Ga naar inhoud

Fiat/Abarth lovers


GinoV

Aanbevolen berichten

niets gemist maar jij hebt een 500, maar weet niet welke versie.

 

wat is anemisch? :shame: want de meeste dat je tegenkomt zijn net die 1.2tjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond zo'n 1.2 dik tegenvallen. Rond de kerktoren ok, maar tblijft echt geen zak vooruitgaan.

Ik zou eerder een twinair verkiezen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.

Die 500 van mijn vrouw is een kartje he, daar kan je onwaarschijnlijk snel mee om de bocht. Alleen duurt de 0-100 2 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem een abarth, is evenzeer nog een koffiemolen

Een abarth c is idd schitterend, maar ik ben niet zinnens 20k uit te geven aan een wagen die amper 1000km op een jaar doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.

Die 500 van mijn vrouw is een kartje he, daar kan je onwaarschijnlijk snel mee om de bocht. Alleen duurt de 0-100 2 weken.

Onwaarschijnlijk snel mee om de bocht, ik vond dat juist tegenvallen. Alhoewel ik daar misschien te veel van verwachte, veel vertrouwen geeft dat toch niet imo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een abarth c is idd schitterend, maar ik ben niet zinnens 20k uit te geven aan een wagen die amper 1000km op een jaar doet.

Best dus een keer op vakantie gaan ipv een auto te kopen die je niet gebruikt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is een 1.2?

  

Ja

Een abarth c is idd schitterend, maar ik ben niet zinnens 20k uit te geven aan een wagen die amper 1000km op een jaar doet.

Kan je dan niet beter een taxi nemen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Inderdaad.

Die 500 van mijn vrouw is een kartje he

 

Daar scheurt ze dus lekker mee zo te horen? :lol: Hoe bevalt de wagen verder? Toevallig ben ik voor mijn vriendin ook naar een Fiat 500 aan het uitkijken. We zijn op zoek naar een tweedehandsje en hebben op de fiat pagina van autoscout24 al een paar interessante exemplaren gezien. Ze wil hem vooral gaan gebruiken om op het werk in Helmond te komen. Zijn er, naast de motor, nog meer aspecten waar we op moeten letten bij de aanschaf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar scheurt ze dus lekker mee zo te horen? :lol: Hoe bevalt de wagen verder? Toevallig ben ik voor mijn vriendin ook naar een Fiat 500 aan het uitkijken. We zijn op zoek naar een tweedehandsje en hebben op de fiat pagina van autoscout24 al een paar interessante exemplaren gezien. Ze wil hem vooral gaan gebruiken om op het werk in Helmond te komen. Zijn er, naast de motor, nog meer aspecten waar we op moeten letten bij de aanschaf?

Zorg ervoor dat je de 2 cilinder koopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

de fiat 500c blijft een prachtig karretje. zeker in abarth uitvoeringzo'n bicolor deze week zien staan bij de bandencentrale :inlove:tumblr_l46kz8mFvy1qb4d0a.jpg

  

Neem een abarth, is evenzeer nog een koffiemolen

  

Een abarth c is idd schitterend, maar ik ben niet zinnens 20k uit te geven aan een wagen die amper 1000km op een jaar doet.

:D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8775c94565761db708c8f084e1ba76bb.jpg

fec245840f6fbff3e561ca3b8dd080b9.jpg

0381d0ee54bae1d4df4b8c146d5a009d.jpg

98a8dffc74bb1056d043c0a466dd3abe.jpg

Prijs ervan is er wel los over, basisprijs is 45k, carbon is nog eens +10k en de sequentiele bak ook is 10k. Deze was +- 70k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid