Ga naar inhoud

Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, PJH zei:

RWD? :o

Yup.

Specs: https://squadracorse.lamborghini.com/cars/huracan-super-trofeo-evo

 

POWERTRAIN

ENGINE                                                                   Longitudinal – V10 IDS (NO MPI) Air Intake by BMC
DISPLACEMENT                                                                                                                            5204 cm3
POWER                                                                                                                         620 CV @ 8250 rpm
TORQUE                                                                                                                      570 Nm @ 6500 rpm
ABS                                                                                                                       Racing ABS (12 positions)
ESP                                                                                                                                                             NO
TRACTION CONTROL                                                                                                           9 positions TC
TRANSMISSION                                                                    2WD Six gear sequential gearbox by XTrac
CLUTCH                                                                                  3 discs racing clutch Light weight flywheel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had die auto ook al zien voorbijkomen op social media. Fantastisch, succes Jokke :D Extra reden om nog eens af te zakken naar een race dit jaar. Kijk al uit naar de beschrijving van uw ervaringen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden ondertussen (waarschijnlijk al) 3 Lambo's aan de start verschijnen in de Belcar. Voor de toeschouwers in elk geval een goede zet om die nieuwe klasse in te voeren :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat ik daar een heel seizoen ga op rijden, daar is mijn sponsorbudget iets te klein voor. Twijfel trouwens nog om iets anders dan funcup te rijden daar ik plannen heb zo een funcup zelf aan te schaffen om op trackdays bij alle weer te kunnen rondtuffen en strijden. Met de GT3 is er bitter weinig fun op trackdays. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Denk niet dat ik daar een heel seizoen ga op rijden, daar is mijn sponsorbudget iets te klein voor. Twijfel trouwens nog om iets anders dan funcup te rijden daar ik plannen heb zo een funcup zelf aan te schaffen om op trackdays bij alle weer te kunnen rondtuffen en strijden. Met de GT3 is er bitter weinig fun op trackdays. 

Zou je dan niet eerder, naast funcup, het resterende sponsorbudget in een zitje tijdens een van de Creventic races op een of ander mooi circuit steken i.p.v. 1 of 2 Belcar races ?

Wij hebben zo een overschotje sponsorbudget twee jaar geleden besteed aan deelname 24H Dubai. Piloten konden zich eens op een onbekend circuit uitleven / racen tegen piloten die ze nog niet waren tegengekomen / tussen een zeer gevarieerd deelnemersveld koersen, de vrouwen / vriendinnen en de sponsors (betaald vanuit hun eigen / extra stukje sponsoring) die mee waren hebben genoten van de uitstapjes / verblijf naast de race.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik krijg regelmatig prijsjes aangeboden maar dat zit toch allemaal niet in mijn budgetten hoor. En moeilijk te snappen voor sommigen maar ik heb geleerd dat ik niet altijd dikke bakken nodig heb om me enorm te amuseren. 

Zo een funcupje rol ik uit wanneer ik wil (sta op 35min in Zolder) en kan elke trackday mee gaan racen :) (ja ja I know trackday zijn geen races, maar ik weet wel beter ondertussen :)) tegen auto's die veel sneller zouden moeten zijn.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Zo een funcupje rol ik uit wanneer ik wil (sta op 35min in Zolder) en kan elke trackday mee gaan racen :) (ja ja I know trackday zijn geen races, maar ik weet wel beter ondertussen :)) tegen auto's die veel sneller zouden moeten zijn.

gene schrik dat ge op't rechte stuk (teveel) gaat voorbij gevlogen worden, om dan te worden opgehouden in de bochten? want dat gaat ongetwijfeld gebeuren en kan snel frustrerend werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso moet je aanvaarden dat de PK helden zich held voelen. Maar met 170pk en choco banden en een aero van ne camion die mannen doen zweten schept mij dan weer innerlijk genoegen

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, #166 said:

gene schrik dat ge op't rechte stuk (teveel) gaat voorbij gevlogen worden, om dan te worden opgehouden in de bochten? want dat gaat ongetwijfeld gebeuren en kan snel frustrerend werken.

Dat probleem heb je tegenwoordig altijd als je niet minstens 500pk meepakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid