Ga naar inhoud

Het grote autokeuring topic.


Frekkel

Aanbevolen berichten

Mijn E30 heeft een tuningrapport voor zijn originele kruisspaakvelgen, en is ooit afgekeurd geweest voor een veerpootbrug (die er toen niet eens op zat, en ook niet illegaal is). Ook stabi's die OEM zijn deden ze al eens moeilijk over, maar zonder afkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Op 11/5/2019 om 08:45, Ugeken zei:

Ik heb ooit nog een tuning-rapport gekregen (en mogen dokken) voor de originele spoiler op mijn Audi Coupe :roll: . Er wordt veel geld verdiend met zo’n dingen.

ik kreeg een tuningrapport voor de oakley-sticker op mijn voorruit en  ging afgekeurd worden voor de originele 17inch velgen (volgens hun was er max 16inch toegelaten). 😎

 

de rode achterpinkers en de volledige CAI lijn onder de motorkap hebben ze niet gezien.  :lol:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/6/2019 om 12:33, Frekkel zei:

Regelgeving voor autoruiten.

15610267577023280530852065297934.jpg

was deze morgen in het nieuws.

enorm veel mensen  afgekeurd wegens krassen. en verplicht nieuwe ruit te steken. blijkbaar zijn er verschillende gaan klagen en hebben ze allemaal hun kost voor de nieuwe ruit terugbetaald gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet overmorgen naar de keuring met mijn bedrijfsvoertuig (op naam van de zaak). Ik heb nog nooit een factuur van de keuring gezien en telkens als ik hier naar vraag bekijken ze mij alsof ze die vraag nog nooit hebben gekregen.

Iemand die wél ooit een factuur van een keuring heeft gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, HCO zei:

Ik moet overmorgen naar de keuring met mijn bedrijfsvoertuig (op naam van de zaak). Ik heb nog nooit een factuur van de keuring gezien en telkens als ik hier naar vraag bekijken ze mij alsof ze die vraag nog nooit hebben gekregen.

Iemand die wél ooit een factuur van een keuring heeft gekregen?

Je kan zo'n kaart aanvragen als firma, dan sturen ze maandelijks de factuur op van de gekeurde voertuigen. Moet je ook nooit daar betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt heren. Strookje onderaan is blijkbaar voldoende voor de boekhouding.
Ze mailen blijkbaar sneller terug dan dat ze de telefoon opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
On 6/20/2019 at 12:33 PM, Frekkel said:

Regelgeving voor autoruiten.

15610267577023280530852065297934.jpg

Langs de andere kant is een knoert van een GSM midden op de voorruit hangen geen enkel probleem ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Frekkel said:

15784699962404143752495854761456.jpg

Lap, zal nu toch eens moeten zorgen dat het achteruitrijlicht werkt.

12 minutes ago, ir_fuel said:

Langs de andere kant is een knoert van een tablet midden op de voorruit hangen geen enkel probleem ...

Even aangepast. Je vergeet ook nog de dromenvanger/CD/knuffelbeer/... aan de achteruitkijkspiegel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, tuscani said:

mistlichten vooraan? sinds wanneer is dat een verplichting?

Als ze er staan moeten ze werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Soundstorm zei:

Als ze er staan moeten ze werken.

Zelfde met een achteruitrijlicht trouwens. Het hebben ervan is niet verplicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Polygoon said:

Zelfde met een achteruitrijlicht trouwens. Het hebben ervan is niet verplicht. 

Nee, dat moest effectief niet werken, heb dat nog opgezocht om zeker te zijn. Al 2 jaar zonder problemen noch opmerking er mee door de keuring geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Soundstorm zei:

Nee, dat moest effectief niet werken, heb dat nog opgezocht om zeker te zijn. Al 2 jaar zonder problemen noch opmerking er mee door de keuring geraakt.

Ah bon, dan herinner ik het me verkeerd. M'n G had dat niet, hebben dat er achteraf laten opzetten (een verstraler naast de trekhaak).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Hoe in godsnaam krijg je nog een afspraak tegenwoordig?

Hun website crasht al weken bij mij, ik heb al een bericht gestuurd maar ik krijg enkel een standaard antwoord terug waarin ze zeggen afspraak te maken via internet of telefoon, en als ik bel pakt niemand op :fp: 

 

En straks houden ze mij tegen met mijn remorque en camionette wegens van beide de keuring vervallen ...

 

Screenshot 2020-07-13 at 17.44.10.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minutes ago, ir_fuel said:

Hoe in godsnaam krijg je nog een afspraak tegenwoordig?

Hun website crasht al weken bij mij, ik heb al een bericht gestuurd maar ik krijg enkel een standaard antwoord terug waarin ze zeggen afspraak te maken via internet of telefoon, en als ik bel pakt niemand op :fp: 

 

En straks houden ze mij tegen met mijn remorque en camionette wegens van beide de keuring vervallen ...

 

Screenshot 2020-07-13 at 17.44.10.jpg

 

Mss een overbodige vraag maar heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of op je gsm? Ik heb net geprobeerd (tot op het punt dat je effectief gegevens in moet vullen) en tot daar geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid