je dat vooral kopen. Mij doet het persoonlijk niets net zoals die cobra's. Toch zeker niet als eerste oldtimer, als je al zo'n porsche collectie hebt en een echte fanaat bent kan ik dat wel begrijpen hoor. Anderzijds zijn ze allicht wel betrouwbaar vergeleken met de gemiddelde oldtimer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid