Ga naar inhoud

2019 Toyota Supra


Martini Racing

Aanbevolen berichten

Auto's worden veel te druk in hun design. Vreselijk lelijk.

't mag allemaal terug wa simpeler van mijn part.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, TCT said:

Auto's worden veel te druk in hun design. Vreselijk lelijk.

't mag allemaal terug wa simpeler van mijn part.

idd, is er op dit moment 1 mooie betaalbare (zeg maar sub 40k) auto beschikbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we het ook even over de belachelijke benaming hebben?

Toyota GR Supra RZ ?

GR = Gazoo racing...what the hell is dat tegewoordig met die belachelijke toyota namen? Hoe zat waren die gasten tijdens die meeting over de naam eigelijk? Beetje te veel saké gedronken ofzo?

Toyota yaris GRMN bijvoorbeeld komaan...GRMN stands for Gazoo Racing tuned by “Meister of Nürburgring.” It is a name that pays tribute to the input of Toyota Gazoo Racing's test drivers in developing the car's performance and handling on the legendary German circuit. 🤔🤨

Was TRD (Toyota racing development) plots niet goed genoeg meer ofzo? 😐 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Kunnen we het ook even over de belachelijke benaming hebben?

Toyota GR Supra RZ ?

GR = Gazoo racing...what the hell is dat tegewoordig met die belachelijke toyota namen? Hoe zat waren die gasten tijdens die meeting over de naam eigelijk? Beetje te veel saké gedronken ofzo?

Toyota yaris GRMN bijvoorbeeld komaan...GRMN stands for Gazoo Racing tuned by “Meister of Nürburgring.” It is a name that pays tribute to the input of Toyota Gazoo Racing's test drivers in developing the car's performance and handling on the legendary German circuit. 🤔🤨

Was TRD (Toyota racing development) plots niet goed genoeg meer ofzo? 😐 

TRD is gestopt nadat Toyota niet meer in de F1 zat dacht ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ice_Ken said:

Kunnen we het ook even over de belachelijke benaming hebben?

Toyota GR Supra RZ ?

GR = Gazoo racing...what the hell is dat tegewoordig met die belachelijke toyota namen? Hoe zat waren die gasten tijdens die meeting over de naam eigelijk? Beetje te veel saké gedronken ofzo?

Toyota yaris GRMN bijvoorbeeld komaan...GRMN stands for Gazoo Racing tuned by “Meister of Nürburgring.” It is a name that pays tribute to the input of Toyota Gazoo Racing's test drivers in developing the car's performance and handling on the legendary German circuit. 🤔🤨

Was TRD (Toyota racing development) plots niet goed genoeg meer ofzo? 😐 

 

Today, “GAZOO” refers to the word “Garage”, a very intimate place where people work together to improve the smallest details, with the aim of delivering ever-better cars and services for each customer, in each garage. As such, the name embodies the spirit that drives TOYOTA GAZOO Racing.
But the origin of the name goes back nearly twenty years to the creation of GAZOO.com, a website gathering images of the vehicles on stock at each of the dealerships.
Its name, “GAZOO”, was derived from the Japanese word “gazo” which means image or photo. Although the use of imagery on website is commonplace today, it was revolutionary for the automotive industry in Japan in the mid-1990s when internet technology was at its infancy. GAZOO.com offered consumers a wide choice of products, allowing them to find the best deal available, and this is where the philosophy of providing ever-better cars to the Toyota customer originates.

 

 

Geen dank 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die nieuwe Z4 (close to) een gedrocht en ook deze Supra kan me qua looks geen beetje bekoren. :oops:  Zoals al gemeld: visueel te korte wielbasis en te lange overhang vooraan. Maar vooral: wat een kakofonie aan lijnen. Als je een auto nog drukker en hyperkinetischer vorm geeft dan dat, komt Newt Scamander aanhollen en propt die kar in zijn valieske.
Edit: maar dat zal volgens sommigen hier op 't forum wel weer die speciale 'fase' zijn, waar iedereen aan lijdt: als 't nieuw is moet het lelijk zijn. [emoji3] 

Ooit al een keer goed naar een 911 gekeken qua wielbasis en overhang ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Krikkie said:

TRD is gestopt nadat Toyota niet meer in de F1 zat dacht ik. 

Nee want in de US heb je nog altijd de GT86 TRD edition

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Krikkie said:

Klopt toch deels, herinnerde me het nog vaag van toen ik achter een lexus is 200 compressor op zoek was...

https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Racing_Development

je weet toch iedereen daar om het even wat kan opzetten?

https://www.toyota.com/upcoming-vehicles/trd/

https://www.trdusa.com/trd-engines-behind-the-build.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Brunault zei:


Ooit al een keer goed naar een 911 gekeken qua wielbasis en overhang ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap de haat niet, echt prachtig en fris ding imo. 

Vergelijking met cayman spreekt voor zich.

2020-Toyota-Supra-vs-2019-Porsche-718-Ca

Heerlijke ducktail spoiler, compacte kont, lange neus, zwarte A-stijl, heerlijk scherp front en Bangle-achtige lijnen opzij :inlove: 

En ok ja, buiten de styling van het exterieur, een heel dik BMW-sausje erover, which is a good thing imo (bij Aston hoor ik ook niemand klagen). "Had een Toyota-interieur moeten hebben", give me a break. 

Ook eerste keer dat ik zoveel praise over die oude Supra hoor. Altijd een verschrikkelijk marginale en simpele bak gevonden, maar wordt ineens verheven tot het niveau van een RX7 of S2000. 

Moesten ze deze auto zonder al die teasers, concepts... ineens op de markt brengen, iedereen zou er lyrisch over zijn. 

Check dat front gewoon, echt ziek die lijnen. 

2020-toyota-supra-306-1547151291.jpg

En dan nog het belangrijkste, is er iemand die twijfelt dat deze auto niet fantastich gaat rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de haat ook wat overdreven, je mag hem gewoon niet te veel vergelijken met de vorige Supra die twee klasses hoger speelde. Looks zijn inderdaad wel wat te teleurstellend, vind dat hem veel wegheeft van de GT86 en dat is niet zo positief. Maar laat ons toch blij zijn dat er in dit tijdperk toch nog rijdersauto's gemaakt worden door een banale constructeur als Toyota.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid