Ga naar inhoud

Carbagerun auto


Jonass

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

nog nooit van gehoord. Wat houdt zo'n rit dan wel in dat ge dat niet met een gewone auto kunt doen dan?

Je kan dat evengoed met een nieuwe wagen, maar dat mag niet. Garbage = rommel, dus het opzet van de zaak is die run te doen met oude wrakken.
Er zijn regels met betrekking tot de leeftijd en dagwaarde (al bekijkt men dat laatste niet zo hard denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Carlito zei:

Ik heb hem indertijd gereden met mijn 190D. Ideaal. Als je de rest zag sukkelen...

Snap ik, toch lijkt het idee van heel dat ding net dat je iets cheap koopt om te brakken en daarmee dat spel rijdt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jonass said:

Enkele goeie voorstellen gepost, keep it up! 

 

Voorkeur voor een oude 7, lijkt me de max

Ik heb meer vertrouwen in bv zo'n Omega. Ik heb een kameraad die het met een 735i geprobeerd heeft en in dag 2 was het speln al kapot. Vorig jaar heeft hij het gdaan met een 190€ 2.0 benzine, en die heeft uitgereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Niko80 zei:

Ik heb meer vertrouwen in bv zo'n Omega. Ik heb een kameraad die het met een 735i geprobeerd heeft en in dag 2 was het speln al kapot. Vorig jaar heeft hij het gdaan met een 190€ 2.0 benzine, en die heeft uitgereden.

Voordeel als ik strand op dag 2 is dat ik de vrijdag de frituur nog kan opendoen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel als ik strand op dag 2 is dat ik de vrijdag de frituur nog kan opendoen [emoji23]
Haha, ja positief bekijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/4/2019 om 11:55, jan.van.gent zei:

goh, als je bijna €2k moet betalen om zoiets ingeschreven te krijgen vind ik het zeker niet betaalbaar.
Vandaar oldtimer oldtimer oldtimer :D  (of LV)

 

Op 8/4/2019 om 14:58, Jonass zei:

Enkele goeie voorstellen gepost, keep it up! 

 

Voorkeur voor een oude 7, lijkt me de max

Ik vermoed dat die 7 dan ook als oldtimer moet gevonden worden? Anders zit je let hetzelfde verhaal? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/4/2019 om 12:59, ST TDCi zei:

Ja en neen...Misschien minder avontuurlijk, maar geeft me we de grootste zekerheid om de run uit te rijden.

dan kan je evengoed met de mondeo gewoon op reis gaan naar frankrijk.

even avontuurlijk.

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, tuscani zei:

dan kan je evengoed met de mondeo gewoon op reis gaan naar frankrijk.

even avontuurlijk.

 

Jij snapt het concept niet...

Het gaat hem niet over het rijden van die afstand, het gaat hem over de sfeer etc...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Carlito zei:

Jij snapt het concept niet...

Het gaat hem niet over het rijden van die afstand, het gaat hem over de sfeer etc...

Ik snap het concept wel. Met een "aftandse goedkope" wagen een reis aanzetten en net de sfeer en gezelligheid creëren door de wagen volledig naar uw onnozele goesting te zetten.  Als je dat doet met je dagelijkse wagen ga je net aan het concept voorbij in mijn ogen. En ga je een beetje uit de boot vallen qua sfeer. 

Als hij hem natuurlijk volledig gaat wrappen en wat verstralers bij zet, is het iets anders. Maar gewoon  zijn standaard mondeo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je budget eigenlijk? Want voor een laag bedrag een dikke 6-cilinder in goeie staat die al oldtimer is zal niet echt simpel zijn, vrees ik.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Ian zei:

Wat is je budget eigenlijk? Want voor een laag bedrag een dikke 6-cilinder in goeie staat die al oldtimer is zal niet echt simpel zijn, vrees ik.

 

 

Beetje afhankelijk van de wagen. Dat je voor 500 geen oude 7 hebt bv is logisch . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid