Ga naar inhoud

Polestar 2


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Gast wooter

https://electrek.co/2019/01/03/volvo-polestar-2-first-image-tesla-model-3-competitor/

Polestar-2.jpg?quality=82&strip=all

Quote
  • First full BEV from Polestar and the Volvo Car Group
  • ~300 miles of range (all final specs to be announced shortly)
  • ~400 HP (all final specs to be announced shortly)
  • Four-door “fastback” body type
  • World debut of the new Google Android HMI, which in turn is also the debut of the in-car version of Google Assistant
  • Will be sold in the Tesla Model 3 price range
  • Available on subscription, which will be a slightly more premium version of our sister brand’s Care by Volvo package, although we will honor/take cash sales

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
14 minutes ago, ir_fuel said:

Dat is idd een voordeel ..... voor Volvo :lol: 

In de VS schijnt dat een voordeel te zijn. Recent nog een youtube filmpje gezien van een kerel die een Mercedes ging kopen en erna genaaid werd omdat het financing department erna allerlei warranties bij klapt. Mijn schoonma rijdt ook met een lease Toyota en dat is telkens als ze een nieuwe koopt ook altijd een drama met coverage packages, warranties en insurances die ze erbij willen lappen.

Bedenk je hoe opdringerig ze zijn in Noord-Amerika als je een huurwagen ophaalt, en doe dat x 4. Wil je er een GPS bij, meneer? Een kinderstoeltje? Roadside assistance? Een groter model? Maar 34,99$ per dag, meneer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant wel,

gezien mijn gebruik (veel stadsverkeer, korte eindjes) en fiscale voordelen zal ik waarschijnlijk toch moeten voor EV rijden gaan rond eind 2019-2020 dus hopelijk knap ontwerp en goeie range... Maar wat met die subscription only...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Nogal wat optimisme alhoewel het perfect in het stramien valt van een EV persaankondiging:

EV-Press-Release.png

Hun Polestar 1 werd overigens eerst ook aangekondigd als een volledig elektrisch model...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid