Ga naar inhoud

Mercedes - Benz S klasse


Dimitri

Aanbevolen berichten

Ha, verkeerd begrepen dan van mijn kant. Gezien we in het S-klasse topic zaten en je zei dat je wel weer es een grote auto wou... [emoji6]
 
 

Omgekeerd; terug eens een kleinere auto omdat ik al genoeg grote auto's heb. :D Was eventjes mee afgedwaald in het gesprek van grilles etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/4/2020 om 14:35, Carlito zei:

Ja, en is zelfs knap als je het mij vraagt

zijn de voorste spatborden en motorkap ook niet anders bij AMG-line vs. Exclusive ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ex-Mooseman said:

zijn de voorste spatborden en motorkap ook niet anders bij AMG-line vs. Exclusive ?

De voorvleugels (als ge dat bedoelt) zijn dezelfde. De motorkap is anders want ster erin ipv erop.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ex-Mooseman zei:

zijn de voorste spatborden en motorkap ook niet anders bij AMG-line vs. Exclusive ?

Neen, enkel bumper bij 205.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, stradge zei:

Op een 204 kwam je dat inderdaad nog eens tegen, maar een 205 nog nooit gezien en op Google vindt ik er ook niets van, zelfs niet omgebouwd.

Was wel echt knap, op een S is dat ook nog altijd zo bij AMG pack 👌

205 gaat het ook niet.

Origineel alleszins. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, The Swede zei:

De voorvleugels (als ge dat bedoelt) zijn dezelfde. De motorkap is anders want ster erin ipv erop.

 

Dat plaatje klikt in dezelfde plaats als de ster. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Carlito said:

Dat plaatje klikt in dezelfde plaats als de ster. 

Gij krijgt in uw leven ooit nog de medaille van Mercedes. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Carlito said:

Zolang ze mij geen C4 geven ben ik content 🤣

Als ze dat doen, moeten ze eerst de rest buitengegooid hebben.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, William Blake said:

Ze durven wel echt te innoveren de laatste tijd, qua styling en techniek.

Zeer benieuwd naar 't eindresultaat.

Ik ben vooral bang voor het eindresultaat binnenin.

Het huidig model is nog steeds een voorbeeld van rust en luxe binnenin. Wanneer ik dat vergelijk met de Audi A8 en zijn lelijke touchscreens waar ge vingerafdrukken overal op ziet, dan geeft die A8 de indruk een veel goedkopere wagen te zijn dan de W222. 

Uiteindelijk is het publiek voor dit type wagens nog steeds een publiek van fijnproevers en mensen die een zeker classicisme op prijs stellen. Niet de typische imagomannekes die zich geen S willen kopen "want ze zijn daar nog te jong voor". 

Hoe ze dat gaan oplossen met dat gigantische Tesla tablet als middenconsole, weet ik niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet de typische imagomannekes die zich geen S willen kopen "want ze zijn daar nog te jong voor". 

Bij mij is het eerder "want ik ben daar te jong en dus te arm voor" :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, The Swede zei:

Uiteindelijk is het publiek voor dit type wagens nog steeds een publiek van fijnproevers en mensen die een zeker classicisme op prijs stellen. Niet de typische imagomannekes die zich geen S willen kopen "want ze zijn daar nog te jong voor". 

Hoe ze dat gaan oplossen met dat gigantische Tesla tablet als middenconsole, weet ik niet. 

Als ze die digitale strijkplank gewoon optioneel maken is iedereen tevreden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Ian said:


Bij mij is het eerder "want ik ben daar te jong en dus te arm voor" :D

Bij u wel. Maar ik ken er die geld genoeg hebben en oud genoeg zijn dat ze met een vrouw in menopauze zitten... maar nog denken dat ze niet met een S kunnen rijden want ze zijn daar nog niet oud genoeg voor :lolz:

Ik rij tegenwoordig met een S weer, in "saaizwart op zwart". Motor is niet fameus (is de basis zes-in-lijn diesel) maar de rest van de wagen blijft gewoon het beste wat je kan hebben. Zit gewoon een klasse hoger dan de 7 op luxe gebied. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Phil zei:

't Is eens iets anders dan motoren te gebruiken van Renault.

:D

Dat is (of was) marketingtechnisch een ramp om uitgelegd te krijgen, los van 't feit dat de 1500cc OM607/8 - na aanpassingen MB - wel degelijke motoren waren.

Maar deze krijgen ze niet 'schoner' dan Euro6d-temp-evap-xxx norm, dus wordt (zoals reeds in de GLB) vervangen door een MB 1950cc met 116 pk.

Dat blok gaat in de x220d bij de compact cars (OM654q - dwarsgeplaatst, A/B/CLA/GLB/GLA/etc...) reeds tot 190 pk, dus mooi tuningspotentieel. :D

De 1600cc in de W205, pre-FL, not so much… veel miserie en die motor hebben ze dan snel buiten gesmeten.

Dan rest er nog de M282 1332cc benzine, is half-half, Renault/Nissan/MB hebben die samen ontwikkeld. Wordt in Duitsland gebouwd dacht ik.

Potent ja, maar niet zo verfijnd. Maakt best veel geluid. Wel zuinig.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid