Ga naar inhoud

Tesla Model S


Rabbit

Aanbevolen berichten

Op 14/10/2020 om 14:09, Tommie zei:

Waarom zou hij dat niet doen? Sinds november 2019 mag je van de fiscus geen wagens meer uit renting overnemen op persoonlijke naam.

Shit :)

Gelukkige heb ik een vriendin, niet samenwonend en dochters met rijbewijs.

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger mocht dat ook niet maar toen moesten ze je pakken via controle (en er zijn er toen genoeg gepakt geweest die voor 10K hun 911 van de lease afkochten om die dan privé voor 50K te verkopen). 


Kan je die toch beter door de koper rechtstreeks van de lease laten overnemen ? Zonder er zelf te gaan tussenzitten.. dat laatste is inderdaad vragen om problemen.. quid in het andere geval ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je vooraf een koper hebt ja, maar soms ook interessant om privé over te nemen voor eigen gebruik terwijl je een nieuwe op de zaak koopt.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Germinal said:

 


Kan je die toch beter door de koper rechtstreeks van de lease laten overnemen ? Zonder er zelf te gaan tussenzitten.. dat laatste is inderdaad vragen om problemen.. quid in het andere geval ?

 

Uiteraard, maar hoe ga je dan je winst recupereren tussen de lagere overnamewaarde en de hogere marktwaarde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

42 minuten geleden, Germinal zei:

 

 


Kan je die toch beter door de koper rechtstreeks van de lease laten overnemen ? Zonder er zelf te gaan tussenzitten.. dat laatste is inderdaad vragen om problemen.. quid in het andere geval ?

 

 

40 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

als je vooraf een koper hebt ja, maar soms ook interessant om privé over te nemen voor eigen gebruik terwijl je een nieuwe op de zaak koopt.....

 

Maar dat kàn dus niet meer he.

Ofwel koopt je eigen vennootschap hem over, ofwel koopt een professionele handelaar hem over. Een andere keuze heb je niet meer. Niet zelf privé, niet een tussenpersoon, niemand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawadde, straf ! Wist ik niet. Maar je eigen venn kan hem wel verkopen (mits een kleine meerwaarde zodat ze wat belastingen hebben)?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Ciao,

Witcher

Schitterende game en serie (als je de tijdlijn goed kan volgen tenminste)

 

 

Voor de rest niks schokkends te zien op dat stuur na. Je zou verwachten dat ze een ingrijpende facelift zouden uitvoeren. Niet dus.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, knight-rider zei:

Ik vind het maar niks.

Heh, hoe kan dat nu? Met zo'n nickname?

We zijn er bijna!

image.thumb.png.58d915881b0a7d44e6a8d680111cbeee.png

KITT interior (Knight Rider): RetroFuturism

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben teleurgesteld, want ik had echt gehoopt op een compleet nieuw model, en niet nog eens een refresh. De refresh aan de buitenzijde vind ik best wel geslaagd, een ook de binnenzijde is cool, hoewel ik voorlopig niet kan wennen aan het nieuwe stuur.

Wat me ook opvalt is dat chroom verleden tijd is bij Tesla.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

Heh, hoe kan dat nu? Met zo'n nickname?

We zijn er bijna!

image.thumb.png.58d915881b0a7d44e6a8d680111cbeee.png

KITT interior (Knight Rider): RetroFuturism

 

1 hour ago, ICM said:

En het stuur?! :silly:

Man, tegenwoordig moet je hier toch zeer duidelijk zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid