Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Op 12/2/2020 om 10:54, BMWMB zei:

achterste wielen vind ik qua design best wel knap, maar dan moeten ze compleet zwart zijn. 

Als wielen (of zelfs auto's in z'n geheel) zwart moeten zijn om mooi te ogen, is dat meestal geen goed teken :) 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het niet mee eens. Die ‘bicolor’-hype met zo’n gepolierd front, is dikwijls niet knap. Ook bij de vorige generatie vond ik de zwarte GTS-velgen knapper dan diezelfde in bicolor onder de turbo. Zilver of antraciet ‘platinum’ kan ook mooi zijn, maar dat hangt af van de kleur van de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is smaken...

Probleem met zwarte velgen is dat er heel veel van het design verloren gaat en dat je net zo goed een 16 inch kan pakken met een dikke band of een mooie velg.

Voordeel aan bicolor velgen tegenover zilver is dat ze minder rap vuil tonen, maar wel hun omvang tonen... Persoonlijk zie ik wel liever de bicolor van mijn 992 doordat het contrast is met anthraciet tegenover die van mijn madam die gepolierde rand met zwart combineren....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Icm antraciet is het idd knapper, omdat het contrast minder groot is. Persoonlijk ben ik ook niet echt een liefhebber van zwarte wielen, omdat het design idd wat verloren gaat, maar ook omdat ze moeilijk proper te krijgen zijn. Daarom had ik al de platinum wielen gekozen onder de GT3. Maar, onder krijtgrijs is zwart gewoon het knapst imo. En dat is idd ieder z’n goesting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu toch live genoeg kunnen zien (en mee kunnen rijden en glijden, ik blijf geen fan van dat doorlopend achterlicht, het doet IMO de kont geen goed........ op een of andere manier neemt het de brutere look wat weg. 

Ben toch meer fan van twee aparte lichtblokken op zo een machtige kont...... ik kan er zeer moeilijk aan wennen. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jokke_vlo zei:

Nu toch live genoeg kunnen zien (en mee kunnen rijden en glijden, ik blijf geen fan van dat doorlopend achterlicht, het doet IMO de kont geen goed........ op een of andere manier neemt het de brutere look wat weg. 

Ben toch meer fan van twee aparte lichtblokken op zo een machtige kont...... ik kan er zeer moeilijk aan wennen. 

Idem. Ook de nachtaanblik vind ik absoluut niet mooi, precies een ufo.
Twee aparte lichtblokken zonder doorlopende verlichte lijn = always win.
Al heb ik niks tegen een vorm van verbinding, rood (alsof 't lichten zijn) of roostertje of whatever, zolang 't maar niet brandt.

Misschien went dat wel en vinden we 't over 5 jaar beter zo.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Germinal zei:


Je hebt gelijk

Op alle andere fotoots staat er ook meerdere keren "turbo S" te lezen.
'k Vind dat gelijk ook nogal ne weggever, zo. Ni? :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BMWMB : is er eigenlijk een reden dat je voor de S gekozen hebt ipv een Carrera of 4S ?

Met het weer van de laatste dagen zou een 4S of Carrera 4 misschien een betere keuze zijn ?

Ik vind toch dat er een groot verschil is tussen de 2S en 4S.. qua driving dynamics, jij niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het liefst voor mijn 992 geen aandrijving op de voorste as, want dat voel je in het stuur. Een gewone Carrera S, met goede banden, heeft meer dan grip genoeg, zelfs bij wat kouder en nat weer.

Een Carrera was voor mij krachtig genoeg geweest, maar je kan niet de lagere sportophanging krijgen. Zonder deze verlaagde ophanging staat ‘m vreselijk hoog op z’n poten, en ik ga liever niet aftermarket een schroefkit steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik heb het liefst voor mijn 992 geen aandrijving op de voorste as, want dat voel je in het stuur. Een gewone Carrera S, met goede banden, heeft meer dan grip genoeg, zelfs bij wat kouder en nat weer.

Awel awel, 't is aan het sneeuwen in de hel :lolz: 

👍

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



Een Carrera was voor mij krachtig genoeg geweest, maar je kan niet de lagere sportophanging krijgen. Zonder deze verlaagde ophanging staat ‘m vreselijk hoog op z’n poten, en ik ga liever niet aftermarket een schroefkit steken.




Dat zijn wel hele dure mm’s [emoji23]

Ps net te horen gekregen dat mijn 992 gepland staat voor build 01/06

Wat heb jij BMWMB ?

Heb mijn kleur ondertussen nog naar zwart gewijzigd.. met rode gordels ( rode remklauwen)

Twijfel nog over de velgen , denk te veranderen naar de RS spyders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn idd dure mm's, maar een deftige aftermarket ophanging kost ook snel 5k, dus nu betaal ik wat meer, en heb ik ook extra vermogen, en hoef ik niet te laten rommelen aan de ophanging. Met de standaard ophanging staat 'm echt veel te hoog, wat niet knap is.

Als ik een zwarte zou kiezen, dan werden het de Carrera Classic wielen, chroom raamomlijsting, en chroom uitlaatpijpen.

spacer.png

Maar dan wel geen verduisterde ramen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid