Ga naar inhoud

Gezocht: veelrijder met Audi RS om remmen te testen


The Swede

Aanbevolen berichten

Zoals aangegeven in de titel, we zoeken iemand met een Audi RS (recent model) die remblokken wil testen.

 

PM me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, dragonfly said:

Fake //M heeft binnenkort nieuwe blokken nodig 😄 

Aan een M beginnen we niet. Daar zit meer fout bij de remmen dan juist de blokken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Niko80 said:

Gert?

 

22 hours ago, Krikkie said:

Ken wel iemand met een rs3 maar die zit hier niet, doorgeven? 

Doe maar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Aan een M beginnen we niet. Daar zit meer fout bij de remmen dan juist de blokken ;)

:lolz: 

Deftige remblokken en remolie en dat spel voldoet al een STUK beter. Zelfs on track.

Mijn maat zijn RS3 remde soms vanzelf. Schijven, blokken, heel dat remsysteem is rommel. Ivan met zijn TTRS zat zelfs in proces met Audi omwille van zijn remmen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Alexx said:

:lolz: 

Deftige remblokken en remolie en dat spel voldoet al een STUK beter. Zelfs on track.

Mijn maat zijn RS3 remde soms vanzelf. Schijven, blokken, heel dat remsysteem is rommel. Ivan met zijn TTRS zat zelfs in proces met Audi omwille van zijn remmen..

Wel grappig: ik koop een auto van veel centen en moet er dan aan klussen om hem redelijk te laten werken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten we bekijken met rijder, dealer en wagen.
 
Roep gerust mochten jullie willen testen op Alpina ;-) momenteel RS29 die enorm krachtig zijn, maar wel piepen voor dood en vrij harde remstofsporen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat we bij Alpina geen weg richting constructeur hebben, bij Audi wel.

Bedoeling blijft uiteindelijk aan te tonen dat de blokken werken en dat de constructeur ze homologeert als geprefereerde keuze.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎3‎/‎3‎/‎2019 at 10:19 PM, Krikkie said:

Taxi(dermist)! 

en bijhorend necrofilie.

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/24/2019 at 4:19 PM, The Swede said:

Wel grappig: ik koop een auto van veel centen en moet er dan aan klussen om hem redelijk te laten werken...

Moest uw AMG-motor niet naar Roemenië om eraan te klussen om hem redelijk te laten werken? 😏

  • Vind ik leuk 4
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid