Ga naar inhoud

Tesla Model Y


Rabbit

Aanbevolen berichten

Tov van de Model 3 komt de grootste nieuwigheid in de vorm van een 'hatchback' achterklep, wat wel handig is om hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de model 3 persoonlijk mooier zeker in de performance versie maar maar deze lijkt me wel een stuk handiger in gebruik. Zeker als gezinswagen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk kan Elon beweren dat zijn klanten uit een S3XY modelgamma kunnen kiezen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, J3nkins zei:

Vreemd dat er nu eentje met een cijfer tussen zit en de rest allemaal letters zijn... 

De ‘E’ mochten ze niet gebruiken nav een juridisch dispuut met een andere constructeur, mogelijks Ford (?)

 

Edit: ja dus! http://fortune.com/2014/05/07/tesla-drops-model-e-trademark-but-ford-hangs-on/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk begin ik hem geslaagder te vinden dan een Model 3 hoe meer ik hem zie.

Er zit meer "muscle" in gans die body. Vooral achteraan is ie niet zo boring.

Afbeeldingsresultaat voor model Y blue

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Rabbit said:

Eigenlijk begin ik hem geslaagder te vinden dan een Model 3 hoe meer ik hem zie.

Er zit meer "muscle" in gans die body. Vooral achteraan is ie niet zo boring.

Afbeeldingsresultaat voor model Y blue

Komaan man, zet daar Hyundai logo op, steek daar een 1.6D atmo in, en niemand wil dat.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ICM zei:

Komaan man, zet daar Hyundai logo op, steek daar een 1.6D atmo in, en niemand wil dat.

Niks kwaad over Hyundai he aub😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ICM zei:

Komaan man, zet daar Hyundai logo op, steek daar een 1.6D atmo in, en niemand wil dat.

Je mist het punt n beetje he. Hij moet het inderdaad van zijn technologie hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Rabbit zei:

Je mist het punt n beetje he. Hij moet het inderdaad van zijn technologie hebben.

Ah die dure autopilot optie die nog niet werkt?

Mensen moeten nu al 2.000 dollar betalen voor een reservering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Rabbit said:

Je mist het punt n beetje he. Hij moet het inderdaad van zijn technologie hebben.

Wel, je bevestigt net m’n punt. Hij moet het inderdaad van z’n technologie hebben, want verder ‘zou je er met geen tang naar reiken.’

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ICM zei:

Wel, je bevestigt net m’n punt. Hij moet het inderdaad van z’n technologie hebben, want verder ‘zou je er met geen tang naar reiken.’

Das bij mij beetje mijn "wroeging". De enige die ik zou durven kopen voor zijn looks is een Model S op van die dikke 21 inch sloefen. Al de rest is vrij saai, en zou ik enkel willen kopen voor al die leuke tech. Maar het moment dat je daar uw zakken geld moogt leggen denk ik toch dat het irrationele zou zeggen " wilde toch nie wa schoonders 😛 "

Want in the end: hoe je t draait of keert: dit is wel waar:

Afbeeldingsresultaat voor look back parked car

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, dragonfly zei:

Ah die dure autopilot optie die nog niet werkt?

Mensen moeten nu al 2.000 dollar betalen voor een reservering.

Een maat van me heeft het gekocht deze week, nu het nog aan de helft van de prijs is, voor zijn Model S.

Hij weet dat het een lege doos is, maar de FOMO die groot was, en de garantie dat hij de laatste CPU krijgt, als die uitkomt, deden hem die doos kopen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook aangeschaft. €7000 bij de bestelling vond ik teveel. Maar voor deze prijs vind ik het risico wel waard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid