Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Diegene die hem het liefst in een donkere kleur zien, zijn diegenen die de nieuwe look te rimpelig en kitscherig vinden...  Een donkere kleur zwakt dat 'sjonnie' overkill lijnenspel wat meer af.

Enfin zo gaat het balonneke toch voor mij op.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Donkerblauw is sowieso een stijlvolle en klassieke kleur. Kan je gewoon ‘zilvergrijs’ krijgen? Want dat Silverstone was eerder lichtblauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bende zeurpieten! Als het fake pijpen zijn is het niet goed, en nu het eindelijk nog eens echte pijpen zijn is het nog niet goed.

AMG C63, vierkant, nog groter, en vooral nep

Audi RS4, ovaal, nog groter, een ook hier nep

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een punt ivm die pijpen... maar de rest van dien auto?  Hmmmm voor mij persoonlijk toch net iets té erover hoor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M3 is van origine breder en stevig gespoilerd. Dat wordt precies vergeten. Wil je dat niet, neem dan een M340i. 
Dat is zoals een 911 Carrera S tov een GT3.

 

 

77E9D55C-0B0F-4A68-9108-1074B57AE111.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het meer over de algemene lijnen...  Ik vind de supra bv ook niet zo mooi omdat die teveel een 'rimpel' design heeft.  

Die nieuwe M is voor mij gewoon te druk op sommige punten.  Een lelijke auto is het niet, maar er zijn er veel mooiere imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, BMWMB zei:

Bende zeurpieten! Als het fake pijpen zijn is het niet goed, en nu het eindelijk nog eens echte pijpen zijn is het nog niet goed.

AMG C63, vierkant, nog groter, en vooral nep

Audi RS4, ovaal, nog groter, een ook hier nep

...

Subjectief past het hier voor mij gewoon véél minder goed in het design.
Denk je nu echt dat mensen zitten te bashen for the sake of it? Op BMW dan nog (van alle merken lijkt dat nog altijd één van degene waar men absoluut niet graag kritiek op geeft)?
Sinds de E46 zijn vier slanke uitlaten het handelsmerk van de M3, maar nu lijken ze ineens twee keer zo groot te zijn geworden, en het is inderdaad over the top, wat mij betreft.
Die twee stortkokers zijn bij een RS4 beter geïntegreerd, want dat ding ziet er achteraan hoegenaamd niet als een johnnykar uit.
Echt of fake is hier niet aan de orde, de opzetstukken zijn eigenlijk altijd fake.

IMG_55522-large.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Geertt zei:

Miljaar, zeer ongelukkige hoek / samenstelling precies. 

Die foto toont perfect aan wat ik met te druk en teveel rimpels bedoel...  Bekijk die poep eens... Hoeveel lagen relief zitten daar in?  Is er gewoon over en het geeft de looks van een cheape aftermarket bodykit imo.

Vijl van die achterkant 30% van die sjonnie look af, en je hebt wel een mooie poep.  Elk zijn smaak uiteraard, maar voor mij is het er over.

EAC03C02-3F94-404E-8D18-9B3A186614B6.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Heb je de 992 GT3 al eens bekeken, je favoriete looks? :) 

Die heeft dat toch ook? 

Ho ho ho, de 992 gt3 met wing is niet mijn favo look hoor.  Maar dan nog, die poep maakt het toch niet zo bont als die van de m4?

Bedoel jij niet eerder die TechArt versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Voor eeuwig en altijd kapot.

Ook niet wild van het zij-achteraanzicht.

Ketel z'n proporties en styling algemeen zijn echt helemaal van 't padje af.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, toere zei:

In deze configuratie valt het allemaal nog mee vind ik. 

( zwart exterieur) 

Komende van een walvisvaarder die een mondieu met rode biezekes een goed idee vindt........ :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid