Ga naar inhoud

Unrestricted


Lefty

Aanbevolen berichten

@Goesting Neen, dat klopt niet. Jij moet Unrestricted toegang geven om jouw Google (of Facebook, Twitter) account te gebruiken. Dus elke app moet apart toegang vragen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daggie Dat je toegang moet geven, dat weet ik. Maar het is de manier waarop. Voorbeeldje: https://imgur.com/a/dPU9bwr

Bij pakweg Flipboard kies ik in screenshot 1 voor Google. In screenshot 2 detecteert de app mijn bestaande account op het toestel. En in screenshot 3 geef ik de app toegang.

Bij Unrestricted kies ik in screenshot 4 voor Google. En in plaats van de account te detecteren, word ik in screenshot 5 naar een login prompt gestuurd. Het is misschien muggenziften, maar ik heb dit in jaren niet meer gezien bij andere Android apps. Het idee is net dat ik simpelweg zo de app toegang kan geven op mijn account zonder telkens opnieuw m'n wachtwoord te moeten ingeven. Anders kan ik evengoed een losse account aanmaken voor de app zelf moest dat mogelijk zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beestig, zag die al even in de pijplijn zitten, benieuwd naar het resultaat. Ik hoop 'm snel even uit te kunnen testen. Bij mij is dat per tweewieler, dus ik hoop ook op een manier om de leuke routes ofwel live te kunnen laten voorlezen oid. (Smartphone moeten lezen op een moto is doorgaans geen goed idee, zelfs niet als 'ie net onder de bovenrand van een windscherm hangt, maar helemaal niet als 'ie op je bike hangt op een positie dat je echt naar beneden moet kijken...).

Ik ben helemaal pro een community waar driving roads consequent/correct gescored worden (al dan niet traceerbaar via een profiel met criteria per user) en ik wil, als dat echt goed werkt en consequent ondersteund wordt, erg graag (veel) energie steken in 't bijdragen daartoe. Heb dat tot nu toe al gedaan op motorcycle-diaries (en voor m'n uploads en reviews al eens een paar dure maar bijzonder slechtzittende motorbotten gekregen :D ), maar wat me begint te vervelen daar is dat je een stukje route maar één keer kan aanbrengen, dus als iemand anders 't deed en jij wil hetzelfde stukje (beter) raten, dan kan dat niet meer. Anderzijds gebruik ik kurviger.de ook geregeld bij 't planwerk van kortere motorreisjes of langere dagtrippen.

Keep you posted.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/13/2019 at 1:06 PM, saabi said:

Ik heb deze app gedownload, maar is blijkbaar enkel te gebruiken met een account (google, facebook of twitter?)

 

On 3/13/2019 at 4:59 PM, brjefs said:

Daar zie ik het nut eerlijk gezegd ook niet van in.

 

On 3/13/2019 at 8:29 PM, dragonfly said:

Gemak voor domme gebruikers maar op den duur weet je niet meer hoe je ergens ben aangemeld.

Verkies dus ook een gewone email sign-up.

 

On 3/14/2019 at 9:49 PM, yvesken said:

Wil het wel uitproberen maar zie het nut van aanmelden niet. En al zeker niet via die 3 providers, sorry.

Told you 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Binnenkort deze app nog eens vanonder het stof blazen nu het goed weer wordt. Morgen een gans dagje oldtimer rijden rond Rochefort, het zou leuk zijn dat ik op een kaartje kan kijken welke routes daar passeren of in de buurt starten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Twisties For Life" passeert daar in de buurt:

image.png.3c28ff1fd2de9b68dbe4534297174484.png

Bovenstaande mapview zit nog niet in de huidige productieversie van de app .. maar ik hoop die deze week nog te releasen (geen beloftes). Je kan voorlopig wel de GPX al downloaden en point-to-point navigatie gebruiken. Details vind je bij Profile > Tutorial.

Wanneer we releasen, zal ik een berichtje op Instagram zetten: https://www.instagram.com/unrestricted.eu/.

Veel plezier en het zou leuk zijn, mocht je de route raten in de app :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Daggie zei:

"Twisties For Life" passeert daar in de buurt:

image.png.3c28ff1fd2de9b68dbe4534297174484.png

Bovenstaande mapview zit nog niet in de huidige productieversie van de app .. maar ik hoop die deze week nog te releasen (geen beloftes). Je kan voorlopig wel de GPX al downloaden en point-to-point navigatie gebruiken. Details vind je bij Profile > Tutorial.

Wanneer we releasen, zal ik een berichtje op Instagram zetten: https://www.instagram.com/unrestricted.eu/.

Veel plezier en het zou leuk zijn, mocht je de route raten in de app :)

*volg*

Ik heb voor m'n verjaardag een bon gekregen voor een dagje oldtimer rijden, inclusief roadbook en overnachting. Normaal rijden we die route maar ik wil deze er nog wel bijnemen als ik tijd over heb. Moest ik ze rijden, is het vanzelfsprekend dat ik ze ook rate :).

Het zou met een MG B zijn, benieuwd of dat een oldtimer/cabrio vonk geeft bij mijn vriendin :) 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Daggie said:

"Twisties For Life" passeert daar in de buurt:

image.png.3c28ff1fd2de9b68dbe4534297174484.png

Bovenstaande mapview zit nog niet in de huidige productieversie van de app .. maar ik hoop die deze week nog te releasen (geen beloftes). Je kan voorlopig wel de GPX al downloaden en point-to-point navigatie gebruiken. Details vind je bij Profile > Tutorial.

Wanneer we releasen, zal ik een berichtje op Instagram zetten: https://www.instagram.com/unrestricted.eu/.

Veel plezier en het zou leuk zijn, mocht je de route raten in de app :)

Is dat van de baraque tot houffalize over die parallelweg naast de E25?

Is het niet mooier/leuker langs wibrin, Achouffe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo uit het hoofd, weet ik dat niet.

Eens de maps in de app zitten, kunnen we wel een pagina voorzien met daarop alle routes. Dan krijg je een overzicht van welk stuk in welke route zit.
Als er dan nog een kickass stuk ontbreekt, kan dat toegevoegd worden.

Maar eerste prio is nu de versie met maps in de stores krijgen .. Doel is om dat te doen voor maandag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/5/2019 om 12:43, Daggie zei:

"Twisties For Life" passeert daar in de buurt:

image.png.3c28ff1fd2de9b68dbe4534297174484.png

Bovenstaande mapview zit nog niet in de huidige productieversie van de app .. maar ik hoop die deze week nog te releasen (geen beloftes). Je kan voorlopig wel de GPX al downloaden en point-to-point navigatie gebruiken. Details vind je bij Profile > Tutorial.

Wanneer we releasen, zal ik een berichtje op Instagram zetten: https://www.instagram.com/unrestricted.eu/.

 

Nieuwe versie, met mapview staat online:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.bbconsulting.unrestricted
iOS: https://itunes.apple.com/ng/app/unrestricted/id1446441973

Maandag vertrek ik naar US om daar routes (Mulholland Drive, R33, Shermans Pass, Angeles Crest ...) uit te werken .. live updates via Instagram Stories: https://www.instagram.com/unrestricted.eu/ en later deze maand in de app!

 

En nu stop ik met reclame maken ;)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 1/6/2019 om 22:26, Daggie zei:

En nu stop ik met reclame maken ;)

FOUT! Nu mag je een uitgebreid verslag schrijven over die ervaring die je ginder gaat opdoen :D.
 

Ben er uiteindelijk niet toe gekomen je routes te rijden :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/1/2019 at 10:26 PM, Daggie said:

Maandag vertrek ik naar US om daar routes (Mulholland Drive, R33, Shermans Pass, Angeles Crest ...) uit te werken .. 

Slim gezien!

:sirkevin:

@ICM

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Daggie said:

Ik vond het een redelijk epic tripje! We hebben 2565 km gereden in een Dodge Challenger 5.7 V8.

Via welk bedrijf heb je iets gehuurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaar :inlove: 

En in welke mate kan je daar nog iet of wat "pappen" of "vegen"?  Niet à fond voluit met de GT3 200+ knallen, maar 20 tot soms wel eens 50% meer dan toegelaten en wat tire squeal in de bochten ... is dat er nog sociaal aanvaard? Hoe zijn de flikken daar op van die driving roads?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, gTa said:

Miljaar :inlove: 

En in welke mate kan je daar nog iet of wat "pappen" of "vegen"?  Niet à fond voluit met de GT3 200+ knallen, maar 20 tot soms wel eens 50% meer dan toegelaten en wat tire squeal in de bochten ... is dat er nog sociaal aanvaard? Hoe zijn de flikken daar op van die driving roads?

Heb dat zelf gedaan in 2014. Nergens iets gezien. Wel oppassen voor grote stenen op de baan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid