Ga naar inhoud

Het grote autokeuring topic.


Frekkel

Aanbevolen berichten

50 minutes ago, Hazen said:

Mss een overbodige vraag maar heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of op je gsm? Ik heb net geprobeerd (tot op het punt dat je effectief gegevens in moet vullen) en tot daar geen problemen.

Ja, maar een HTTP 502 heeft niks met je browser te maken in principe.

 

Ben er ondertussen achter gekomen (eindelijk iemand aan de telefoon gehad). "Ah ja, dat is normaal. Je kan via internet geen afspraak maken voor een aanhangwagen. Pak die gewoon mee als je met de bestelwagen komt"

Waarom vraagt men dan of je een aanhangwagen hebt, kan je die toevoegen en kan je een reservatie maken voor de keuring van beide? Zet dat dan op de site :fp: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

zopas mijn aanvraag tot keuring gekregen.  voor 5/12 en moet via afspraak, dus ik maak direct braaf een account aan, en vraag de beschikbare data op. kwestie van er op tijd bij te zijn.

 

eerstvolgende afspraak...............07/12🤨:lol:

eens gebeld naar het nummer dat er opstaat. en een vriendelijke mevrouw wist me te vertellen dat ze wel nog wat plaatsjes vrij houden voor "dringende" gevallen.

resultaat ik mag binnen 3weken om 7u smorgens. :lol: "ja tzal pikken" kreeg ik te horen aan de andere kant.  :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere zijn allemaal min  half uur a 3kwartier rijden, tegenover pakweg 10min. Als ik voor 9u moet kunnen gaan, moet ik dus al veel extra tijd gaan incalculeren, om op tijd heen en weer te geraken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ah maar wacht, de eerste plaats vrij op 7/12 is als je voor 9h 's morgens wilt gaan?

Dan snap ik het al beter :D

neen, ik klikte gewoon de agenda aan om een afspraak te maken, en alles voor 6/12 was compleet vol. pas vanaf 7/12 had je vrije uren. (gelijk welk uur)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joske zei:

Ik klikte juist voor een afspraak en kan morgenvroeg om 7u30 al gaan. ☺️

 

Niet in erembodegem dan toch. Blijbaar is dat een druk station?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel ik heb reeds 2 voertuigen op mijn naam ingeschreven.

Ik wil nog een 3de voertuigen inschrijven op mijn naam.

Mag ik dan naar de keuring met één van de 2 nummerplaten die ik al heb om de 3de wagen te laten keuren voor verkoop?

 

(één van de 2 nummerplaten heeft nog het oude formaat pré 2010, geeft dit problemen?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel ik heb reeds 2 voertuigen op mijn naam ingeschreven.
Ik wil nog een 3de voertuigen inschrijven op mijn naam.
Mag ik dan naar de keuring met één van de 2 nummerplaten die ik al heb om de 3de wagen te laten keuren voor verkoop?
 
(één van de 2 nummerplaten heeft nog het oude formaat pré 2010, geeft dit problemen?)
Voor de keuring mag dat, wettelijk ben je niet in orde wanneer je op die manier naar de keuring zou rijden.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, josenjef zei:

Voor de keuring mag dat, wettelijk ben je niet in orde wanneer je op die manier naar de keuring zou rijden.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
 

Dus voor de 3de wagen krijgt men een nieuwe nummerplaat?

Of wordt de nummerplaat waarmee er gekeurd wordt automatisch overgezet naar de nieuwe (3de wagen) en wordt de 2de wagen automatisch uitgeschreven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, tuscani zei:

Niet in erembodegem dan toch. Blijbaar is dat een druk station?

Altijd een drama daar maar er zijn er genoeg hé. Jij kon de maandag ergens anders gaan 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, dragonfly zei:

Altijd een drama daar maar er zijn er genoeg hé. Jij kon de maandag ergens anders gaan 😄 

ik spreek voor mijzelf, maar ik heb op mijn enige halve vrije dag, wel ander dingen te doen dan pakweg 1u te verliezen om naar een keuring te gaan rijden., waar ik normaal gezien op 20min binnen en buiten kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, tuscani said:

ik spreek voor mijzelf, maar ik heb op mijn enige halve vrije dag, wel ander dingen te doen dan pakweg 1u te verliezen om naar een keuring te gaan rijden., waar ik normaal gezien op 20min binnen en buiten kan.

Je moet daar ook niet elke week naartoe he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/11/2020 om 15:44, tuscani zei:

zopas mijn aanvraag tot keuring gekregen.  voor 5/12 en moet via afspraak, dus ik maak direct braaf een account aan, en vraag de beschikbare data op. kwestie van er op tijd bij te zijn.

 

eerstvolgende afspraak...............07/12🤨:lol:

eens gebeld naar het nummer dat er opstaat. en een vriendelijke mevrouw wist me te vertellen dat ze wel nog wat plaatsjes vrij houden voor "dringende" gevallen.

resultaat ik mag binnen 3weken om 7u smorgens. :lol: "ja tzal pikken" kreeg ik te horen aan de andere kant.  :D

 

gisterenmorgen online afspraak gemaakt voor keuring gisterenavond rond 18u, in Dendermonde. Was op 5min gekeurd, niet moeten aanschuiven 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Mbman zei:

gisterenmorgen online afspraak gemaakt voor keuring gisterenavond rond 18u, in Dendermonde. Was op 5min gekeurd, niet moeten aanschuiven 🤔

5min? Ze hebben ingestapt en door het keuringscentrum gereden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gewoon ik zei:

5min? Ze hebben ingestapt en door het keuringscentrum gereden?

Hij heeft niet gezegd groen gekeurd hé. Ze stapten in de LR en hij wou waarschijnlijk niet meer starten :D 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/11/2020 om 09:34, ir_fuel zei:

Je moet daar ook niet elke week naartoe he.

Tenzij je telkens opnieuw afgekeurd wordt.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mij afvroeg, wat doen jullie, gewoon met de auto naar de keuring gaan en zien wat het verdict is, of toch vooraf eerst effe naar de garage voor een check-up?

aangepast door knight-rider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/11/2020 om 16:29, tuscani zei:

Andere zijn allemaal min  half uur a 3kwartier rijden, tegenover pakweg 10min. Als ik voor 9u moet kunnen gaan, moet ik dus al veel extra tijd gaan incalculeren, om op tijd heen en weer te geraken.

 

Als je pech hebt is je uitstoot niet ok als je maar 10 minuten moet rijden naar de keuring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/11/2020 om 08:48, Polygoon zei:

Hij heeft niet gezegd groen gekeurd hé. Ze stapten in de LR en hij wou waarschijnlijk niet meer starten :D 

't was met de SL. Zal toch niet zo veel langer dan 5min geduurd hebben :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, knight-rider zei:

Wat ik mij afvroeg, wat doen jullie, gewoon met de auto naar de keuring gaan en zien wat het verdict is, of toch vooraf eerst effe naar de garage voor een check-up?

Altijd lampen laten afregelen en eens naar de bodem zien of alles nog droog is. Qua ophanging voel je meestal tijdens het rijden al wel of er iets loos is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Jules_W said:

Altijd lampen laten afregelen en eens naar de bodem zien of alles nog droog is. Qua ophanging voel je meestal tijdens het rijden al wel of er iets loos is.

ook zien of de lampjes boven de nummerplaat achter ook nog werken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid