Jump to content
Sign in to follow this  
Phil

BMW F40 1 Reeks

Recommended Posts

Jenkins    1,311
Jenkins

F20 facelift heeft dat probleem met de lichtblokken wel helemaal opgelost, vind ik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Speedhunter    2,334
Speedhunter
21 minuten geleden, Jenkins zei:

F20 facelift heeft dat probleem met de lichtblokken wel helemaal opgelost, vind ik. 

Klopt, wereld van verschil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thebiemerke    3,613
Thebiemerke
2 uren geleden, Jenkins zei:

F20 facelift heeft dat probleem met de lichtblokken wel helemaal opgelost, vind ik. 

Akkoord maar achterzijde pre lci is mooier dan lci :) 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice_Ken    3,032
Ice_Ken

Die nieuwe 1 is voor een liefhebber achteruitgang...voor de doorsnee mens is hij nu veel aantrekkelijker. Al vind ik dit serieus overpriced. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jenkins    1,311
Jenkins
47 minuten geleden, Thebiemerke zei:

Akkoord maar achterzijde pre lci is mooier dan lci :) 

Amai, dat vind ik nu echt niet. Maar smaken en kleuren 😄

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phil    8,298
Phil
1 hour ago, Thebiemerke said:

Akkoord maar achterzijde pre lci is mooier dan lci :) 

Whut?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denniske    4,413
Denniske
20 uren geleden, Speedhunter zei:

De m140i heeft toch x drive bij de nieuwe? Of ben ik mis? 

Ik stel me voor dat zo'n nieuwe 1 reeks even goed rijdt als een MINI.

M135i*

FWD Biased. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ian    505
Ian
Akkoord maar achterzijde pre lci is mooier dan lci  

Same!

Ik vind die led-lijn (á la F30 facelift) in de LCI achterlichten lelijk, alsook de binnnste delen op de kofferklep die uitpuilen (een gimmick die alle merken opeens van elkaar begonnen te kopiëren) ipv mooi vlak in het kofferdeksel.

84b9c7b596f81e3110cadb88be342be3.jpg

7242a683370660ee80031a4dd6b12bfd.jpg


Bij de F40 valt de achterkant nog mee. Maar van voor is het een lelijk ding met een dikke puist op z'n neus.

3ac5c4c1f399e1ce7cec85b66db00090.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • Twan1980
      By Twan1980
      Via operationele leasing ( heb geen andere mogelijkheid in ons bedrijf) ga ik een X5 45e leasen met gereduceerd vermogen.
      Welke invloed gaat het gereduceerd  vermogen hebben op de prestaties van de X5 45e? 
      Heeft dit enkel invloed op de topsnelheid van de wagen of is er een duidelijke daling van de trekkracht? Heeft deze wagen nog steeds 600nm koppel?
      Als de batterij leeg is valt de wagen volledig terug op zijn verbrandingsmotor. Is de 211pk dan nog voldoende om zijn gewicht sportief te laten versnellen? 
      Zijn er mensen dewelke real life ervaring hebben met dit gereduceerde vermogen? 
      Er wordt online veel over gespeculeerd, maar vind nergens echte ervaringen terug...
       
      alvast bedankt!
       
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • Timo
      By Timo
      Base cars, geen alpina vs .... budgetten zijn anders, klopt, gewoon kiezen wat je leuk zou vinden.
      Twee unieke cabrio's, de ene iets meer legendarisch dan de andere. 
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=300851591&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=54&maxMileage=20000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&fnai=next&searchId=6165a750-e017-986a-5aad-1fea9e08c710




       
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=303858393&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=9cae9959-1001-09be-3f2e-96dbc1da6304
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=302003010&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=9cae9959-1001-09be-3f2e-96dbc1da6304


       
       
       
    • Phil
      By Phil
      Officieel: BMW iX3, eindelijk volledig elektrisch (2020)
      14/07/2020   Na veel teasers en gelekte beelden heeft BMW het doek van zijn volledig elektrische X3 gehaald. Die krijgt de naam iX3, gebruikt een batterij met capaciteit van 80 kWh en een elektromotor van 286 pk.   In 2013 bracht BMW met de i3 al een volledig elektrisch model op de markt, in autojaren nog lang voor er sprake was van strenge uitstootnormen in 2020. Opmerkelijk genoeg is deze iX3 nog maar het tweede volledig elektrische model. Hoewel er binnenkort nog enkele aankomen, zoals de i4, concentreerden de Beiers zich de afgelopen jaren vooral op plug-inhybrides.
        WLTP-cijfers
      Deze iX3 is dus de eerste volledig elektrische SUV van BMW, enkele jaren nadat zijn grootste concurrenten bij Audi en Mercedes al met de E-Tron en de EQC op de proppen kwamen. De BMW iX3 gebruikt een gelijkaardige batterijcapaciteit als die van de EQC (80 kWh) en een kleinere dan die van de E-Tron (95 kWh). De Beier zegt verder te geraken op een volle batterij. De iX3 geeft 460 WLTP-kilometers op, de E-Tron 436 kilometer en de EQC 417 kilometer, al moet je dat in de praktijk natuurlijk met een korrel zout nemen.
      BMW werkte de batterij in de vloer in. Dat voegt flink 500 kilogram toe aan het gewicht en daardoor wordt de kofferruimte nipt kleiner: van 550 naar 510 liter, en van 1.600 naar 1.560 liter met de achterbank neergeklapt. De elektromotor waaraan de batterij gekoppeld is, is 286 pk en 400 Nm sterk, en moet de iX3 in 6,8 seconden naar 100 km/u stuwen. Bij 180 km/u houdt hij het voor bekeken. Slepen kan overigens ook, tot 750 kilogram.
      Opladen doe je al rijdend met verschillende gradaties van energierecuperatie, en stilstaand aan een snellader tot 150 kW. Op die manier moet je tot 80 procent van het batterijniveau kunnen bijladen in 34 minuten. Eenfasig laden gebeurt aan 7,4 kW, driefasig aan 11 kW. In dat laatste geval is de batterij in 7,5 uur volledig volgeladen.
      Herkenningspunten
      Visueel herken je deze BMW iX3 meteen aan zijn gewijzigde radiatorrooster, terwijl hij nog enkele specifieke details in de bumpers krijgt. Opmerken laat hij zich helemaal met de specifieke aerodynamische velgen en de felblauwe accenten. Het radiatorrooster is weliswaar niet helemaal toegewerkt: het laat toch nog een luchtstroom door die bepaalde onderdelen van de aandrijflijn toch nog van koeling voorziet. Binnenin wijzen blauwe accenten, specifieke logo’s, en lichtjes andere displays op het verschil met de gewone X3.
      Het zwaartepunt van deze iX3 komt door de batterij zo’n 7,5 centimeter lager te liggen. Adaptieve dempers zijn standaard, adaptieve M-dempers kunnen later als een over-the-air-update worden bijbesteld. Opmerkelijk: BMW werkte als optie ook een rijgeluid uit, dat zowel binnenin als buiten de auto te horen is.
      Prijs
      De BMW iX3 gaat later dit jaar in productie. Niet in Spartanburg, zoals de gewone X3, maar in China. De standaarduitvoering heet “Inspiring” en krijgt navigatie mee, Apple CarPlay, airco met drie zones, een automatische achterklep enzovoort. De uitvoering “Impressive” voegt er 20-duimsvelgen, sportzetels, een Harman Kardon-installatie, een head-updisplay en uitgebreide parkeerhulp aan toe. Bij ons krijgt de BMW iX3 een prijskaartje mee van 69.950 euro.
       
      Bron: Autofans
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions