Ga naar inhoud

Byton M-Byte


Audi S8

Aanbevolen berichten

Het Chinese autobedrijf Future Mobility Corp., opgericht door ex-Nissan en BMW-execs, hebben in 2017 een nieuw elektrisch wagen merk gelanceerd - Byton. De eerste elektrische wagen, de M-Byte, zou eind 2019 in China op de markt komen om dan de weg te vinden naar de USA in 2020.
 
Het enorme centrale scherm is de highlight en ongezien in de sector.
 
M-Byte concept (2018)
 
byton-concept-electric-crossover.jpg
 
M-Byte productie versie (2019)
 
byton-m-byte-production-version.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enorme scherm wordt aangevuld door een 7-inch aanraakscherm ingebouwd in het stuurwiel en een 8-inch touchpad tussen de voorstoelen.

Chinese startup Byton verraste de autowereld vorig jaar op de Consumer Electronics Show waar het het M-Byte-concept tentoonstelde met een gigantisch touchscreen-display voor het infotainmentsysteem. Voor de show van dit jaar in Las Vegas besloot het bedrijf om de voor productie geschikte cabine van zijn elektrische SUV te onthullen, compleet met een ruim 48-inch scherm of een beetje breder dan zeven iPads naast elkaar. Het 17-inch scherm van Tesla ziet er niet meer zo groot uit, toch?

Gesynchroniseerd met het "Shared Experience Display" (SED), het is verreweg het grootste scherm dat je in de auto-industrie vindt en strekt zich uit van de ene A-stijl naar de andere. Hoewel het op het eerste gezicht lijkt afleidend vanwege de enorme omvang, Byton noemt het niet interfereert met de zichtlijn van de bestuurder. De Chinese automaker noemt de SED voldoet aan alle veiligheids- en crashnormen in alle markten waar de M-Byte zal worden verkocht

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad wel knap.

Is iets wat ik (zowel exterieur als interieur) van Citroën zou verwachten. 

Productieversie heeft wel buitenspiegels gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Audi S8 said:

Hoewel het op het eerste gezicht lijkt afleidend vanwege de enorme omvang, Byton noemt het niet interfereert met de zichtlijn van de bestuurder. De Chinese automaker noemt de SED voldoet aan alle veiligheids- en crashnormen in alle markten waar de M-Byte zal worden verkocht

Google Translate much? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Benieuwd waar ze dat scherm mee gaan vullen dan ... zie niet direct de noodzaak.

Zal vanavond als ik VPN heb een filmpje linken waar er dieper in gegaan wordt op de functies van het scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/1/2019 om 08:47, Framfy zei:

Inderdaad wel knap.

Is iets wat ik (zowel exterieur als interieur) van Citroën zou verwachten. 

Productieversie heeft wel buitenspiegels gekregen.

jammer als je ziet dat dit toch wel 10% extra verbruik genereert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid