Ga naar inhoud

Dents driving gloves


Alexis

Aanbevolen berichten

Hier eens te koop aanbieden, wie weet zijn er hier gegadigden :) 
Heb deze driving gloves als Kerstcadeau gekregen maar zijn een tikje te groot voor mij. Nooit mee gereden dus. 
Van het Engelse merk Dents. 
Niet gevoerd voor een betere pasvorm en meer gevoel achter het stuur. 
Maat S: handomtrek tussen 19 en 20,5cm. 
100% haarschaapleder. 
Kleur: English Tan.
 
€50
 
IMG_9855.thumb.JPG.df8e93feba95fa944eb0fb8f401edafa.JPG
 
IMG_9856.thumb.JPG.c1dd544b774021d869ee2418f23226db.JPGIMG_9857.thumb.JPG.c48d481f2d7cd7a293d6d9148bb0440b.JPGIMG_9846.thumb.jpg.71be9c7ddb15375de3681d4564ad1dc2.jpg

IMG_9854.JPG

IMG_9849.jpg

IMG_9848.jpg

IMG_9847.jpg

IMG_9845.jpg

IMG_9844.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, RRD said:

Hoe meet men handomtrek?

Gewoon met een lintmeter rond de top van je penis gaan.

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, I'm Rafaele, a Norwegian born in Mosambique, currently living in a camper van constantly crossing the Bulgarian-Turkish border (but the van is registered in Chile for tax reasons, so I might be multi-continental at the moment). I'm currently seeking an heir for the fortune of my uncle's neighbour's grandfather's nefew, who died under the ice of Antarctica during an extreme ice cave fireworks challenge. For that, a pair of gloves would be useful. But before outing further interest: can you please post pictures of the dents in the gloves? That way, I can ascertain whether those dents will need respraying or just a small spot repair. Thanks sincerely.

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, gTa said:

Hi, I'm Rafaele, a Norwegian born in Mosambique, currently living in a camper van constantly crossing the Bulgarian-Turkish border (but the van is registered in Chile for tax reasons, so I might be multi-continental at the moment). I'm currently seeking an heir for the fortune of my uncle's neighbour's grandfather's nefew, who died under the ice of Antarctica during an extreme ice cave fireworks challenge. For that, a pair of gloves would be useful. But before outing further interest: can you please post pictures of the dents in the gloves? That way, I can ascertain whether those dents will need respraying or just a small spot repair. Thanks sincerely.

:lolz: :lolz: :lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/22/2019 at 4:19 PM, Le Capri Mauve said:

De naad van de Skai is aan't loskomen

Ok danke

On 3/22/2019 at 4:41 PM, bt. said:

Voor welke wagen zijn deze geschikt aub?

Uitermate geschikt voor TVR en BMW van de 6-reeks mijnheer! 
Stom dat ik ze gisteren niet meehad, dan had je ze meteen eens kunnen testen. Kan wel eens langs jouw kanten proberen passeren binnenkort :) 

On 3/23/2019 at 8:19 AM, wiely said:

Mooie parketvloer en stoelen emoji108.png

Merci! 

56 minutes ago, gTa said:

Hi, I'm Rafaele, a Norwegian born in Mosambique, currently living in a camper van constantly crossing the Bulgarian-Turkish border (but the van is registered in Chile for tax reasons, so I might be multi-continental at the moment). I'm currently seeking an heir for the fortune of my uncle's neighbour's grandfather's nefew, who died under the ice of Antarctica during an extreme ice cave fireworks challenge. For that, a pair of gloves would be useful. But before outing further interest: can you please post pictures of the dents in the gloves? That way, I can ascertain whether those dents will need respraying or just a small spot repair. Thanks sincerely.

:lolz: 

Effectief al zo ne wurtel gehad die me via Whatsapp contacteert met zo'n half gaar verhaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Alexis zei:

:lolz: 

Effectief al zo ne wurtel gehad die me via Whatsapp contacteert met zo'n half gaar verhaal. 

Excuse me for being insulted with many types of vegetables, but carrots are a first.
I would like to stress that my skin color is genuine brown and NOT orange like those Indian fucks.
Thanks friendly.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Alexis zei:

Kan wel eens langs jouw kanten proberen passeren binnenkort :)  

Awel, als’t ne keer past, ik wil ze wel eens proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, bt. said:

Awel, als’t ne keer past, ik wil ze wel eens proberen

Ah 't is t'hopen dat ze ne keer passen hé! 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, The Swede said:

Neenee, ze waren te groot. 

Ja dat bedoelde ik eigenlijk :lol:  Zal me mistypt hebben uit verbazing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zien er wel 'af' uit die handschoenen. Is wel iets voor mensen die zetelverwarming willen in de auto .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw gebruikt ook driving gloves als ze aan het rijden is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8875AA15-313C-43E6-B5F4-3F049F1AA628.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/3/2019 om 12:00, bt. zei:

Awel, als’t ne keer past, ik wil ze wel eens proberen

Volgens mij is dat ideaal op een TVR-stuur.

Ik neem ze dan binnen een paar jaar wel mee over. :D

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

ze zien er wel 'af' uit die handschoenen. Is wel iets voor mensen die zetelverwarming willen in de auto .

Point taken. Ik zou mijn 991.2 GT3 besteld hebben met de oude klapbare kuipzetels ipv met de nieuwere (in hoogte verstelbare) kuipzetels, omdat die eerste te krijgen waren met optionele zetelverwarming. :inlove: 

Maar die handschoenen zijn me toch te klein, me dunkt.

En ik heb die GT3 uiteindelijk toch niet besteld, ook dat nog.

Dus ik pas.

Allez, ik pas niét.

Enfin.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid