Ga naar inhoud

Gezocht : de auto van 2018 !


Soul

Aanbevolen berichten

Zojuist, Tjeu zei:

Kia Stinger. 

Ok, hij weegt veel te veel, is niet bepaald de goedkoopste, de diesel is een vrij saai blok, de nafte zuipt voor dood, de koffer is te klein, hij is wel cool maar ook niet nat in de broek mooi, maar toch voor mij de wagen van 2018. Gewoon omdat de Kia-anen het gedurfd hebben om nog eens een echte rijders-wagen uit te brengen : deftig onderstel, RWD en met een lekker ouderwets sper tussen de achterwielen. Alleen al daarvoor de wagen van 2018. Ik hoop dat er nog veel wagens bij mogen komen waarbij 'rijplezier' niet een marketingterm is, maar iets wat echt doorweegt op het lastenboek. 

Dus hoera voor de KIA Stinger! 

De KIA stinger bestond al in 2017.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/12/2018 om 08:55, Marvin zei:

Peugeot 508. 

  • Knap ontworpen, zowel buiten als binnen, en met een kwalitatief interieur. Is een beetje tegendraads in zijn segment (cockpitontwerp, algemene vorm). 
  • Kroon op het werk van Peugeot de laatste jaren (308, 3008, 5008) dat toont dat ze een ommekeer kunnen bewerkstelligen en teruggaan naar stijlvolle producten.
  • Betaalbaar.

Ik denk dat ik me daarbij wel kan aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/7/2018 at 12:13 PM, Framfy said:

'k Begrijp wooter wel.

De I-Pace is heel slecht in vergelijking met alles van Tesla, maar wel beter dan al de rest.


Mocht Tesla in 2018 iets nieuws hebben uitgebracht in Europa had wooter daar voor gekozen.  Blijkt uit het feit dat hij nu al weet wat de auto van 2019 gaat zijn. 

I-Pace omdat dat ding op pakweg 3 maanden tijd van leveringen de heft van alle verkochte Jaguars in 2018 gaat uitmaken in Nederland en het ook heel goed doet in België en het buitenland, wat aantoont dat er vraag is naar elektrische auto's en dat de autobouwers absoluut verkeerd gegokt hebben op hun diesels en hybrides.

2019 zal wel degelijk van de Model 3 zijn, wanneer de leveringen beginnen en mensen er testritten mee kunnen doen en eigenaars kennissen laten meerijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Waky zei:

Radical SR8, zotter wordt het niet (voor zijn budget). 🤩

Zit dat niet ongeveer in de budgetcategorie van de Ultima?

Dan zou ik precies gelijk liever zo-eentje hebben. (Ik heb absoluut nul-de-botten idee van hoe dat rijdt. Kan dus zijn dat ik onzin uitkraam.

Maar ... zo'n Ultima Evlution als kit-car (zelf ineen steken :inlove: yep ik zou dat zéker zelf durven/doen) met een LS7 erin voor een 110-120k ongeveer ... boy!

http://www.ultimasports.co.uk/Models

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, gTa zei:

Zit dat niet ongeveer in de budgetcategorie van de Ultima?

Dan zou ik precies gelijk liever zo-eentje hebben. (Ik heb absoluut nul-de-botten idee van hoe dat rijdt. Kan dus zijn dat ik onzin uitkraam.

Maar ... zo'n Ultima Evlution als kit-car (zelf ineen steken :inlove: yep ik zou dat zéker zelf durven/doen) met een LS7 erin voor een 110-120k ongeveer ... boy!

http://www.ultimasports.co.uk/Models

Zelf ineen steken, ik zou er niet mee durven rijden. 😅 Weinig tweedehands te vinden qua ultima's ivgl met radical's. Ook qua laptimes weinig over bekend. Weegt ook 200 kg meer dan ne radical, dus mogelijks in hetzelfde bedje ziek als een Radical RXC/GT. Pak meer power maar nooit genoeg om het extra gewicht te compenseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Waky zei:

Zelf ineen steken, ik zou er niet mee durven rijden. 😅 Weinig tweedehands te vinden qua ultima's ivgl met radical's. Ook qua laptimes weinig over bekend. Weegt ook 200 kg meer dan ne radical, dus mogelijks in hetzelfde bedje ziek als een Radical RXC/GT. Pak meer power maar nooit genoeg om het extra gewicht te compenseren.

Ik heb, voor ik een trackday deed met mijn moto, zelf m'n remblokken vervangen. (Had daar al ervaring mee met de auto, toen ik nog trackte.) Toch de eerste keer hard in de remmen ging, speelde dat toch in mijn hoofd. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, gTa zei:

Ik heb, voor ik een trackday deed met mijn moto, zelf m'n remblokken vervangen. (Had daar al ervaring mee met de auto, toen ik nog trackte.) Toch de eerste keer hard in de remmen ging, speelde dat toch in mijn hoofd. :D 

Ook van plan het zelf te doen, de eerste rondes sowieso op 200m remmen 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid