Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

Op 5/5/2022 om 21:51, BMWMB zei:

De Taycan RWD is top! 

Ben benieuwd.. zou hem binnen 2 weken hebben.. sinds vorige week uit productie..

 

eerlijk is eerlijk.. moest 60k maar een peulschil zijn had ik de turbo genomen ipv de rwd 

aangepast door Germinal
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 10/5/2022 om 13:02, ex-Mooseman zei:
 
DJ set op de leie

🥳 Geniet van mijn DJ set vanop de Leie tussen Lauwe/Wevelgem - Kortrijk - Kuurne en Harelbeke. 🥳 Een unieke DJ set vanop het water voor al onze volgers. We hopen jullie zeer spoedig terug te mogen entertainen tijdens een feestje 🙌🏻👍🏻 Deel gerust deze video! 🥰⚓️ Ondertussen kan je varen met DJ Joeri. Ook hier voorzien we de nodige leuke beats! Meer info over ons nieuwe concept: www.djjoeri.be/varen-met-dj-joeri 🚤

Posted by DJ Joeri on Friday, June 5, 2020

GENIETEN !!!

Ge kunt lachen maar die heeft al zot veel werk hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Alexanderr zei:

PTS Mint green, Rubystar, Gulf Orange, Acid Green, Olive en rechtsonder een standaard metaalkleur Cherry

C97B878E-F1FB-4E25-B1A6-D4FAF5BC6653.jpeg

Zijn dat stock modellen die je dan snel kwijt bent? Of zijn dat al klantenconfiguraties. 

Want het is knap die kleurtjes, maar ik verschiet er van dat er dan toch veel mensen het durven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Alexanderr zei:

Allemaal stock, er komen er nog een tiental in kleur op staal. 

 

 

 

Is dat jouw signature een beetje? In Paal en Antwerpen zie ik dat precies niet vaak, althans geen echte kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Alexanderr zei:

Allemaal stock, er komen er nog een tiental in kleur op staal. Mint green, night blue en oak green zijn al verkocht. 
 

Dit was de oak green (over truffle leder), fenomenaal vind ik

 

 

E82A0582-4850-4CCD-8B14-DBD469F419AC.jpeg

266B1B5D-BBCF-4603-9892-463983C348E0.jpeg

Wat is de meerprijs voor dat Oak Green? Is dat dan Paint To Sample?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Roger zei:

Wat is de meerprijs voor dat Oak Green? Is dat dan Paint To Sample?

Inderdaad PTS, 9.600 EUR (ipv een kleine 1.200 voor gewoon metallic)

  • Vind ik leuk 1
  • Whut?! 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Alexanderr zei:

Inderdaad PTS, 9.600 EUR (ipv een kleine 1.200 voor gewoon metallic)

Haha.. bij Porsche voelen ze zich voor niets te beroerd.. maar goed als er genoeg mensen 10k voor een kleurtje willen betalen is dat goed meegenomen zeker. 

zie ook liever wat meer kleur dan al die grijze/zwarte/Witte auto’s daar niet van. 
 

neptune blue was 2.5k en is een uni kleur. uni zwart is gratis 🤷‍♂️

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Germinal zei:

Haha.. bij Porsche voelen ze zich voor niets te beroerd.. maar goed als er genoeg mensen 10k voor een kleurtje willen betalen is dat goed meegenomen zeker. 

Je betaalt niet voor de kleur, je betaalt voor de complexiteit in het productieproces. Het feit dat je daarmee een “one off” krijgt is toch super leuk? Of je nu 140k of 148k aan een Taycan spendeert, wat is het verschil in maandtarief in een renting op 60 maand? Je kan zo alles minimaliseren maar voor iemand die iets zoekt dat er uit springt is het wel echt de max vind ik persoonlijk. Als ik zelf een Porsche zou kopen zou het d’office PTS moeten zijn. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Alexanderr zei:

Je betaalt niet voor de kleur, je betaalt voor de complexiteit in het productieproces. Het feit dat je daarmee een “one off” krijgt is toch super leuk? Of je nu 140k of 148k aan een Taycan spendeert, wat is het verschil in maandtarief in een renting op 60 maand? Je kan zo alles minimaliseren maar voor iemand die iets zoekt dat er uit springt is het wel echt de max vind ik persoonlijk. Als ik zelf een Porsche zou kopen zou het d’office PTS moeten zijn. 

5,5 euro per dag.

Maar je hebt waarschijnlijk gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ICM zei:

5,5 euro per dag.

Maar je hebt waarschijnlijk gelijk.

Het is een beetje zoals je zelf zei: voor uwen eersten … dat boeit niks. Ik zit er nu tien jaar tot over mijn oren in, en dan wordt PTS vanzelfsprekender. Tegenwoordig is alles minder complex maar vroeger was het überhaupt kunnen bekomen van een PTS slot zeer uitzonderlijk.

Als je daarnaast kijkt naar de prijsevolutie van een PTS vs non-PTS Porsche, is het eigenlijk een no brainer gesteld dat instapkapitaal niet van tel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/4/2022 at 11:35 AM, Lotuzzz said:

Is dat jouw signature een beetje? In Paal en Antwerpen zie ik dat precies niet vaak, althans geen echte kleuren.

image.thumb.png.1a410dfa783e7e2d4eb6507f6c69cd7a.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Alexanderr zei:

Je betaalt niet voor de kleur, je betaalt voor de complexiteit in het productieproces. Het feit dat je daarmee een “one off” krijgt is toch super leuk? Of je nu 140k of 148k aan een Taycan spendeert, wat is het verschil in maandtarief in een renting op 60 maand? Je kan zo alles minimaliseren maar voor iemand die iets zoekt dat er uit springt is het wel echt de max vind ik persoonlijk. Als ik zelf een Porsche zou kopen zou het d’office PTS moeten zijn. 

Zo denk ik dus ook, en daarom heb ik ook Exclusive kleuren besteld op mijn e-tron GT, zowel voor het exterieur als interieur. Kost idd wel wat, maar je hebt dan ook iets speciaals. 
Bij Audi is zo’n speciale buitenkleur wel heel wat minder duur, nl. €3.800. Interieur kost wel meer, nl. €5.200. Bij Porsche zal zo’n speciale kleur leder wel nog meer kosten, zoals bijvoorbeeld beige leder in een GT3 touring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/6/2022 om 10:51, Alexanderr zei:

Allemaal stock, er komen er nog een tiental in kleur op staal. Mint green, night blue en oak green zijn al verkocht. 

@Alexanderr Toevallig ook een foto van de night blue? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pts kiezen voor een “echte” Porsche ben ik zeker akkoord.  Maar voor een daily taycan/pana/Mac/.. vind ik dat erover.  Tenzij je wil opvallen zou ik voor een veilig kleur kiezen die voor velen mooi is en goed doorverkocht kan worden.  
 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Race7 zei:

@Alexanderr Toevallig ook een foto van de night blue? 

Nee sorry. Is binnengekomen en letterlijk de dag zelf verkocht. Was heel klassiek van spec; alu raamomlijsting, geen getint glas, beige leder, 20” Turbo Aero. Héél geslaagd. Onbegrijpelijk dat dit niet in het standaard pallet kleuren zit. Auto rijdt nu in Oost-Vlaanderen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Alexanderr zei:

Nee sorry. Is binnengekomen en letterlijk de dag zelf verkocht. Was heel klassiek van spec; alu raamomlijsting, geen getint glas, beige leder, 20” Turbo Aero. Héél geslaagd. Onbegrijpelijk dat dit niet in het standaard pallet kleuren zit. Auto rijdt nu in Oost-Vlaanderen.

Worden die kleurenpallets dan zo geleverd:

 

 

wilko-paint-brand-using-coloured-tin-lids-as-advertising-on-side-of-F276JG.jpg

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nu 10k of 100k kost, d'er zijn er die dat altijd willen. Ik heb daar het geduld niet voor, ik zou nog geen maand langer op mijne auto willen wachten en er liever mee rijden dan erop zitten te wachten. Ik denk dat dat vandaag de dag nog relevanter is, als je sommige wachttijden hoort. 😱

In die zin ben ik blij dat dealers hier geen markup vragen zoals ze dat in de VS doen (kan soms een flinke duit kosten). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/6/2022 om 10:51, Alexanderr zei:

Allemaal stock, er komen er nog een tiental in kleur op staal. Mint green, night blue en oak green zijn al verkocht. 
 

Dit was de oak green (over truffle leder), fenomenaal vind ik

 

 

E82A0582-4850-4CCD-8B14-DBD469F419AC.jpeg

266B1B5D-BBCF-4603-9892-463983C348E0.jpeg

Inderdaad een machtige combi!!! 

Nu sowieso altijd zot content geweest van dat truffel interieur op mijn 992. Vooral ook omdat er zoveel zo afgewerkt wordt.

Als ik dan kijk naar het rood in madam haar Taycan, dan zijn dat maar een aantal accenten en blijft de rest zoals bij de andere gewoon zwart. Bij Truffel is echt alles anders!

Op 5/6/2022 om 14:27, ICM zei:

5,5 euro per dag.

Maar je hebt waarschijnlijk gelijk.

Ja, maar als je die kar nooit meer weg doet, dan is dat eigenlijk 0 (manmaths) euries :ninja: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid