Ga naar inhoud

2020 Volvo polestar 2


tuscani

Aanbevolen berichten

Op 3/2/2023 om 12:38, The Swede zei:

Deze week in Zaventem een Polestar 2 meegekregen bij Hertz.

Laten we met het positieve beginnen: het rijdt redelijk goed voor een EV. Redelijk natuurlijk. De laatste die ik reed was een VW ID.4 en dat vond ik echt voor geen meter rijden.
Ik hoor dikwijls positieve commentaren over de power en snelheid van die dingen en kan me ook indenken dat voor mensen die uit een normale kist komen, de krachtontplooien hier “waw” is. Ben je een krachtige wagen gewend, dan is het aangenaam, zonder indrukwekkend te zijn.
De uitrusting vond ik heel volledig, de afwerking stevig en proper, maar voor die prijs verwacht ik wel een luxueuzer gevoel dan stof en zwarte plastic. Een streepje hout en wat leder zou echt wel mogen.

De afknapper: Het rijbereik. 

Ik ben van Zaventem via Leuven naar de Limburg gereden en terug. 211km aan normale snelheden zonder ooit het optrekvermogen te hebben getest. Ik ben vertrokken met “450km” rijbereik en terug gekomen met 150km… je kan dus realistisch 250km rijden voor je weer moet gaan laden. Da's echt wel te weinig om practisch te zijn.  (vooral omdat ik nog es beperkt werd tot laden met de Shell pass. Maar daarover zet ik elders direct mijn bevindingen). 

 

Zo’n auto dient ook niet voor lange afstanden te doen e zeg. 😀 Had je maar een EQS moeten kopen.

Nuja I feel your pain. Blijkbaar niet enkel het geval bij een i3 😅 Ik vind het gen dat rangevoorspellingen vaak niet kloppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/2/2023 om 12:54, tuscani zei:

gisteren op tv een reclame gezien van de polestar2. En het is al met de fl viel me op.

2024_polestar_2_03.jpg?_ga=2.53318248.17

 

Ik blijf dat qua looks ook zo’n blunt device vinden 🥲

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Rabbit zei:

Zo’n auto dient ook niet voor lange afstanden te doen e zeg. 😀 Had je maar een EQS moeten kopen.

Nuja I feel your pain. Blijkbaar niet enkel het geval bij een i3 😅 Ik vind het gen dat rangevoorspellingen vaak niet kloppen.

Kopen???

Wie heeft het over kopen? :D  Bij Hertz?

En het gaat nog HEEL veel voeten in de aarde hebben voor ik voor mezelf een EV koop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid