Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Als ik simuleer met een inschrijving in 2021 kom ik op 8.7k euro voor WLTP 234gr (automaat) en 11.4k euro voor WLTP 248gr (manueel). Klopt die site dan niet? Of wat doe ik verkeerd?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tommie zei:

Site moet nog update krijgen.

De configurator van bmw ook dan want 230 g is nergens terug te vinden, ze mogen daar wel eens werk van maken. Al wat je nu gaat bestellen zal rond levering 2021 zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, krikke zei:

De configurator van bmw ook dan want 230 g is nergens terug te vinden, ze mogen daar wel eens werk van maken. Al wat je nu gaat bestellen zal rond levering 2021 zitten.

Staat er nochtans in. Je dient op het info-icoontje te klikken naast de uitstoot. Dan opent er een venster waar je een hele WLTP-sectie hebt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Goesting zei:

Staat er nochtans in. Je dient op het info-icoontje te klikken naast de uitstoot. Dan opent er een venster waar je een hele WLTP-sectie hebt.

Ja, ik dacht dat het over een manuele ging en die zit tussen 235 en 240 g voor de M4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/10/2020 om 19:10, Joske zei:

Ik zou zo en M3 precies wilen zonder "M-pack". Enkel de M3 mechaniek met de looks van een gewone 3 (met wel de brede wielkasten achter)

Ik heb t gevoel dat daar een markt voor is. Mercedes had vroeger die mogelijkheid dacht ik he?

ik zou dat ook willen, net zoals die 911 GT3 Touring en het business pack voor de AMG.

Dat vind ik net leuk aan mijn M135i, mensen die er niet veel van kennen zien dat niet dat dat een specialere 1 serie is.

maar zal te duur zijn om te maken, als zelfs een normale grill voor de niet chinese markt al te veel gevraagd is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/9/2020 om 07:10, BWS zei:

Ik zei het al elders: hoe ironisch zou het zijn als een AC Schnitzer plots zo een pakket op de markt brengt om de wagen discreter te maken :D 

Wel, het omgekeerde is waar 😬

 

FB_IMG_16028518439352308.jpg

  • Grappig 1
  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig kleurtje, maar die neus gaat niet snel wennen vrees ik.

En die deurklinken vallen mij ook steeds op. Jammer dat daar geen carrosserielijn door loopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid