Ga naar inhoud

Verkopen Audi RS4 B7


Maxime S

Aanbevolen berichten

Een kennis van mij heeft een B7 RS4 in bezit, waarvan het inschrijvingsbewijs van vorige eigenaar verloren is gegaan.

Klopt het als hij de auto wil verkopen (al dan niet via mij), hij zijn auto eerst moet inschrijven wegens het ontbreken van dat document? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Mazdastruction zei:

Neen. Vorige eigenaar moet een duplicaat opvragen met een attest van diefstal of verlies. 

Maar dat is maar een 14 dagen geldig, kan dat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens wat ik weet:

Zolang de wagen binnen België blijft, kan jij de wagen overnemen met kentekenbewijs + attest van verlies.

Als de wagen naar het buitenland gaat, moet jij effectief deel 1 + deel 2 hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Maxime S zei:

Maar dat is maar een 14 dagen geldig, kan dat?

 

Klopt, je kan ermee onmiddellijk naar de keuring gaan en dan krijg je een aanvraag tot inschrijving; indien die vervalt (2 maand zeker?) opnieuw keuring ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp, heb je een gepikte RS4 vastgekregen en ben je aan het kijken hoe je die kan versjacheren. 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid