Ga naar inhoud

BMW X5 M


Luv4DLM

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Niko80 zei:

Ik zie niks lekken?

Hij zegt ook 'gelekte foto', niet 'lekkende foto'. Het lekken is dus waarschijnlijk al voorbij. Misschien aan de achterkant van de foto, om hem makkelijk hier aan 't forum te kunnen plakken? Kan best zijn, hé!

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, William Blake zei:

Competition op een X5 is beetje raar

Da's gewoon BMW-speak voor wat bij AMG de "S"-variant is van de verschillende modellen, lijkt me?

Naam past inderdaad voor geen meter bij een loodzware SUV ... maar liever dat er iet of wat lijn zit in de naamgeving, dan dat 't een boeltje wordt.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 25/3/2019 om 22:06, gTa zei:

Da's gewoon BMW-speak voor wat bij AMG de "S"-variant is van de verschillende modellen, lijkt me?

Naam past inderdaad voor geen meter bij een loodzware SUV ... maar liever dat er iet of wat lijn zit in de naamgeving, dan dat 't een boeltje wordt.

Meneer de ondernemer met lichtblauw hemd en zwart haar achteruit in de gel, weet nochtans te vertellen dat zijn X5 M Competition een veel bruter racemachien is dan de gewone X5 M. 't Is echt ene gemaakt voor 't circuit, dat verschil voel je!  

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
On 5/20/2019 at 8:55 PM, rouquin said:

 


Zal wel de 4.4 V8 twinturbo zijn zeker, rond de 600pk? // M5?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

In een SUV heb je koppel nodig. Om te trekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat ze bij M nog niet werken met elektromotoren. Wat zou het heerlijk zijn zo'n X5M te hebben met de 3.0 motor uit de M3 en een krachtige elektromotor, waarmee je 100km elektrisch kan rijden, en waarmee je samen 600pk hebt. Het zou ecologisch veel meer verantwoord zijn, en in heel veel landen ook veel beter verkopen dan die verouderde, zwaar vervuilende en slecht klinkende V8.

Idem voor de M5 trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ze bij BMW Motorsport autos maken voor mensen die houden van rijden, niet mensen die inzitten met hun imago? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was eens benieuwd als BMW morgen deze 2 versies zou uitbrengen, een X5M met de 4.4V8, en een X5Me met de 3.0 M3-motor  gekoppeld aan een elektrische motor, welke ze het meeste zouden verkopen... Je zou wel eens kunnen verschrikken.

Ferrari doet het wel... Ik ben er zeker van dat het niet snel zal duren vooraleer er een 'plug in' elektrische motor in al hun modellen zal liggen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel ze van welke versie zouden verkopen?
Dat hangt puur af van de fiscale voordelen in elk land. Als hybride niet “gesponsord” zou worden, zouden er daarvan zeker niet meer verkocht worden dan van de pure benzines.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat ze bij M nog niet werken met elektromotoren. Wat zou het heerlijk zijn zo'n X5M te hebben met de 3.0 motor uit de M3 en een krachtige elektromotor, waarmee je 100km elektrisch kan rijden, en waarmee je samen 600pk hebt. Het zou ecologisch veel meer verantwoord zijn, en in heel veel landen ook veel beter verkopen dan die verouderde, zwaar vervuilende en slecht klinkende V8.
Idem voor de M5 trouwens.


Wat heb ik hier nu eigenlijk gelezen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

Nie op letten. Sommigen moeten zich hier goedpraten.

het mijn was gewoon een korte inhoud van wat bmwmb schreef. 

had er misschien beter een smilie ofzo moeten achterzetten. :D

want een X5m of M5  slecht klinken? 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid