Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Teaser video on track is nice! De S58 klinkt lekker, zo op 't eerste zicht een pak beter dan de S55.

 

Toen ik die video aan 't bekijken was...

... kon ik niet helpen te bedenken dat hele hopen nitwit quattro/4WD/flappypaddleboxes/pops'n'bangz non-petrolheads en nog méér Tesla-oogkleppers moeten gedacht hebben:

  • op 0:43: "Maar enfin, wat een inefficiënte en onveilige aandrijflijn, zie! gripverlies! Levensgevaarlijk! Wat een slechte auto!"
  • op 0:53: "Phuh, wat een oldschool meuk. Die moet 3 pedalen bedienen. Een mens heeft maar 2 voeten heeee. :roll: En trouwens, hoe slecht is die auto ontworpen?!? Die pedalen staan zo slecht geplaatst dat hij zelfs met 1 voet niet anders kan dan onbedoeld het gaspedaal aan te raken bij 't remmen. Levensgevaarlijk!"

:lol: 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe M3 gaat zo'n knap machien worden! Misschien moet ik over 2 jaar toch nog maar eens wat VAA betalen... 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, BMWMB zei:

De nieuwe M3 gaat zo'n knap machien worden! Misschien moet ik over 2 jaar toch nog maar eens wat VAA betalen... 😜

Zie het als je plicht tegenover de maatschappij. 😀

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/7/2020 om 01:17, gTa zei:

Teaser video on track is nice! De S58 klinkt lekker, zo op 't eerste zicht een pak beter dan de S55.

 

Toen ik die video aan 't bekijken was...

... kon ik niet helpen te bedenken dat hele hopen nitwit quattro/4WD/flappypaddleboxes/pops'n'bangz non-petrolheads en nog méér Tesla-oogkleppers moeten gedacht hebben:

  • op 0:43: "Maar enfin, wat een inefficiënte en onveilige aandrijflijn, zie! gripverlies! Levensgevaarlijk! Wat een slechte auto!"
  • op 0:53: "Phuh, wat een oldschool meuk. Die moet 3 pedalen bedienen. Een mens heeft maar 2 voeten heeee. :roll: En trouwens, hoe slecht is die auto ontworpen?!? Die pedalen staan zo slecht geplaatst dat hij zelfs met 1 voet niet anders kan dan onbedoeld het gaspedaal aan te raken bij 't remmen. Levensgevaarlijk!"

:lol: 

Opmerking voor een andere doelgroep: zijn talon-pointe techniek ziet er van den hond zijn kloten uit. Ge ziet zo de rempedaal op en neer gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Le Capri Mauve zei:

Opmerking voor een andere doelgroep: zijn talon-pointe techniek ziet er van den hond zijn kloten uit. Ge ziet zo de rempedaal op en neer gaan.

Is het 'nadeel' van dat camerastandpunt imho, film dat bij jou eens van daar?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, Lotuzzz said:

Is het 'nadeel' van dat camerastandpunt imho, film dat bij jou eens van daar?

Ik denk dat dat beter gaat zijn 😛

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Is het 'nadeel' van dat camerastandpunt imho, film dat bij jou eens van daar?

 

Lastig te filmen. Ik draai wel mijn voet waardoor ik veel bewegingsvrijheid heb maar ik gebruik het dan ook in verkeer waar ge veel zacht remt. Maar inderdaad misschien schat ik verkeerd in hoe veel variatie er bijvoorbeeld bij mij in mijn pedaal zit wanneer ik denk dat ik het goed doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Phil zei:

Muil doet me wat denken aan de Giulia QV. @stradge Vind het precies geslaagder dan bij de gewone 4.

Het past inderdaad minder slecht bij een M dan bij de gewone, maar om hem nu te vergelijken met Giulia vind ik een belediging.

Ik weet dat het de trend is, maar zo spijtig dat elke performancesedan tegenwoordig overal gaten, kieuwen, spoilers en overdreven grote karrewielen moet hebben, waarvan de helft niet eens nut heeft, integendeel! Als je dat vergelijkt met de 90's waar al de rest overdreven was en iedereen drugs at, waren de auto's juist eerder subtiel, veel meer stijl.

Wordt wel een technologisch hoogstandje, maar voor mij een Alpina B3 aub. 

 

 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Integendeel zelfs. CO² dus verbruik vraaft lage Cx dus hoe minder gaten hoe beter. De "luchtinlaten" van M-Packs zijn vaak al grotendeels dicht, idem snuit Golf GTI en zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De CO² gaat volgend jaar toch al veel te hoog zijn in WLTP om dat particulier nog in te schrijven hier, dat gaat rond 10k euro BIV zitten vrees ik. De grote muil krijg je er gratis bij om de euro's van de grond op te zuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ir_fuel zei:

Integendeel tov wat? stragde zijn integendeel? :D 

Inontegendeel!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/7/2020 om 10:43, Denniske zei:

Dik dat 'ie nog manueel te krijgen is.

Digitale tellers zijn wel stom, niks zo vet als de naald van de snelheidsmeter snel omhoog te zien gaan. Dit ziet er wat te playstation-y uit. 

Is zelfde als in de M8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid