Ga naar inhoud

Mercedes - Benz S klasse


Dimitri

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, D Squaloid zei:

Toch knap hoe iemand op basis van dit soort foto's al zo'n uitgesproken mening heeft.

Tja jong, die tablets lijken me nochtans vrij duidelijk 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/16/2019 at 1:19 AM, brjefs said:

Ik denk dat die doeken er bij de productieversie er niet meer in zitten dus dat zal wel meevallen

't Gaan inderdaad andere doeken zijn die erin zullen zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/16/2019 at 10:31 AM, D Squaloid said:

Toch knap hoe iemand op basis van dit soort foto's al zo'n uitgesproken mening heeft.

Lelijk is het verkeerde woord misschien, maar het ziet er op z'n minst wat vreemd uit. Zitten er nu werkelijk zo veel mensen te wachten op van die verticale mega-touchscreens? Ze hebben een beetje te veel naar Tesla gekeken heb ik de indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het touchscreen ligt ten minste in het dashboard ipv er een heel stuk boven uit te steken zoals bij zovele misbaksels tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/18/2019 at 8:27 AM, bud wijzer said:

OUCH !!, die touchscreen lijkt mij ook totale overkill.

Back to basics please, wat dashboarden betreft.

Gezien hoe die er ligt, denk ik dat ze dat als camouflage erop gezet hebben.

 

Anders zou die kerel ernaast niet zo rustig fotoskes laten nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luxe-auto's verkopen wordt echt iets waar Mediamarkt-peten (m/v) kunnen in doorgroeien:

  • TV: check
  • tablet: check
  • gekoelde zetels: check
  • frigo tussen de achterzetels: check
  • gekoeld vak onder armsteun: check
  • GSM: check
  • camera's: check
  • muis om de ICE te bedienen: check
  • stopcontact: check
  • afstandsbediening voor de poort: check
  • geïntegreerd entertainment-systeem voor de kidz: check
  • ...

 

Waar is den tijd dat nen autoverkoper gewoon op een stoeleke moest zitten naast het model in kwestie, tot iemand binnenkwam en zei "ik wil da" en hij daar enkel nog maar "gaat vooruit gelijk zot, en sturen vent, sturen!!!" moest zeggen om de deal te bezegelen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet niet dat er ook eens tegen de band moet gesjot worden, en de capeau open moest, en er samen veel betekenend gekeken moest worden naar de moteur.

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, ex-Mooseman said:

samen veel betekenend gekeken moest worden naar de moteur.

Toch altijd als je een nieuwe auto 'moet gaan tonen'? 

:lol:

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, gTa said:

Juste. :D 

Net na eerste oogopslag, als ze er naartoe komen gestapt: terwijl ze vragen "En wat is dat nu precies van model..." lopen ze naar de achterkant van de auto om te kijken wat er op de kont staat van letterkes. "Ah, 't staat er niet op... euh?"

Of nog erger: "Ha, nen ... vijf honderd en dertig deee." ......... "Wat is dat dan, eigenlijk: nen benzine of nen diesel?"

Waarna ze naar de bestuurdersdeur lopen, de deur open doen maar absoluut niet gaan zitten maar integendeel houterig voorover buigen en met de hand boven de ogen (om het felle licht wat af te weren) naar de tellers kijken. "twee-hon-derd-zes-tig JAWADDE"

"En lederen zetels, miljaar dat is luxe hé!"

Daarna instappen. En vanuit die stilstaande auto, de bestuurdersdeur nog open, de stoel compleet verkeerd voor hen afgesteld, beide handen krampachtig rond het stuur geklemd: "Hohoho, ge voelt azo al dat dat sportief rijdt, hé. Jawadde."

En dan terug uitstappen. "En zo'n brede banden zeg. Dat plakt nogal aan de bane zeker?"

“Hij staat 260 getekend” is de geplogenheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ICM zei:

“Hij staat 260 getekend” is de geplogenheid.

Sorry maar de verre of aangetrouwde familieleden die bovenvermelde dingen uit hun mond laten rollen over mijn auto, zeggen zoiets niet. Ze zouden niet weten of "getekend" met een d of een t moet uitgesproken worden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

Juste. :D 

Net na eerste oogopslag, als ze er naartoe komen gestapt: terwijl ze vragen "En wat is dat nu precies van model..." lopen ze naar de achterkant van de auto om te kijken wat er op de kont staat van letterkes. "Ah, 't staat er niet op... euh?"

Of nog erger: "Ha, nen ... vijf honderd en dertig deee." ......... "Wat is dat dan, eigenlijk: nen benzine of nen diesel?"

Waarna ze naar de bestuurdersdeur lopen, de deur open doen maar absoluut niet gaan zitten maar integendeel houterig voorover buigen en met de hand boven de ogen (om het felle licht wat af te weren) naar de tellers kijken. "twee-hon-derd-zes-tig JAWADDE"

"En lederen zetels, miljaar dat is luxe hé!"

Daarna instappen. En vanuit die stilstaande auto, de bestuurdersdeur nog open, de stoel compleet verkeerd voor hen afgesteld, beide handen krampachtig rond het stuur geklemd: "Hohoho, ge voelt azo al dat dat sportief rijdt, hé. Jawadde."

En dan terug uitstappen. "En zo'n brede banden zeg. Dat plakt nogal aan de bane zeker?"

zo herkenbaar. :lol:

en ook nog eens op het knopje van de radio duwen of draaien.

want als je niet aan de radio kon was dat ook maar een afbreuk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Sorry maar de verre of aangetrouwde familieleden die bovenvermelde dingen uit hun mond laten rollen over mijn auto, zeggen zoiets niet. Ze zouden niet weten of "getekend" met een d of een t moet uitgesproken worden.

Excuses aanvaard.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Op 24/4/2019 om 08:10, William Blake zei:

Is fake

Blij dat je 't zegt.

En inderdaad: check de lijn van stuurkolom en achterkant stuur (rechts van de stuurvelg, op de foto) en dan de plaats waar het centrale deel van 't stuur effectief zit (links van de stuurvelg, op de foto). Ze hebben er precies een portaalas in gestoken! Verkochten de 6x6 en de 4x4² dan niet goed, ofwa? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid