Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, gTa zei:

Uitlaat(tips) = bonkers nice. :inlove: 

Inderdaad, kunnen ze wel.

Nieuw blok klinkt ook wel lekker, iets minder rauw en blikkerig dan de voorganger.

Als de looks hiervan top zijn, en de fiscaliteit is niet overdreven slecht, dan heeft de volgende C63 AMG met 4 pitter een groot probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ICM zei:

Jammer

Ik vind het persoonlijk zeer jammer dat ook hier de ZF8 in komt, klinkt zo onsportief en sloom. Zeker bij terugschakelen, te 'spoelerig', een DKG was strakker/droger.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, William Blake said:

Ik vind het persoonlijk zeer jammer dat ook hier de ZF8 in komt, klinkt zo onsportief en sloom. Zeker bij terugschakelen, te 'spoelerig', een DKG was strakker/droger.

 

Is dat het blok van de nieuwe M3?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, William Blake said:

Ik vind het persoonlijk zeer jammer dat ook hier de ZF8 in komt, klinkt zo onsportief en sloom. Zeker bij terugschakelen, te 'spoelerig', een DKG was strakker/droger.

 

Klinkt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, ir_fuel said:

Sorry, maar de F80 klinkt ronduit slecht.

Geen probleem met je mening, maar ik hou wel van een meer rauwe en metallische klank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ir_fuel zei:

Is dat het blok van de nieuwe M3?

Jup is de S58, en de boite zal ook gelijk zijn.

Dus eigenlijk hoor je hier de nieuwe M3.

Not bad.

4 minuten geleden, ICM zei:

Klinkt goed.

B58 klinkt ook goed, dus een mooie basis.

Met een andere uitlaat klinkt dat super denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, William Blake zei:

Inderdaad, kunnen ze wel.

Nieuw blok klinkt ook wel lekker, iets minder rauw en blikkerig dan de voorganger.

Als de looks hiervan top zijn, en de fiscaliteit is niet overdreven slecht, dan heeft de volgende C63 AMG met 4 pitter een groot probleem.

Hoe zeker ben je daarvan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, William Blake said:

Jup is de S58, en de boite zal ook gelijk zijn.

Dus eigenlijk hoor je hier de nieuwe M3.

Amai. Serieuze vooruitgang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, ICM zei:

Klinkt goed.

Enkel spijtig van die vervalste sound binnen, zodat het klinkt als een Playstation. Dat stoorde mij nog het meeste toen ik de Z4 M40i testreed eerder dit jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, BMWMB zei:

Enkel spijtig van die vervalste sound binnen, zodat het klinkt als een Playstation. Dat stoorde mij nog het meeste toen ik de Z4 M40i testreed eerder dit jaar.

Die zou ik ook graag eens rijden, al was het maar om te voelen hoe anders die rijdt dan de mijne. Mooi vind ik 'm nog steeds niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

Enkel spijtig van die vervalste sound binnen, zodat het klinkt als een Playstation. Dat stoorde mij nog het meeste toen ik de Z4 M40i testreed eerder dit jaar.

Ik vind dat echt goed meevallen in de X3M Comp dus veronderstel dat dat in de M3 ook wel zal meevallen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

Enkel spijtig van die vervalste sound binnen, zodat het klinkt als een Playstation. Dat stoorde mij nog het meeste toen ik de Z4 M40i testreed eerder dit jaar.

Nogmaals, eerlijk, ik hoor dat niet. Met de ramen open is dat precies hetzelfde (geprot).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus: je kan dat uitzetten, die kunstsound binnenin. Zelfs je dealer kan dat, hoef je niet eens voor te gaan "hacken".

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid