Ga naar inhoud

Nieuwe fiscaliteit, nieuwe bedrijfswagen


Maxime S

Aanbevolen berichten

1 minute ago, Naish said:

Dus alles wordt wat duurder :D

Nee, de basiswaarden gingen een paar g omhoog, waardoor het VAA zakt :D Al zal de indexering dat wel tegenwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Maverick said:

Afhankelijk van de cataloguswaarde 5 a 600/maand denk ik inderdaad, en de batterij moet ook groot genoeg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Afhankelijk van de cataloguswaarde 5 a 600/maand denk ik inderdaad, en de batterij moet ook groot genoeg zijn.

Maar wat in 2020 en 2021 :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Maverick said:

De vraag is enkel wat in 2020 en 2021 :s

De belangrijkste vraag is of dat uw batterij groot genoeg gaat zijn :D Als hij onder hybride valt dan is het die 600, als hij gezien wordt als fake hybride is het de volle pot met uitstoot van de motor zonder hybride aanvulling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gaan zoeken, 

als ik het goed heb moet uw batterij minstens 0,45 kWh/100kg zijn. Zo een Pana ST zal wel 2,2 ton wegen. Dus een batterij van om en bij de 10kWh zou betekenen dat die onder hybride valt. 

Online vind ik dat deze een 14 kWh batterij zou hebben, maar inderdaad, Alexanderr zal uitsluitsel kunnen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid